***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Hoi

Cato,
Hehe, zo moe na een dag als gister, niet gek he meid. Hoop dat deze dag snel voorbij is voor je, maar jij moest halve dag vandaag?

Hannes,
Ik heb eigenlijk niet zoveel afleiding, wat te doen, blijf weer lekker lang boven, kan hond beetje blijven weten dat er in de ochtend niemand voor hem is. nou ja, hard gezegd, maar hij moet weten dat we in de ochtend normaal werken zijn. hehe. en daarna naar beneden, dan gaat de dag ook sneller, want in loop van de ochtend slaap ik vaak nog wel.
Wat doe jij zoal, kan je al wat meer? Hoe gaat het met de pijn?

Hoopvol.
Wat vervelend, inderdaad wat Hannes zegt, aandringen, het is jou lichaam, en als jij je zoveel zorgen maakt, dat is ook niet goed he.
succes.

Lesy,
Haha, inderdaad aparte vraag. Van me vriend is meestal witachtig/doorzichtig.
Maar ook wat Hannes zei, bij iedere man anders, en inderdaad ook door wat een man eet kan het in structuur/geur/smaak veranderen volgens mij.
Hehe, hopelijk heb je wat aan me antwoord.

Zo, verder alles redelijk. Gister heel ff naar schoonouders geweest, was het zo zat thuis. Dus ff daar kopje thee gaan drinken. Daarna naar huis en meteen bed in.

Liefs. Fijne dag meiden.

x

Hey meisjes,

Hihi hannes jij bent boos  haha je hebt wel gelijk hoor, daarvoor is dit forum, maar je wil voorjezelf niet altijd lopen te mauwen hiero, maar ik heb dat ook dat ik met plezier ieders verhaal lees etc!
@bloemetje hoe gaat tie vandaag? weer zo lang alleen?
@hannes vind het jammer maar tis niet anders. Logisch zeg dat die cystes je dwars zitten, zou mij ook echt niet lekker zitten, onbewust maak je je zelf daar toch druk om al zegt de dokter dat t niet hoeft! Sterkte ermee meis!
@anne druk!maar vandaag wat vroeg thuis heerlijk voor je!!
@lesy vrij vandaag? Je gaat ook ongi worden bah bah moet niet hé!! En t sperma, dat is net wat de andere meiden zeggen zo verschillend, ach tis gewoon een lekker pappie toch.... Hihi
@turle poeh wat een ijver zeg zoveel werken!! Heb echt geen behoefte om t je na te doen haha hoeft ook niet! Knap van je!!!!!
@cato fijn dat de bruiloft leuk was!!! Maare hadden ze geen feest s avonds? Werkze!!
@hoopvol sterkte meid, meer weet ik niet te zeggen!!! Mischien heb je wat aan hannes!!

Gisteravond nog tijd zitten googlen op kort ongi enz maar daar word je ook niet vrolijk van dus doe t ook niet weer brrrrrr krijg gewoon de rilbibbers van al die shit verhalen.
Wou dat ik het is een tijd uit me koppie kon zetten maar dat lukt echt niet  en jullie hebben aantrekkingkracht op mij kan het niet laten hier te komen!!!!

Bloemetje en hannes succes met het thuiszitten vandaag!!! Ik ben er weer van tussen!

Veel liefs allemaal

Hoi,

Greet,
Je moet ook niet gaan zitten lezen op internet meid. Daar lees je meer slecht dan goed. Want denk er ook aan, slechte ervaringen staan sneller op internet dan de goede he. En je maakt je er enkel druk om.
Niet meer doen meid!!
Hoe gaat ie vandaag?

liefs

Hey hannes,

De reden dat we nu pas serieus aan het proberen zijn is mijn school geweest.
We hebben altijd gezegt pas na je studie gaan we het proberen.
Hij zei me wel eens als ik weer aan het klagen was over mijn studie tjah het is dit of nu kinderen.
En dan zei ik altijd : 'Nou waar wachten we op, kom maar mee naar boven'
Nee als ik nu zwanger zou raken ben ik begin augustes uitgerekend en mijn studie is in begin Juni afgelopen.
Dus in het ergste geval sta ik op mijn afstudeerfoto met een dikke buik.

Fijne dag allen, ik moet tot 12 uur werken.....

Hallo allemaal..
Groot nieuws.. haha ik ben ongie geworden. Gelukkig maar, maar helaas gaat het gepaard met ontzettende pijn. Maar een beetje rustig aan doen. Vanmiddag ga ik even naar m'n schoonmams. Even afleiding.
Greet meid, sorry dat wij verslavend zijn, maar voel je niet verplicht.. hihi Het is inderdaad niet leuk als het niet wil lukken, maar kom op meid, niet de moed in je schoenen laten zakken.
Liefs

Goede morgen allemaal..

zo ben er weer van het werk en morgen lekker een daggie vrij

Hannes.. nog ff over je vraag van het haar kleur, ja mijn vriend en ik hebben alle 2 bruinhaar haha..
ja dat is wel zo dat het fijn is dat ze me nodig hebben me collega's, maar dat is altijd de zelfde collega die me dan belt ze is altijd te laat snap der niks van iedereen lukt het met de route alleen haar niet, dan heb ik de pecht dat ik kort bij sommige clienten woon want dan belt ze mij of ik daar heen wil haha..

ja dat vergaderen is ook altijd wat .pff. ja en als er een bewoner is overleden dan blijven de meeste toch nog wel ff..

Cato.. Mooi dat de dag geslaagd was, denk ook wel dat het een dag is om niet weer te vergeten..

Iesy: Nou dat klussen is er gister nietgekomen ben in slaap gevallen  oeps haha dan vanavond maar een poging wagen. komt door al die drukte stom gedoe toen ik beneden was had ik geen last en toen ik in bed lag ben ik volgens mij bijna gelijk in slaap gevallen haha..

Hoopvol: ow wat vervelend allemaal. dus jij hebt misschien ook een kieste pff wat is het wat allemaal Sterkte !!
ik herken het ook niet.. ben ook nog niet zo lang bezig dus...

Greet: ja dat is niet wat dat googlen je komt de stomste en gekste verhalen tegen haha ik deed het eerst ook vaak maar doe het ook niet meer, maak mezelf dan gek..

Hannes... Mooi dat je dan eindelijk ongi bent geworden alleen is de pijn minder ja..

Bloemetje: Hoe is het vandaag met je? beetje beter met de pijn of nog steeds zo veel last?

Nou ik ga er weer vandoor ff boterham eten en dan ff in huis ant werk, dat scheeld me morgen weer op me vrije dag haha

Liefs Mij

Hallo..
Ik kom weer even langs. Heb net weer verschillende instanties moeten bellen over het huis enzo. Ik dacht, dit wordt nou net zo'n leuke dag, heb toch wel een iets korter lontje als ik ongie ben.. sorry voor m'n mannetje. Maar gek genoeg waren ze stuk voor stuk erg aardig aan de telefoon. Heb dus alles weer makkelijk geregeld.

Hoe is het bloemetje, wil het lukken met je ontwerp? Heb je wel al een idee, of ben je echt nog helemaal aan het pluizen..

Mijn buik doet nu echt heel erg pijn, heb net met moeite de was gevouwen. Was maar een beetje en had er dingen uit nodig. Nu ben ik kapot. Kruip zo maar eerst even op de bank.

Bezig bijtje anne, maar groot gelijk heb je, wat vandaag klaar is hoeft morgen niet meer.
Liefs xx

Hoi,

Anne,
Was ze weer. Alweer klaar dus voor vandaag. Lekker aan het werk in huis, en morgen lekker dagje voor jezelf?
Hier gaat het niet beter. Vanmorgen dacht ik, yes het gaat goed, en nu zit ik op een stoel, auw, pijnlijk, maar wel beste houding, en vervelend, buik zit me nog in de weg ook vandaag. hihi.

Hannes,
Fijn dat je nu ongi bent, hopelijk mindert de pijn snel. He, zou wel fijn zijn.
En ik kom er niet uit met geboortekaartjes hoor, mensen wat een keuze. hihi.
Maar we komen er wel uit.

Voel al minuutje of vijf gekriebel in mn buik, wat apart is dat. maar heerlijk. Lekker aan het genieten nu. Zit met buik tegen tafel, volgens mij probeert ons droppie me weg te duwen hehe.

Liefs

Terug
Bovenaan