***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Hannes,
Als je bang bent zou ik om 16.00u gewoon weer terugbellen hoor.
Laat je maar niet te snel afschepen.
Sterkte, hoop dat het snel beter gaat.

Een leuk verhaal? Pff, hehe kan hem zelf ook ff niet verzinnen, greet of lesy? Kom op, iemand van jullie.

Grr, is hier sinterklaasintocht in het dorp, iedereen komt zn auto ff in onze woonwijk neerzetten, als je als bewoner weg gaat en je terug komt van boodschappen moet je rotend lopen omdat de hele wijk vol staat :S

liefs

hannes wilde dat ik je kon opvrolijken! Bah wat vind ik dit shit voor je zeg. Net of zo n molletje help bij zo n pijn als jij hebt!! Hier een dikke pakkerd

Blomke(= fries :p)  neee!! Het moet wel beter gaan en juist niet slechter hé...Maar soms is er even overmacht waardoor je iets drukker bent dan normaal en ja dan voel je het wel. Vooral jij met je heup! Hmm niet zo mooi hé. Maar de hele dag nix doen is ook niets....

Heb net een croissantje weggewerkt. Waar blijft mn manneke nou....

Hoe kan dat nu sinterklaas is hier hoor......... Hij kan echt niet overal zijn

Doen jullie trouwens aan sinterklaas?????????
Een leuk verhaal weet ik echt niet, dat gaan we aan lesy vragen!!

Meiden we zitten weer op de chat.........

Vriendin van mijn vader belde net op, ze had ruim te eten vanavond, of we daar wilde eten, ze woont wel een beetje uit de buurt, maar ja graag.. Moet me dan toch een beetje toonbaar gaan maken. Hihi. Zaterdag is normaal altijd zo'n doe dag. Zit ik hier.. GRR..

Bloemetje ik kreeg net ook een brief van de belasting. 400 euro terugbetalen. Heb 2 bazen gehad en verkeerde tariefgroep ingevuld.. Dom dom dom.. Nou ja, leuke kerst...
 Wilde nog wel een nieuwe digitale camera.. :(
Doen jullie sinterklaas met de familie? Suprise?

Liefs

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat is het druk hier, heb ik wat getypt, staat er alweer wat nieuws, typ ik weer, aaaah, dan alweer, hihi. hebben we niets te doen ofzo. hahaha.

en lesy, tja, het zal toch niets meer doen worden vandaag, anders pest ik mezelf veel te hard, nou ja, zo zie ik maar weer dat ik alweer veel te snel wil.
Krijg ook altijd zo een strenge blik van vriend, meisje, doe dan rustig.

liefs

Puzzel Een blondje belt haar echtgenoot op zijn mobieltje.

Blondje: “Ik heb een probleem!”

Echtgenoot: “Zeg het maar.”

Blondje: “Ik heb net een puzzel gekocht maar ik kom er niet uit!”

Echtgenoot: “Is ie dan zo moeilijk?”

Blondje: “Ja, ik weet niet waar ik moet beginnen; alle puzzelstukjes lijken op elkaar!”

Echtgenoot: “Wat is het plaatje op de deksel van de puzzel?”

Blondje: “Een rode haan, maar ik kom er echt niet uit.”

Echtgenoot: “Wacht even, ik kom er zo aan, dan doen we hem samen!”…

Even later komt de echtgenoot binnen.

Echtgenoot: “En waar is die puzzel van je?”

Blondje: “Hij ligt hier op de tafel…”

Er valt een diepe stilte, dan een diepe zucht…

Echtgenoot: “Oké, we pakken het als volgt aan: jij stopt alle cornflakes terug in de doos en ik vergeet het hele incident.”

Het is hier wel lekker druk
heerlijk. Dezelfde vraag greet..
Wij doen met kerst kadootjes.
Sinterklaas is hier ook al.. Hoe kan dat nou??

Terug
Bovenaan