***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Jaaaa hihi, ik hou jullie goed in de gaten hoor!! Jij zit zeker ook achter je PC??
Jij reageerd ook abnormaal snel :p
Nee leuk hoor hihi....Manlief is nog steeds niet thuis. Pfff......
Bloemetje wat is jou vriend aant doen?
Bah heb allemaal pukkels, wou dat het al volgende week was, lekker weer klussen 't weekend hihi.

xxxx

Greet jij zou toch even op visite?? Of ben je al geweest??
Liever niet natuurlijk haha, dan ist hier wat gezelliger....
Ligt het aan mij of is het hier nog nooit zo druk geweest voor een zaterdag??

Hannes kom maar lekker meekletsen als je de puf er voor hebt hoor!!!

Nou meiden,
ik kan het niet meer volgen hoor. gaat zo snel weer hier vandaag. hahahaha.
heb niet schoongemaakt hoor, maar er was familie, die hond nogal druk maakte, hond nam dingen die hij niet mocht, en zij gaan er achter aan zitten, ja maakt hond er een spelletje van, en uiteindelijk moet ik het weer gaan afpakken, dus te druk geweest met hond, voel dat nu wel weer. grrrrrrr, elke dag denk ik dat het   beter gaat, en dat is zo frustrerend als dat niet zo is.

Liefs

lesy we vervelen ons zonder onze mannetjes daarom zitten we hier haha!! Wan komt de jouwe thuis??? De mijne hoop ik dalijk, zit met smart te wachten!! Heb ff zin om heerlijk saampies te douchen en bij te kletsen over alles.Ga jij nog wat doen het weekend???
Ben al ff bij me schoonma geweest had een pan snert voor me mjamie wat een schatje!!
bloemetje hoe vaak moet ik het nog zeggen, hou je rustig .......

Dikke kus

Hoi,

Hehe, nog nooit zo druk geweest op zaterdag, we zitten allemaal alleen.
Vriend is lamp aan het maken buiten, maar het lukt hem niet. Grrr, word er zelf chaggo van haha.
Hoop dat ie snel keer klaar is en we gezellig samen kunnen zijn, kijk ik wel naar uit na een hele week.

Liefs

Hoi hoi,

Ik heb de gynocoloog al gebeld en heb nog eens 2 paracetamols in moeten nemen. Als de pijn minder wordt, moet ik dus gewoon niks meer doen. Als de pijn erger wordt moet ik om 16.00 uur terug bellen. Ben een beetje bang meiden.

Vind het heerlijk dat ik hier nog wat kan lezen, zou niet weten wat ik anders moest doen. M'n man is wat dingen aan het regelen voor het huis. Bah wat voelt dit kut.

Ik wil wat leuks gaan doen. Iemand leuke verhalen?
Liefs x

Voor als ik er opeens niet meer ben: FIJN WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs Greet

Terug
Bovenaan