***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

NOD

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Waterman
22
18 november
10
1

Cato      
23
21 november
2
1

Turtle
22
03 december
2
1

Doossie
22
??  december
18
1

Hannes
22
??  december
4
1 na mk

Greet
22
09 december
9
1

Lesy
21
11 december
3
1

Anne
22
?? december
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Niemand.

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Bloemetje
23
na 4e ronde
1
17 april 2009

JMV
23
na 5e ronde
1
27 juni 2009

Geslacht

Naam:
Weten??
Mogen wij het weten??
Het wordt 'n:

Bloemetje        
JA
NEE
??

JMV
NEE
NEE
??

Echo's

Naam:
Datum:
Hoeveelste:
Hoever dan:

Bloemetje
19-11
3e - 20 weken echo
18wk+2dg

JMV
17-11?
1e

Banner Bloemetje:

Banner JMV:

Banner Lesy:

Banner Anne:

Banner Greet:

Banner Cato:

Banner Turtle:

Hoi,

Lesy,
Boodschappen doen gelukt? Ik vind het meestal wel leuk boodschappen gaan doen, hehe alleen die rekening niet, vind het wel leuk om te kijken wat we gaan eten en zo. Vind ik niet zo erg.
En hehe, uitgeslapen ben je wel he vandaag?

Greet,
Gelukkig dat jullie dat niet moeten, het is ook helemaal niet leuk hoor. Wij houden door die belasting af en toe stuk maand over. Dan is de maand net een week te lang. Vervelend is dat hoor. Maar meestal komen die extra rekeningen tegen het einde van het jaar he. Zoals belastingdienst, en gemeentebelasting. nou   ja, heb dat idee. Alleen begrijp niets van die brieven van belastingdienst meer, dus laat schoonpa er zo even naar kijken, ik hou me meestal met die papieren bezig, vriend nog minder verstand van die betalingen, maar nu kom ik er ook ff niet meer uit. Dus hoop dat ie kan helpen.
Goed eten en leuke dingen in huis vind ik ook belangrijk, dat eten dat lukt wel hoor, maar leuke dingen tja, dat zit er ff niet in, hoewel huis echt nog wel eens mooi aangekleed moet worden.

Turtle,
schiet het beetje op meis?

Liefs

Jaaaa haha, zelfde idee wat grappig. Was even op zoek naar de mooiste bos die er tussen zat ;-)
Pfff net terug van boodschappen halen en ja je raak het al, was weer 50 euro lichter :-(
Oke heb wel een tas vol lekkere dingen maar toch....50 EURO!!! Dat is nix meer tegenwoordig. Gelukkig krijg ik volgende week weer salaris...hmm hoeveel zou ik nog hebben :s

xxxx

PS: wat vinden jullie nou van de nieuwe lijst??

Hoi Hannes,

Dikke knuffel meid.
Hoop dat het snel beter met je gaat en dat je je snel weer beter voelt.

Hier nu ook niet zo goed, teveel gedaan net, schoonouders waren dr ff om vriend te helpen, maar hond was ff een etterbakkie. Alles pakken wat niet mocht, schoonouders gaan er dan achteraan rennen, maar uiteindelijk ben ik degene die er steeds achter moet zitten, hij is nu dus helemaal gek geworden die hond. Bah, dus maar ff in bench en nu gaat ie slapen. Hij is dus veel te druk gemaakt.
Maar ff laten slapen nu.

Tot snel

Hoi,

Lesy, ik vind hem heel mooi!!! overzichtelijker dan de vorige.

Liefs

Dank je bloem ;-)
Deze zijn voor jou hoor, omdat je altijd zo voor ons klaar staat en jij je ook niet helemaal goed voelt!!!!

En het staat ook wel gezellig zo, een bosje bloemen hihi......
xxx liefs...

Lesy,

Dank je wel. Lieverds zijn jullie toch ook.
Haha, zit je achter je pc ofzo Wat een snelle reactie.

x

@lesy hij is goedgekeurd haha nee leuk, prima!!! Ja jij  had een mooie bos ik heb t wat minder luxe gedaan hihi!! en ja 50 euro ben je zo kwijt! en dan heb je nog niet wat bijzonders hé! Maar goed ik doe altijd maar een keer in de week alle boodschappen bij één winkel dus dan tikt het wel aan!
@bloemetje ja dan kan je er beter iemand naar laten kijken die het wel snapt! Tis soms zo ingewikkeld pft laat ze normaal doen!!  Vind het ook zo vaag, dan krijg je geld terug en pa maand later moet je het dubbel betalen!  Kalm aan jij, laat de rest maar voor je poetsen hihi jou tijd komt wel weer!
@hannes was met liefde voor jou!! Kalm aan meiske denk aan jezelf!! Als je zin en puf heb horen we heeeeel graag van je!

kus

Terug
Bovenaan