@Cato: wat ontzettend spannend!! Je kunt toch gewoon een test meenemen? Dan heb je em maar vast in huis, zo'n ding vergaat toch niet? Als je je nu ineens heel anders voelt.. ik bedoel: veel vrouwen voelen het zelf al wel aan. Natuurlijk wil je niet meteen teleurgesteld worden. Ik zou tot vrijdag afwachten, kijken of dit gevoel aanhoudt en dan nog bekijken of je inderdaad ongesteld wordt. Ik leef met je mee hoor
@Lesy: de wedstrijd ging goed. Veel schattige ponies en schattige meisjes gezien haha! Hier en daar ook een jongen op een flinke pony, dan lijken die kids nog kleiner dan ze al zijn
Heb vandaag de plinten en het kozijn van de deur van de toekomstige studeerkamer geverfd. Vriendlief heeft de huidige studeerkamer, de toekomstige babykamer, opgeruimd. Zo waren we beiden even lekker actief bezig. Ben nu internet aan het afspeuren naar meer informatie over zwangerschappen en babykamers. Zit op Marktplaats wat te zoeken naar bedjes etc. Sommige zijn echt helemaal niet mooi.. maar heb al wel hele leuke gezien!
Wil het liefst lichte kleuren. In die kamer schijnt de zon 's ochtends als die op komt. Echt heel mooi! Hebben een donkere laminaatvloer erin en 1 muur is zacht groen van Couleur Locale van Flexa. De rest is wit. Er zit al een inbouwkast in. Eigenlijk ideaal!
Heb ook al gelezen dat heel veel felle kleuren je kindje vooral bezig houden. Dat is niet zo handig met bijvoorbeeld het slapen gaan. Wil wel graag wat kleur gebruiken, maar dan in zachte versies, zodat hij/zij wel lekker kan slapen en toch een vrolijke kamer heeft
Zoals je ziet ben ik er behoorlijk mee bezig, maar dat hoort nu eenmaal bij me. Ben soms te impulsief, maar als ik er dan tijd voor neem dan wil ik het ook helemaal uitgeplozen hebben ook haha!
Zijn er hier al mensen bezig met de babykamer? De zwangeren onder ons misschien? Ik vind het vooral leuk, beetje fantaseren/dromen over hoe het zou zijn als.. Kan best zijn dat ik er over een half jaar helemaal anders over denk hoor. Zo ben ik er lekker mee bezig Mijn vriend heeft dat wat minder.