***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

@Bloemetje: auw, bandenpijn! Lijkt me ook niet prettig. Je lichaam verandert natuurlijk helmaal. Wat vind je vriend van je buik?

@Lesy: je hebt me er al bij gezet zie ik!  Kan ik ook aangeven dat we in januari/februari beginnen?  Heb nu niet echt een regelmatige cyclus, omdat ik door mijn spiraal nauwelijks ongesteld word. De ene keer is het meer dan de andere keer en soms ook helemaal niets...

Hebben nu een zondagmiddag vrij en ik weet denk ik al wat ik ga doen: verven! Daar heb ik best wel zin in  

Hey meisje, is goed, zet ik dat er de volgende keer ff bij ;-) Veel plezier met verven vanmiddag! Wat ga je verven??? En hoe was de wedstrijd vanmorgen?

Nou meiden, weer drie dagen ongi geweest, do vr en za! Vandaag nix meer te bekennen haha. Heel raar maar als je een cyclus hebt van 28 dagen wordt je steeds de zelfde dagen ongi!!!
Zie dat mijn nod 11 december is, een donderdag dus weer. Ik begin dit nog leuk te vinden haha, ben nog nooit zo regelmatig geweest haha, YESS......

Nou ik zal ff thee maken en een filmpje kijken met manlief op de bank :p
Tot laters....xxx

Zo meiden,

laatste feestje van dit weekend ook weer achter de rug.
Nu weer even op mn gemakje in de bank met een kop thee.
Zou haast zeggen dat ik nu al het gevoel krijg ongi te gaan worden. Heel vol gevoel in mn onderbuik. Weten jullie trouwens nog hoe het ook alweer zat met de stand van je baarmoeder. Ik weet dat je als je ongi gaat worden deze week wordt en als je zwanger bent blijft hij dicht en harder maar hoe zat het nou met dat kantelen gebeurt dat altijd?
Sorry voor de ingewikkelde vraagstelling. Ik hoop dat iemand snapt wat ik bedoel.
@waterman; meis, ik hoop echt voor jou dat het raak is hoor, bedoel ronde 10 is niet niks natuurlijk!

kus

@Cato: Zo je laatste feestje zit er weer op dus....was het wel gezellig? Pff wat een moeilijke vraag ja...heb er eigenlijk nog nooit van gehoord. Kanteld je baarmoeder als je zwanger bent? Hoe voel je dat dan? Denk je dat je ongi gaat worden meis? Je moet nog 2 dagen wachten hé, maar je kunt het al wel voelen. Ik kreeg gevoelige borsten, nu weet ik dat ik dan ongi word...Niet zo leuk. Weet je wat vreemd is? Hoe verder je met de rondes komt hoe meer hoop je krijgt. Ik bedoel, bloemetje en JMV zijn ook in ronde 4/5 zwanger geworden. Dus echt hopen dat ronde 3 voor mij een positieve ronde wordt. Cato, hoop echt dat je zwanger bent! Dinsdag horen we het wel. Test je dan gelijk of wacht je dan nog even af??

Liefs....

Hey everybody,

Ik ben net terug van heerlijk zwemmen!!
Oh heel vaak in het bubbelbad gezeten aangezien het water temperatuur daar het warmst is.
Moet dadelijk weer gaan werken dat heen en weer rijden breekt me in het weekend op.
Wil gewoon lekker thuis zijn.
Maar ja centen is ook wel makkelijk.

Ga zo eten.

Smakelijk allemaal....

He lesy,

Ik heb pas vrijdag mijn NOD. Dus moet toch echt nog even geduld hebben. Ik weet niet zo goed wanneer ik zou willen testen, ga er nu gewoon vanuit dat ik gewoon ongi wordt. Maar moest daarstraks mezelf wel inhouden in de winkel om niet een testje mee te nemen hoor! Het is allemaal zo dubbel!

Kus

@Cato: Owja vrijdag inderdaad. Ik begon paar dagen voor mn nod weer van alles te voelen, denk ook omdat het dan alweer zo dichtbij komt. Heb  donderdag ook ff 3 digitale testen van clearbleu meegenomen. Die moeten heel prettig werken, dus dan gaan we dan voor volgende maand uittesten. Heb er nu nog vier te liggen. Het is voor mij nu net als een asprientje, als ik het niet in huis heb wordt ik gek haha. Nog 5 dagen te gaan meis, weet je al hoe je die week door gaat komen :p haha.....

Liefs....

@Cato: wat ontzettend spannend!! Je kunt toch gewoon een test meenemen? Dan heb je em maar vast in huis, zo'n ding vergaat toch niet? Als je je nu ineens heel anders voelt.. ik bedoel: veel vrouwen voelen het zelf al wel aan. Natuurlijk wil je niet meteen teleurgesteld worden. Ik zou tot vrijdag afwachten, kijken of dit gevoel aanhoudt en dan nog bekijken of je inderdaad ongesteld wordt. Ik leef met je mee hoor

@Lesy: de wedstrijd ging goed. Veel schattige ponies en schattige meisjes gezien haha! Hier en daar ook een jongen op een flinke pony, dan lijken die kids nog kleiner dan ze al zijn

Heb vandaag de plinten en het kozijn van de deur van de toekomstige studeerkamer geverfd. Vriendlief heeft de huidige studeerkamer, de toekomstige babykamer, opgeruimd. Zo waren we beiden even lekker actief bezig. Ben nu internet aan het afspeuren naar meer informatie over zwangerschappen en babykamers. Zit op Marktplaats wat te zoeken naar bedjes etc. Sommige zijn echt helemaal niet mooi.. maar heb al wel hele leuke gezien!  

Wil het liefst lichte kleuren. In die kamer schijnt de zon 's ochtends als die op komt. Echt heel mooi! Hebben een donkere laminaatvloer erin en 1 muur is zacht groen van Couleur Locale van Flexa. De rest is wit. Er zit al een inbouwkast in. Eigenlijk ideaal!

Heb ook al gelezen dat heel veel felle kleuren je kindje vooral bezig houden. Dat is niet zo handig met bijvoorbeeld  het slapen gaan. Wil wel graag wat  kleur gebruiken, maar dan in zachte versies, zodat hij/zij wel lekker kan slapen en toch een vrolijke kamer heeft  

Zoals je ziet ben ik er behoorlijk mee bezig, maar dat hoort nu eenmaal bij me. Ben soms te impulsief, maar als ik er dan tijd voor neem dan wil ik het ook helemaal uitgeplozen hebben ook haha!

Zijn er hier al mensen bezig met de babykamer? De zwangeren onder ons misschien? Ik vind het vooral leuk, beetje fantaseren/dromen over hoe het zou zijn als.. Kan best zijn dat ik er over een half jaar helemaal anders over denk hoor. Zo ben ik er lekker mee bezig  Mijn vriend heeft dat wat minder.

Terug
Bovenaan