***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Hoi Lesy,

zo een buikband helpt niet, zit om je buik, niet om je bekken.
En ja, spaarpot openbreken, moet je hem wel hebben, en die hebben we niet, dus ik weet het allemaal niet meer, auto afbetalen, deze rekeningen daar hadden we geen rekening met gehouden, kut belastingdienst, leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker, nou nee, ze maken het een mens alleen moeilijker.
Hoop dat het nu alles is en we dit kunnen gaan betalen.
Brrr, zit er echt door nu. Blij dat ik jullie heb meiden. Straks zal ik meer neerzetten over hoe ik me voel. Want lijkt nu beetje warrig he?

x

quote: Iesy87 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-11-2008 10:50:25'));

Naam        
Leeftijd
Ronde  

NOD                  
Kindje
Bijzonderheden

Bezoek             vk of gyn

November

Engetje87
21
1
02-11
1

Nien21
21
2
06-11
1

Greet85
23
8
10-11
1                                  

lesy87
21
2
14-11
1

Waterman86              
22
10
18-11
1

Cato85        
23
2
18-11
1

1986Anne
22
2
25-11
1

December

Turtle3
22
2
03-12
1

Doossie
22
18
??-12
1

Hannes86
22
4
??-12
1 na mk

Overtijd

Niemand.

Zwanger

Uitgerekend

Bloemetje85
23
4
-
1
17 april 2009

24-10
om 13.40u

JMV20
23
5
-
2
27 juni 2009

Banner Bloemetje:

Banner Lesy:

Wie volgt?? HIHI, leuk is dit....

Heb even de namen erbij gezet.
Is duidelijker, hehe weten welke banner bij wie hoort.
Zo ga maar eens uit bed, en ff douchen en eten,daarna even buiten rondje doen en zitten, heb nu logeerbed beneden staan, kan ik vanmiddag regelmatig beneden liggen.

Liefs

Hey bloemetje,

Helpt het ook niet sla je die buikband stiekem om je beken doet ipv om je buik :p
Het is te proberen...het is ook zo een lastige plek om te verbinden hé. Hebben jullie geen extra centje achter de rug?? Tja dan is het zeker een probleem...Dan sta je dus eigenlijk 2 maanden te werken voor de belastingsdienst??!! Echt k*t ja, heb vreselijk met je te doen. Ik vond 400 al shit om terug te betalen, laat staan een nulletje extra. Ja die slagzin slaat nergens op nee, het zijn inderdaad moeilijk lui. Ben al zo vaak boos geworden....GRR....Nou ja, denk aan je baby en laat je niet opfokken hé. Zolang het huis nog betaald kan worden....
(Tja positief denken meis, ookal zie je soms even door de bomen het bos niet meer...)
XXX lesy.......

Ik zal even wat eten denk ik.....zit alweer een half uurtje achter achter de pc.....

nou ik heb er 1 aan gemaakt ( als het gelukt is tenminste ahaha, ben nog al een dombo met zulke dingen haah ben daar niet handig in, maar ik zal ff kijken of ikhem er ook tussen kan krijgen zo niet pech gehad haha,

Bloemetje, ja die belasting dienst dat is wat heb er ook altijd gezeur meer bah bah..

zo ga ff kijken of ik de banner er tussen krijg... als het rijtje straks mis vormt is komt het door mij haha

Liefsss

nou sorry het lukt me niet als ik hem er bij in zet komt dit er te staan....  Maximaal 50 aaneengesloten karakters per woord. Indien je een link invoegt zet dan niet de link op de hele url maar op een kort woord.   en nog een x geprobeerd zegt ie dat de datum nie goed is ofzo pffff hahaha

Nien21 en Engeltje1987 horen we ook niet veel meer van??
Voor mijn gevoel horen die niet bij ons hechte groepje, wie waren ze ook alweer??

Als ze van ons lijstje kunnen zeggen jullie het maar....
Liefs.....

Anne, kom op! Je kunt het haha......Ben heel benieuwd!!

Anne, ik doe het wel voor je? Hoe wil je het hebben? Geef gegevens maar ff.....

Terug
Bovenaan