Hoi,
Lesy en Anne, zijn we aan de chat begonnen, hahahaha.
Lesy, nee het werkt niet band over me bekken doen, al vaker geprobeerd, om half twee bel ik ha, om te vragen of ik zo een bekkenband ergens kan krijgen, of eventueel met krukken kan lopen tot ik naar fysio ben geweest. heb nu steeds gevoel dat ik hulp nodig heb bij lopen, en dat ik door mn been zak. Maar ja, we zien het wel.
Tja, het is klote even allemaal. Probeer ook om me niet druk te maken, en opzich lukt dat nog aardig, we doen ons best.
Die belastingdienst, tja, eerst hen betalen, en dan maar boterham minder eten.
Ben alleen zo bang dat we ons kindje volgend jaar tekort moeten stellen. We dachten dat we het allemaal zo goed hadden gedaan, mooi moment om zwanger te worden, maar soms twijfel ik wel eens, gaan we dit echt redden. Ook met de hond, ja, tuurlijk, dat beestje is zo een schatje, hem wil ik niet missen. Over kind en hond samen maak ik me niet zo druk, maar wel om de financiën, het is zo moeilijk. Zeker nu, en zeker nu wel ook allemaal spulletjes nodig hebben, gelukkig krijgen we van me vader de kinderwagen, dat scheelt. De rest allemaal tweedehands, of gekregen, erg lief van de mensen om ons heen. En ben zo blij dat we hen hebben. Ze helpen ons waar het kan.
Over zwangerschap, het valt me toch erg zwaar nu. Maar komt wss door die bekken. En even alle omstandigheden samen. Maar als we ooit aan tweede willen beginnen, moet ik daar toch serieus ff over nadenken volgens mij. Misschien denk ik daarna, ach valt allemaal wel mee, we gaan er weer voor. Maar momenteel, nee. Tweede komt er eerste jaren niet denk ik.
Ben wel erg blij dat vriend heeft toegestemd om het geslacht te weten, zeker nu heb ik dat toch wel nodig.
We blijven positief denken, we redden het vast allemaal wel, maar momenteel brrr. heb ik er even allemaal geen zin meer in.
Verveel me nu al zo thuis, wat als ik hele zwangerschap thuis zit? Dat is niets voor mij, het word hier zo een rotzooi, en ik kan niets doen.
Ik wil zo graag me huis uit, maar ik kan het niet, kan denk niet eens auto rijden.
Brrrrrrrrrrr, meiden ik ben zo blij met jullie, jullie zijn echte schatten.
en die twee meiden lesy wat je zei, van mij mogen ze er ook uit, niet meer gehoord of gezien. Hou het maar bij ons vaste groep die regelmatig wat laten horen.
Liefs