***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Huh...ik zie die banner van anne en mij niet meer!!??
Wat vaag zeg....Zien jullie em wel???

haha ja leuk is dat nu we een foto van elkaar kunnen zien had je ook anders voorgesteld hoe weet ik eigelijk niet haha, ach Iesy we zien van zelf wel een foto van je haha

Liefs mij,, ik ga die hyves ff in me favoriete zetten hoef ikhem niet elke keer in te typen haha

haha nee zieook alleen een witte vlek of hoe zal ik het noemen haha

ey chatters, gezellie.............

@bloemetje wat een verhaal, ben er stil van, stomme belastingdienst zo kl#te prt weet even niet wat ik daarop moet zeggen.
@lesy daar ben ik!! hoe is t met je oom?
@anne heerlijk vakantie......... geniet geniet geniet

lekker thuis nu, moet verplicht nietsdoen van me man, vanochtend toch iets teveel gedaan ben behoorlijk zweverig nu haha, ben bij de dokter geweest heb oorontsteking grrrrrrrr maar ja ga   wel over voordat ik een jochie ben toch!! verrek van de honger heb zin in pizza, patat, chips, koeken................... aaaaaaaaaaahhhhhhhhhh
hey jullie blijven toch wel hier hé en niet alleen op hyves zou ik echt balen vinden, ik kom me wel keer aanmelden maar nu eventjes geen puf voor!! moet ik op   me gemak uitvogelen ben niet zo een slimme op dat gebied ;-)!!!

Hej Greet,

ja heerlijk vakantie haha

tuurlijk blijven we hier ook wel ..

hyves is niet moelijk hoor ik ben ook een dikke oen kwam dingen op internet maar op hyves niet haha, daarom zou ik daar ook wel zo verslaafd aan zijn .
je meld je daar ook maar een keer aan wanneer je er zin en puf aan hebt haha, dan hebben we een beeld bij iedereen is wel leuk hoor

Liefs Mij  haha

Heeeey greet!! Hoe issie???
Ja iedereen moet hier wel blijven hoor....ik ben ook niet zo slim met zulke dingen hihi.

Bloemetje, je kijkt wel een beetje zuur hoor!! Wanneer is die foto gemaakt?? HIHI.

Greet, heb jij al een banner??
Vreemd hé anne, die van ons is echt niet meer te zien!! Hij deed het wel....hmm vaag.

bah moet zo bed verschonen, en wij hebben het grootste bed wat er is, dus erg lastig om te verschonen, bah bah bah......

nou ja, mezelf eerst maar eens opmaken en mn haar doen whaha, nog niet eens gedaan! En voel me dan zo kaal en onverzorgd haha.
xxx

Hoi,

Lesy, zie ze opeens ook niet meer, wat gek, net stond het er toch echt in. aaaaaaaah.

Greet, ja, wat een verhaal he, hihi, doet me ook ff goed mn gevoelens op te schrijven en met jullie te delen.

Anne, hehe ook al druk bezig op de site met reageren. hihi.

Zit nu op de bank, met logeerbed ernaast, weer ff andere houding. Lag net ff op dat bed, maar dan komt hond steeds vervelend doen, in mn gezicht likken enzo, dus nu weer ff zitten. Zo weer liggen, gevoel dat nu ik niets doe, het iets beter is. Maar ja, voor hoelang. Totdat ik vanmiddag het weer zat word en weer paar dingen ga doen. Grrrrr.

x

Iesy tuurlijk blijven we hier ook wel hahaha.
je vreemd dat die banner van ons weg is...
ja dat is altijd zoon getrek met die bedden heb die van ons gister net verschoond dus kan er weer een paar dagen tegen aan haha.,
heb je je nog niet aangemeld Iesy op onze hyves , zie je namelijk niet haha...
Greet nog zoon last van je oren? ikheb daar ook vaak last van ik heb altijd oordruppels in huis.. stom gedoe altijd bah bah

Lies Mij

Terug
Bovenaan