***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Greet, ja die kelly is een sletje haha  , maar hoop toch dat marco voor haar kiest en niet voor dionne hahah,, ja denk ook dat harige marco er uit gaat vind het ook wel een schatje haha..
ja ik moest wel heen lessen omdat ik in de thuiszorg werk haha

Ready pff vervelend is het zo onregelmatig is ... ja als je hier een paar dagen niet geweest bent dan ben je echt wel een dik uur aan het lezen als het niet langer is haha

Iesy , ja dat is soms moeilijk he dat trap lopen haha grappie, hoop niet dat je er zo veel last van krijgt  kan zo zeer doen.. ja pantoffels pff daar kan ik ook niet mee trap lopen hahaha

Bloemetje dat stuk waar greet en ik het over hadden is can't buy my love haha

Ow Iesy wat een gedoe met die operatie bah

Hier sneeuwd het nog steeds elke keer bah bah hoop niet dat het morgen wit is hier

Ik weet nog niet wat we gaan eten hahaha ga zo eerst atwt kijken en dan zien we wel verder wordt dus laat eten haha, zijn net weer thuis me vriend is een paar weken geleden gestopt   met roken dus nu wou die voor zich zelf een kado halen een psp hahaha tis wat

Groetjesss en eetze allemaal

Nou zeg lesy dat is zeker een heel verhaal, tjonge wat een enge ervaring zeg. Weet niet wat ik daar op moet zeggen!!
Ben trouwens reuze benieuwd hoe het met hannes is gegaan vandaag zeg. Moet de hele tijd aan haar denken. Meisie hoop zo dat alles meevalt!!

Liefs

Hoi,

Lesy,
Wat een eng verhaal, bah, gelukkig gaat het weer goed, en ik begrijp nu heel goed waarom je geen vertrouwen hebt in artsen.

Anne,
hehe, dacht al, ik kanhelemaal niet volgen, haha al kan ik dat nu nog steeds niet hoor. hihi.

Greet,
ik ben ook erg benieuwd naar hoe het met hannes gaat. Maar als het niet goed was moest ze toch in ziekenhuis blijven? Of heb ik dat vorige keer verkeerd begrepen, hoop zo dat alles goed is met dr, maak me zorgen, net zoals ik om jou deed.

Hannes, meid, hoe gaat het met je?

x

Hannes, hoe issie meis?? Hoe ging het in het ziekenhuis?
Ik hoop niet dat je daar moet blijven hoor, dat is heel naar!! We denken aan je!
Maken ons ook n beetje zorgen om je, kom je snel even n berichtje plaatsen...?

Dikke kus lesy.........

Ow,ow,ow meiden!!!
Ben ik weer gewoon een paar uurtjes werken, schrijven ze wel 3 bladzijden vol!

@Ready; welkom meid en tja we (lees; ze) zijn niet bij te houden hoor!

@Greet; ach meis toch wat erg! Ik weet er alles van,had 2jaar geleden ook een acute blindedarmontsteking. Heb je lang in het ziekenhuis gelegen. En lachen doet zeer nu zeker he? Hoop dat je snel weer wat uit de voeten kunt.
Ben trouwens ook benieuwd hoe het met Hannes afgelopen is in het ziekenhuis, hoop dat ze vanavond nog even wat achterlaat.

@Lesy; Ben je altijd zo onhandig? Van de trap vallen! Zal je morgen helemaal wel stijf en stram zijn. (Ik mag eigenlijk niets zeggen want ben echt de pechvogel zelf!)

Lekker weekend nu meiden,ben er helemaal klaar voor! Van het weekend de rapporten voor de kinderen schrijven   en dan maandag en dinsdagavond ouderavonden.

Hier is het trouwens niet zulk slecht weer geweest als jullie beschrijven hoor. wel flinke wind maar verder eigenlijk niets. Voordeel van in het zuiden wonen zeker,haha.

kus

@Greet: mijn moeder heeft ook een ontstoken blinde darm gehad. Die voelde zich ook echt niet goed.. heeft wel even geduurd voordat ze weer helemaal de oude was. Ik hoop dat jij je met de dag weer beter voelt.

@Lesy: jeetje wat een verhaal! Bij sommige mensen gebeuren er inderdaad alleen maar vervelende dingen in het ziekenhuis. Hebben het vorig jaar ook van dichtbij meegemaakt.. is echt heel vervelend. Zelf heb ik nog niet eerder in het ziekenhuis gelegen. Ben er vorig jaar dus wel vaker geweest. Op een gegeven moment ga ik verkeerd ademen (vanwege de vreemde lucht...) en dan val ik standaard bijna flauw. Maar dat is eigenlijk alleen als ik iets van urine of veel bloed zie.
Thuis en bij de beesten heb ik nergens last van. Een castratie van 1 van de hengsten is totaal geen probleem! En daar komt ook bloed bij vrij. En vorig jaar heb ik zelf het vlies van het veulentje gehaald toen het net geboren was. De placenta kwam ook vlotjes en die heb ik eigenhandig in een grote emmer gedaan. Was namelijk helemaal alleen thuis en mijn merrie wilde het kind toch graag wat eerder krijgen dan de planning was haha! Dat vind ik dan dus gewoon niet vies, maar bij mensen.. brr!

@bloemetje: je kindje hoort je stem de hele dag, is niet voor niets  Toen ons buurmeisje net geboren was en haar vader riep haar naam voor het eerst, keek ze direct op! Zijn stem herkende ze wel degelijk. De natuur bedenkt de meest briljante systemen om alles op rolletjes te laten lopen. Je kindje voelen lijkt mij helemaal super!

Ik liep gisteren trouwens door onze schuur heen en daar hebben we allerlei spullen staan, van de verhuizing nog. Sta ik wat te kijken.. zie ik daar toch ineens een commode staan!!  De oude waar vriendlief ook op verschoond is hahaha! Ik zei al: "Die gaan we dus mooi gebruiken!" Dat vond hij prima, hoeven we iig geen nieuwe te kopen en het heeft natuurlijk wat nostalgisch. Dus, dat is ook al opgelost. Moet alleen nog ernstig schoon gemaakt worden en ik denk even een likje verf. Het model spreekt me wonder boven wonder nog aan ook. Wat een toeval! Ik kan er alleen niet en public mee aan de slag, want dan weet meteen iedereen waar wij onze vrije uren aan besteden

Ik ga even de paarden snel wat hooi brengen en dan koken.. nog geen idee wat we precies gaan eten. Draadjesvlees lijkt mij ook wel lekker! Heb het alleen niet in huis.

Uhm nee...cato, eerlijk, ik heb echt nooit wat! Dikke pech even dat het mij weer moet overkomen, is geen pretje. Maar gelukkig kwam ik goed terrecht...
Ow rapporten schrijven, is dat moeilijk? Moet allemaal in je eigen tijd natuurlijk?

Dochters - Marco Borsato kan ik echt bij wegdromen, wat is dat een mooi liedje!!!

Owja ik eet spinazie met kipschnitsel, alleen nu zijn de eieren 2 maanden overtijd. Kan ik die nog gebruiken? Wat zeggen jullie....ben hier niet zo goed in hoor haha.

Kus.

Hey meiden wat een verhalen en een ervaringen allemaal!

@meisje wat leuk dat je een oude commode hebt de dingen die vroeger erg in waren komen nu allemaal weer helemaal terug. Dus de smaak van vroeger en nu ligt dicht bij elkaar.

@hannes waar ben/blijf je we zijn allen stik benieuwd!!

Ik heb net pizza besteld bij een leuk winkeltje waar ze nog in een steenoven bakken. Stond er voor de toonbank en zag allemaal tapa's liggen.
Heel erg verleidelijk!!

Maar snel de andere kant op gekeken en gewoon de pizzas besteld die we moesten hebben.

Vanavond weer werken maar denk/hoop dat ik wel optijd terug ben.

Smakelijk allemaal..............

Terug
Bovenaan