Meiden van Maart!

GEFELICITEERD   MET ONZE TWEEDE TOPIC !!!!!  

DAT ER MAAR HEEEEEL VEEL BABY'S MOGEN KOMEN ©

En een beetje snel graag haha. Mamma22 wanneer ga jij nou weer testen?? Of heb je dit alweer verteld en lees ik erover heen?? Sorry daarvoor maar vind het zo moeilijk om alles te houden.
Nathalie weet ik nu wel hahaha, morgenochtend hoop ik dat je wel  vroeg test hoor. Sjonge je houdt het steeds zo spannend!!
Hier doen de RD's goed hun best hoor, vreselijke buikkrampen heb ik. Kan echt merken dat nu ik geen pil meer slik dat het erger is geworden. Maar ja ben al zo blij dat ze er zijn, dan weet ik in ieder geval dat dat goed zit.
Boeffie ik heb ook weinig te melden hoor, je moest eens weten hoe lang ik over dit lappie tekst doe. Ben maar met kleurtjes en dingetjes aan het klooien dan lijkt het nog wat. Maar ja ik heb nu natuurlijk ook niks te doen, die ei duurt nog ff en mn NOD lijkt oneindig ver weg. Pfffff gewoon weer onder aan het lijstje haha. Ik ga morgen even bij mijn nichtje kijken, dr poes is bevallen van wel 5 kleintjes. Lief hoor, iemand nog interesse?? Haha ja je moet er ook vanaf zien te komen.

Genoeg uit mn nek gebrabbelt,

Voor de meiden die overtijd zijn, heel veel succes met de testjes en de wachtbankers ook uiteraard.

Doegggggg   Grtzxx Zazoutje.

Hi Zazou, ik krabbel wel ff met je mee hoor. Kom net uit het zwembad.
Loempia spannend hè zo rond je nod. Maar dat is ook de spannenste tijd. Als je ongi bent of je moet nog heel lang wachten op je nod, valt er ook niet zo heel veel te vertellen. Tenzij je iets leuks of minder leuks heb meegemaakt die dag. Want ahhh kleine katjes zijn wel lief. Maar ja ze blijven niet klein hè. En wij hebben hier al dondersteen rond lopen. Die is ook blij dat hij morgen naar Luxemburg mag.

Hahha ja Zazou er word me tig keer om bevestiging gevraagd wanneer ik nou ga testen, dus vandaar dat het ook overal ten sprake komt. En Luxemburg ook, maar ja dat komt omdat ik daar zo onwijs naar uitkijk, hihih Moet alleen de tassen nog pakken, pfff behoorlijk klusje.

Morgen ga ik kei vroeg testen, want moet om 8.30 uur alweer in het zwembad liggen dus tegen 8.10 uur de deur uit hier. Maar probeer voor die tijd nog ff snel te posten. Zal dan misschien geen lang berichtje worden, of misschien ook wel, dan sta ik gewoon nog ff eerder op, hahah. Zeg ik nu, maar kon vanmorgen ook al amper uit mijn bed komen. Te laat in slaap gevallen, vroeg de wekker, tja pff dan word je moe.

Maar hoe moet dat nou voor morge dan? Dan kan ik helemaal niet meer voor het slapen gaan hier nog ff spieken en jullie weltrusten komen zeggen, sniksnik, hahah.

Liefs Nathalie

Hahaha ja dat wordt nog wat Nath, ach dat geldt voor mij ook wel een beetje want ik post niet elke dag maar ik lees wel elke dag hoor. Toch een beetje op de hoogte blijven.
Daarom hoop ik ook dat je gewoon op tijd je bed uit bent, dan kan ik morgen om 0830 nog even je uitslag lezen!!! Hoop het echt voor je dat het raak is, dat zal dan helemaal wat zijn. Ben je weg en dan kan je je verhaal niet kwijt aaaaaaaaaaahhh. Ja wel aan je vriend natuurlijk maar dat is ook lastig als je met je familie weg bent. MMMM dat wordt nog wat.
Je bent wel een waterrat of nie dan?? Ik weet nu al wie er op babyzwemmen gaat....

Wij hebben ook een kat.. Ook zo een schatje! Eigenlijk helemaal geen dondersteen, gewoon een luie kat. Die is te lui om streken uit te halen!! Vinden de buren niet want die hebben een hekel aan m. Want hij gaat vaak bij hun in de tuin poepen, ja dat is wel zwaar vervelend maar ik wil m toch niet binnen houden Hij wil zo graag naar buiten als het zonnetje schijnt.

Ik ga nu ook eens leren hoe ik plaatjes neer moet zetten. Waar plukken jullie die glinsterplaatjes vandaan?? Bij mij doet die lilypybanner het niet eens. Ik heb alleen die stomme die het doet.

dit is ff om uit te proberen vond het wel een beetje toepasselijk liefs miranda

Was ik weer, pff helemaal bek af! Hoop niet dat jullie al slapen, want zie dat het al bijna 23.00 uur is, maar verwacht het haast wel, hihih. Maar goed dan ratel ik in mijn eentje wel.

Als je leuk plaatje op internet ziet (niet te groot natuurlijk) dan kun je via rechtermuisknop kopieren en dan hier plakken, heel simpel dus. Maar hij moet dus wel op internet staan, dan doet ie het.

Morgenvroeg zal ik hier al vroeg zijn hoor Zazoutje. En hahha ja ik mag de laatste tijd graag zwemmen. Sinds eind vorig jaar ben ik er mee begonnen. Das voor mij een vorm van beweging, het licht zijn in het water, en toch een beetje het idee hebben dat je aan ''sport'' doet. Gewoon ff lekker er uit zijn. Zwem elke maandag. Op dinsdag heb ik hydrotherapie en op donderdag therapie zwemmen en meestal zwem ik vrijdag 's avonds ook nog ff om de week af te sluiten en gewoon ff lekker te ploeteren. Vandaag heb ik gewoon gezellig gekletst eigenlijk, niet heel fanatiek gezwommen. Hhaha ja ik ga zeker babyzwemmen in de toekomst!

Voor jullie omdat ik het zo gezellig vind om hier te kletsen en jullie hele steun zijn in deze tijd! Liefs Nathalie

Aaah wat lief Nathalie!!!   Jij bent ook een goed "luisterend" oor hoor, als er iemand is is die iedereen even oppept dan ben jij het wel!!

Lekker is het om te zwemmen maar ik doe het het liefst in de zee, krijg altijd van die chloorogen in het zwembad.

Maaaaar ik hou het kort ik ga nu lekker slapen. Hele fijne vakantie toegewenst en voor alle meiden slaap lekker.

FF nog een plaatje proberen:

LUKT NIET HAHA  

Wij hebben hier gelukkig een verwarmd binnen zwembad met niet zo heel veel gloor, dat scheeld wel. Is hier in het dorp dus lekker makkelijk.

Blijven proberen Zazou, spreken elkaar morgen vroeg! (probeer eens via photobucket.com)

ha meiden, t is midden in de nacht ben net wakker geworden van een nachtmerrie, meteen daarna boven de wc gehangen, nu beetje crackertjes eten... pfff niet tof, zo'n nacht. zit nu maar even mezelf moe te maken achter de laptop... doeiii

liefs boeffie

Terug
Bovenaan