A
Anoniem
Guest
GEFELICITEERD MET ONZE TWEEDE TOPIC !!!!!
DAT ER MAAR HEEEEEL VEEL BABY'S MOGEN KOMEN ©
En een beetje snel graag haha. Mamma22 wanneer ga jij nou weer testen?? Of heb je dit alweer verteld en lees ik erover heen?? Sorry daarvoor maar vind het zo moeilijk om alles te houden.
Nathalie weet ik nu wel hahaha, morgenochtend hoop ik dat je wel vroeg test hoor. Sjonge je houdt het steeds zo spannend!!
Hier doen de RD's goed hun best hoor, vreselijke buikkrampen heb ik. Kan echt merken dat nu ik geen pil meer slik dat het erger is geworden. Maar ja ben al zo blij dat ze er zijn, dan weet ik in ieder geval dat dat goed zit.
Boeffie ik heb ook weinig te melden hoor, je moest eens weten hoe lang ik over dit lappie tekst doe. Ben maar met kleurtjes en dingetjes aan het klooien dan lijkt het nog wat. Maar ja ik heb nu natuurlijk ook niks te doen, die ei duurt nog ff en mn NOD lijkt oneindig ver weg. Pfffff gewoon weer onder aan het lijstje haha. Ik ga morgen even bij mijn nichtje kijken, dr poes is bevallen van wel 5 kleintjes. Lief hoor, iemand nog interesse?? Haha ja je moet er ook vanaf zien te komen.
Genoeg uit mn nek gebrabbelt,
Voor de meiden die overtijd zijn, heel veel succes met de testjes en de wachtbankers ook uiteraard.
Doegggggg Grtzxx Zazoutje.