Meiden van Maart!

GRRRRR kutkutkut zit ik hier hele mooie tekst te maken, wil ik die voor de zekerheid ff kopieren wat mis gaat, en weg mijn tekst. Nu geen tijd om het helemaal overnieuw te typen!

Uitslag test [negatief] = [niet zwanger]

Liefs Nathalie

hoi nathalie,

jammer dat je niet zwanger bent, zo'n licht streepje geeft toch ook weer hoop!

je mag me op de lijst zetten hoor, mijn nod is de 13de.....

wat leuk dat je naar luxemburg gaat, heb je in ieder geval wat afleiding!

voor de andere meiden, veel succes met proberen!!! wat lijkt het me spannend om over tijd te zijn! nog iemand een poging aan het doen na het verwijderen van een mirena spiraaltje in maart?

gr. parent2b

Goeiemorgen!

Wow wat heb ik vaag gedroomd zeg! Ik was in het winkelcentrum en daar was ineens een macdonalds (?) en daar op het toilet ging ik testen.. twee dikke vette rode strepen :p maar naast mij op het toilet zat een man en die had al 3x getest en die ging nog twee testen kopen voor zichzelf (vaaaaaaaaag) toen ben ik in de bus gestapt (ook vaag want het is dichtbij mn huis) en ging ik naar het huis van een vriendin. Ineens was ik daarbinnen en stond haar vriend voor mijn neus. Ik zei dat ik gewoon naar binnen was gelopen en dat ik weer wegging. Ondertussen had ik al een beetje een buikje gekregen hahahaha en toen werd ik wakker :p

Zal wel zijn omdat ik vandaag mn NOD heb :p Ben benieuwd of het wegblijft hahah

Groetjes!

Kon het natuurlijk niet laten.. en de volgende ga ik ECHT pas donderdag doen :p maar heb dus weer getest.. en ik had er nu 1 van de apotheek. Had een heeel licht witachtig streepje bij het zwangervak en een dikke roze bij t testvak. Snap er helemaal niets meer van! Volgende keer maar weer een ander proberen denkik.  

Poging 2 om gezellig met jullie te kletsen. Zal mijn berichtje van vanmorgen ff opnieuw typen hihih. Ik had al het gevoel meiden dat ik negatief zou testen. Natuurlijk is het niet leuk, maar voel me wel goed hoor.

Testdag!

1e test Kruidvat 16 april 7.05 uur > controlestreepje + teststreepje - [=negatief]
2e test Predictor 26 april 20.30 uur > controlestreepje - teststreepje - [=foute test]
3e test Predictor 29 april 7.05 uur > controlestreepje + teststreepje - [negatief]

Conclusie [= Niet zwanger]

Zoals ik al zei had ik dit een beetje verwacht. Had een 7.00 uur de wekker gezet, pff vroeg hoor. Toen lekker bij mijn mannetje in bed gekropen, 5 minuten later weer naar de badkamer om te gaan kijken. Je kan wel boven op dit test gaan hangen, maar daar gaat het streepje heus niet zichtbaar van worden. Maar toen was het controle streepje nog best vaag. Dus ik had echt zo iets van rot test, maar wekker een half uur later gezet en toen nog eens kijken. Controle streepje was duidelijker, maar dat andere vakje bleef leeg. Helaas!

Het is nu afwachten tot de rd-tjes komen. ik verwacht niet dat mijn hormoonspiegel te laag is. Maar je weet maar nooit hè. Heb wel vaker voor verrassingen gestaan. Ik zal je zo ff op het nod lijstje zetten parent2b. Hahah wat een grappige droom Monstertje. Een ligt streepje is wel al iets hè. Je kunt een streepje er immers niet in kijken. Dus hoop voor je dat je donderdag positief kan testen. Mijn tip is: koop een kruidvat test, die zijn vaak heel goed en duidelijk. Ik duim voor je en hoop dat je bij Boeffie staat als ik terug kom, hihih.

Ik wens jullie allemaal hele fijne dag. Ik kom hier zeker straks of vanmiddag nog een berichtje achter laten voordat ik voor een paar dagen dit forum moet verlaten, sniksnik.

Liefs Nathalie

Bannertje voor 22 dagen:

Bannertje voor 28 dagen:

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje          05-05-08
Miss Dovie,  26 jaar        1e ronde - 1e kindje          10-05-08
Parent2b, 27 jaar             1e ronde - 1e kindje        13-05-08
Cory, 26 jaar                          2e ronde - 1e kindje          16-05-08
Esther, 32 jaar                     3e ronde - 1e kindje          18-05-08
Kipling, 29 jaar                 2e ronde - 2e kindje           24-05-08

Zazoutje, 25 jaar               2e ronde - 1e kindje          26-05-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Angel27, 27 jaar                                2e ronde - 2e kindje         29-04-08
Loempiamonster, 22 jaar     1e ronde - 1e kindje          29-04-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Nathalie, 24 jaar                   2e ronde  - 1e kindje           17-04-08
Mamma22, 22 jaar          2e ronde - 1e kindje           26-04-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008

Wel spannend voor Angel en Loempiamonster vandaag. Hoe is het jou Angel, al een tijdje niks van je gehoord. Hopelijk blijven de rd-tjes weg en kunnen jullie morgen of over paar daagjes positief testen, want dat negatief testen is echt niks! Ik duim voor jullie en hoop op veel glitters als ik terug ben van vakantie.

Liefs Nathalie

hi meiden,

wat leuk een nieuwe topic!! Jeehhhh. Op naar de 1e 100 reacties! Had bijna een hele dag nodig om weer bij te lezen. Was al weer even niet geweest... sorry!
Ben druk bezig met mijn businessplan. Heb definitief besloten wat voor mezelf te beginnen. Wel eng hoor, eigen ondernemer... slik!

Welkom alle nieuwe meiden van maart!! Gezellig dat jullie met ons meekletsen.

@Nathalie. Wat een verhaal van jou, jeetje! Vind het echt ongelofelijk knap hoe positief je blijft. Heel goed! Wel ontzettend jammer dat je nu 3x negatief getest hebt. Misschien is het de stress? Als ik nl gestresst ben dan blijft mijn ongi ook uit. Ik weet het niet???

@parent2b ik ben ook gestopt met het mirena spiraaltje. Zit nu in ronde 3. Deze week weer eieren zoeken... haha!  

Heb deze week zo'n ovulatietest gekocht, iemand  ervaring hiermee?

Nou girls, ik ga weer  aan het werk. Morgen lekker koninginnedag! Joepie.  
Gaan jullie nog iets leuks doen?

A HREF='http://www.babybrabbel.nl' TARGET='_top'>

Terug
Bovenaan