Meiden van Maart!

Heeej lieve meiden, was ik dan ook weer..hihi   zag bij de ander 700 berichten..pff goed gekletst jullie hoor!! leuk! ik ga het zo ff bijlezen.. was ff niet online..ben druk geweest hier. vandaag opeens schoonmaak woede. dus hele huis is schoon voor de feestdagen..heerlijk gevoel.. kan ik lekker genieten!
Heej Nathalie wat een vaag gedoe zeg je NOD dag was de 17de?? en het is nu zwat mei?? snap er niks meer van hoor. vervelend zeg.. hopelijk ben je snel ongesteld of zwanger.. maar dat laatste lijkt t niet op, maar ja zo kan je ook niet echt verder meid.. sterkte ermee joh! Ook voor mama22.. daar schiet t dus ook maar niet op??
En de wachtbankers....spannend of t bij jullie raak is he.. al die onzekerheid moet je niet hebben..
Alle andere meiden, klusze met deze dagen he... mijn NOD is ook in zicht hihi..zie het wel. verwacht niets..dan kant alleen maar meevallen...
Lieverds ik denk echt wel aan jullie maar ik heb hier natuurlijk al zo'n knulletje rondhuppelen die het niet echt gezellig vind als mama achter de pc zit, dus ik ga maar weer..Fijne dagen!!
Liefs mij

Hallo dames,

Net weer ff getest....weer niks....pfff echt k*t als je niet weet waar je aan toe bent. Ik heb nu al 2 dagen last van ontzettend veel maagzuur in de ochtend en ik merk ook dat ik veel windjes (SORRY!!!) moet laten en dat vooral in de middag. haahah echt rare kwaaltjes he....

Ach jah zo heeft nathalie ook gezelschap van mij bij onze alinea...nu alleen boefieboh nog!!!! Hoop dat zij ook snel een maatje heeft.

Dit was trouwens al mijn 2e test deze maand. De eerste test heb ik zaterdag meteen gedaan (ik weet het stom stom) die was dus negatief (wat ik ook verwachtte) en wilde nu eigenlijk wachte tot het weekend, maar na een gesprekje met mijn vriend kon ik niet meer wachten.
Hoop niet dat ik zo'n cyclus van 50 dagen ga krijgen ofzo.

kus mama22

huh

plaats net bericht en nu staat er niks?

nou dan kort maar even over: voor mamma 22 hoop ik dat het alsnog raak is...hoorde laatst een verhaal van iemand die pas met 8 weken positieve test kreeg en dus al 8 weken op weg was, terwijl ie eerst steeds nee aangaf.....dus duim duim duim

vriending van me dacht een miskraam te hebben, maar na controle echo bleek dat het waarschijnlijk eerst een tweeling was en heeft nu een zoontje (mijn peetkind!!)

hoor zoveel veraheln de laatste tijd......en nu ik er zelf mee bezig ben spookt het toch allemaal door m'n hoofd....zullen jullie ook wel last van hebben?

zijn jullie ook al begonnen met een zwangerschapsdagboek? ik in ieder geval wel, doe met zo'n digitaal album dat je later als boek kunt afdrukken....maar dan geen format maar helemaal zelf verzonnen...vanaf dat we besloten spiraaltje te verwijderen...wil er voor ik zwanger wordt een keer per maand in schrijven, met gebeurtenissen en hoe ik me voel etc. en als het raak is, elke week en dan elke week foto'tje erbij hoe het eruit ziet en hoe groot het is......zucht, kan echt niet wachten!!!

gr. parent2b

oeps, banner vergeten...en die vind ik juist zo leuk met m'n ei.....

Ja ik hoop ook dat ik over een week ofzo (of langer) positief test. Ik verheug me er al op sinds ik een klein meisje was....

Ook ik ben bezig met een soort van dagboek. Schrijf hier heel beknopt op wanneer ik mijn nod heb, wanneer ik mijn ovulatie heb en wanneer we geklust hebben enz enz enz. Ook alle kwaaltjes die ik voel schrijf ik op.
Vaak zie je dat ze met zo'n boekje pas beginnen als ze de eerste echo hebben gehad, maar dat vind ik jammer want dan sla je een paar hele bijz. weken over.

Ooh ook ik kan echt niet wachten op zo'n hummeltje!!!!

even proberen of m'n glitterplaatje werkt, speciaal voor nathalie!!!

Terug
Bovenaan