huh
plaats net bericht en nu staat er niks?
nou dan kort maar even over: voor mamma 22 hoop ik dat het alsnog raak is...hoorde laatst een verhaal van iemand die pas met 8 weken positieve test kreeg en dus al 8 weken op weg was, terwijl ie eerst steeds nee aangaf.....dus duim duim duim
vriending van me dacht een miskraam te hebben, maar na controle echo bleek dat het waarschijnlijk eerst een tweeling was en heeft nu een zoontje (mijn peetkind!!)
hoor zoveel veraheln de laatste tijd......en nu ik er zelf mee bezig ben spookt het toch allemaal door m'n hoofd....zullen jullie ook wel last van hebben?
zijn jullie ook al begonnen met een zwangerschapsdagboek? ik in ieder geval wel, doe met zo'n digitaal album dat je later als boek kunt afdrukken....maar dan geen format maar helemaal zelf verzonnen...vanaf dat we besloten spiraaltje te verwijderen...wil er voor ik zwanger wordt een keer per maand in schrijven, met gebeurtenissen en hoe ik me voel etc. en als het raak is, elke week en dan elke week foto'tje erbij hoe het eruit ziet en hoe groot het is......zucht, kan echt niet wachten!!!
gr. parent2b