hallo meiden,
hier nog geen rd-tjes!! ik hoop dat het echt helpt dat je ze wegschopt voor me nathalie!! en je weet wat ze zeggen over katten he! hebben een zesde zintuig, dus hoop voor jou dat het ook gaat lukken, of al gelukt is, wie zal het zeggen???
maar goed, zaten net bij m'n vader aan de bbq vraagt m'n zusje: ook een wiekse rose? dus ik, nee anders krijg ik zo'n hoodfpijn met de zon erbij.....slik,,,euhm???
nu even thuis, want zat vlees tussen m'n kies en had flos nodig en dat heeft m'n vader niet.....stukje vlees is nu weg tussen m'n tanden maar durf niet meer heen te gaan....m'n vriend is lopend en ik op de fiets dus excuus van bob hebben we niet....hellep!!!
m'n borsten zijn nog steeds mega en m'n gezicht zit vol met kleine puistjes (van de puistjes maar het excuus gemaakt dat het komt door de zonnebrandcreme....)
nu de vraag of we maandag meegaan met de boot van m'n zusje en haar vriend...en dat wordt altijd drinken.....zegt m'n vriend, nou kunnen we wel doen leuk toch? dus ik, euhh, we kijken wel even en dan horen ze het morgen goed? tja, durft ik nu ook niet mee, terwijl ik varen wel heel leuk vind....grrr, wat moet ik nu? en ze zijn al altijd zo nieuwsgierig en zo bezig met voorspellingen over dat we binnen het jaar zwanger zijn....zucht...
nog tips of iets? erg welkom!! wil het liever nog niet vertellen dat we ermee bezig zijn, zou het niet kunnen aanhoren elke maand weer de vraag of het gelukt is...