Meiden van Maart!

bij een cyclus van 26 dagen had ik gisteren rd-tjes moeten hebben....

bij een van 28 dagen morgen......

vanmorgen supermisselijk wakker, bleh....maar zo hoopvol daardoor!

vandaag in de tuin bij m'n vader met m'n zusje bakken en bbq voorbereiden voor ong. 8 per. gezellig!

en duimen dat de rd-tjes niet komen!!!

aan de rest ook succes!!!

Heyyyyyyyyyy Meiden, wat een heerlijk weet hè. Mijn vriend gaat dalijk ff de parasol van zolder halen, anders valt er hier niet echt achter het huis te zitten. Ik ga ff heerlijke lunchbroodjes voor ons maken. En dan lekker genieten van het mooie weer.

Ohh lekker Parent2be. Pas je wel op met de zon meis. Goed insmeren hoor. Zegt iemand die vorige week zaterdag verbrand is, hihih. Maar had me ingesmeerd met nivea bodymilk, want mijn schoonmams had geen zonnebrand bij in Luxemburg. Heerlijk vanavond bbq. Heb ik ook wel zin in. Ga maar eens ff nadenken of ik wat kan gaan regelen. Ohhh misselijk, oelalal. Vervelend, maar ook wel weer spannend, hihih. Veel water drinken meis, is goed voor je. Hou je ons op de hoogte hoe het gaat? Ik zal ff grommen tegen de rd-tjes. En hoop dat je over een aantal dagen positief mag testen.

Esther ook het op het wachtbankje, spannend meis. Ik bedacht me vanmorge in bed dat ik niet eens wist wanneer mijn ei is. En eigenlijk is dat ook niet mega belangrijk, want we klussen gewoon lekker. En dan moet het wel goed komen. Ik denk dat ik maar niet ga spieken wanneer ie is en ga afwachten of ik iets bijzonders voel, en dan ga kijken wanneer mij ei is. Zo ben ik er misschien ook niet zoveel mee bezig.

Hey meiden weet je wat ik vreemd vind. De laatste dagen gaat onze kat heel veel op mijn buik liggen. Heel apart. Mijn vriend zei vanmorgen. Ja dat is voor onze kleine uk, als die in je buik zit dat hij alvast dierenvriend word, hihih. Echt lief dat hij dat zei.

Kipling, ben benieuwd of je een deze dagen je ei vind meis. Hou je ons op de hoogte? Geniet lekker van het mooie weer en het zwoele klussen, hihih.

Liefs Nathalie

Hoi hoi lieve meiden.... wat een stralend weer he! vanmorgen hier eens flink aan de sop gegaan...hihi gister natuurlijk niks gedaan en nu lekker weekend! super!!! 2 wasjes schoon en droog, boven en beneden, douche en wc en dan heb ik weer zo'n heerlijk voldaan gevoel!kennen jullie ook vast wel he...hihi...?!
Nou nu zometeen skeeleren met mn schoonzusje. willen we elke week een keer gaan doen. op n avond ofzo als nu.. wel warm, maar verkleuren we hopelijk ook fiks hihi.. pfff luie zweet er eens uit!!
Ja en verders hier nog niet veel nieuws...hihi ik hou jullie maar in spanning he. ohoh wat ben ik gemeen. nou dames. ik ga morgenvroeg testen hoor!!! dan weten we het! maar zelf heb ik al wel een vermoeden omdat ik normaal als de rd'tjes komen zeg maar altijd al wat soort slijm verlies en ga ik wat sneller ruiken vanonder zeg maar(lekker ranzig verhaal) hihi... en dat heb ik dus allemaal niet gehad!!!
Jullie horen echt van me als ik de test heb gedaan. de enigen want familie willen we dan toch nog 2 maandjes mee proberen te wachten...maar dat zien we wel als het zover is...
Fijne middag allemaal! geniet goed van de zon. ik duik ook nog ff in n stoeltje voordat ik ga skaten... .
kom vanavond denk nog wel ff x langs....
knuf mij

Kunnnen jullie het nog een beetje uithouden met dit mooie weer?
Ik geniet er vollop van hoor. Lekker beentjes op de stoel, goed boek erbij! Heerlijk!

Nu ff hapje eten maken. Net ff snel naar de winkel geweest. Had wel dingen in huis hoor, maar wist niet wat ik moest maken, dus dacht ga snel ff langs de winkel. Aangezien het mijn mannetje toch niet uit maakt wat ik maak, heel irritant. Tis wat met dit weer. Mannen die helemaal lief naar je glimlachen. Hoor ik ineens in de supermarkt: ''Hey Schoonheid'' hihih Is het de sportmasseur. Ik had cordonblue in mijn handen want dat vind mijn vriend zo lekker. Hij zegt moet je daar het hele weekend mee doen, nou dan kom maar bij mij eten hoor, hihih. Echt grappig. Ik was gewoon in hemdje en rok naar de supermarkt geweest. Iets wat ik jaren geleden nooit zou doen. Zit nu beter in mijn vel, en misschien straal ik dat ook wel uit. Tis wat met die mannen en dit weer, hihih.

Meiden ik wens jullie nog fijne zwoele avond, wij gaan er van gezien, nu eerst ff hapje eten.

Liefs Nathalie

hallo meiden,

hier nog geen rd-tjes!! ik hoop dat het echt helpt dat je ze wegschopt voor me nathalie!! en je weet wat ze zeggen over katten he! hebben een zesde zintuig, dus hoop voor jou dat het ook gaat lukken, of al gelukt is, wie zal het zeggen???

maar goed, zaten net bij m'n vader aan de bbq vraagt m'n zusje: ook een wiekse rose? dus ik, nee anders krijg ik zo'n hoodfpijn met de zon erbij.....slik,,,euhm???
nu even thuis, want zat vlees tussen m'n kies en had flos nodig en dat heeft m'n vader niet.....stukje vlees is nu weg tussen m'n tanden maar durf niet meer heen te gaan....m'n vriend is lopend en ik op de fiets dus excuus van bob hebben we niet....hellep!!!

m'n borsten zijn nog steeds mega en m'n gezicht zit vol met kleine puistjes (van de puistjes maar het excuus gemaakt dat het komt door de zonnebrandcreme....)

nu de vraag of we maandag meegaan met de boot van m'n zusje en haar vriend...en dat wordt altijd drinken.....zegt m'n vriend, nou kunnen we wel doen leuk toch? dus ik, euhh, we kijken wel even en dan horen ze het morgen goed? tja, durft ik nu ook niet mee, terwijl ik varen wel heel leuk vind....grrr, wat moet ik nu? en ze zijn al altijd zo nieuwsgierig en zo bezig met voorspellingen over dat we binnen het jaar zwanger zijn....zucht...

nog tips of iets? erg welkom!! wil het liever nog niet vertellen dat we ermee bezig zijn, zou het niet kunnen aanhoren elke maand weer de vraag of het gelukt is...

Oeps jij zit wel in hele lastige situatie zeg! Tja hoe kan je dat nou oplossen. Dan moet je morgen ook steeds excuses verzinnen om niet te drinken. Denk dat je er vandaag wel bij langs komt. Ben ik ff blij dat ik niet of amper dronk voor die tijd. Dus bij mij valt het niet op als ik gewoon fris drink, hihih gelukkig maar. Ik zal ff met je meedenken meis, maar weet nu niks.

Nou ik denk dat ik mijn eisprong nog niet heb gehad hoor, heb 30 mei pas mijn nod. Maar ja wie zal het zeggen hè. Vandaag weer lekker geklust, tot nu toe best veel, maar wel een dag of langer er tussen hoor. Ben er wel happy mee. Beter nu meer klussen dan na eisprong want dan heeft het weinig zin meer hè, al is het dan ook wel genieten hoor. Tis niet dat ik nu denk van ohh het moet, want mijn eisprong is. Kweet niet wanneer mijn eisprong is, niet naar gekeken. Wil er niet zo geforceerd mee bezig zijn.

Ik denk nog ff met je mee Parent2be. Succes en fijne avond nog!

Liefs Nathalie

hoi nathalie,

gelukkig speelt het weer ook mee! daardoor lijkt iedereen wel zin te hebben in klussen.....behalve ik....en da's heel raar want ik wil vaker dan m'n vriend maar vanmorgen wilde m'n vriend en ik niet, we waren er beide verbaasd over, de 1e keer dat dat voorkomt! hahaha

heb net m'n vriend opgebeld dat ik niet meer kom en gezegd dat ik moe ben....ben ik ook echt! nu net onder de douche vandaan en aftersun op en pyama aan, heerlijk!!! borsten knelde ook in m'n bikini en eigenlijk in alles wat ik aanheb....

wordt dinsdag nog wat op m'n werk, in het onderwijs dus 98 % vrouw, als ze nou maar niks doorhebben!! zoveel wijde blousjes met korte mouwen heb ik niet en in een straks shirtje zie je het helemaal zo! en wijde shirtjes heb ik eigenlijk niet, zucht....nou ja, zal niet klagen, alleen het verbergen en m'n mond houden vind ik vreselijk.............

vraag voor alle meiden: wanneer willen jullie het gaan vertellen en wanneer denk je dat jullie het gaan vertellen? als het raak is dan he!

wij willen het pas met 12 weken gaan vertellen na een echo, maar denk zelf dat we de 8 weken moeten gaan redden...en denk dat we het er dan uitschreeuwen.....

Lekker lui thuis nu dus. Hhaha tis wat met die borsten van jou. Gaat wat worden als je zwanger blijkt te zijn en ze nog veel meer groeien. Gaat bij mij uiteindelijk ook een ramp worden denk ik. Heb nu al best grote borsten namelijk. Ik zit nu al af en toe aan mijn shirtjes te trekken of mijn blouse erover heen te doen (teon het nog kouder was) dan krijg ik op mijn werk te horen: waarom verberg je die mooie boesem. Ja mannen hè! Dus dat gaat nog wat worden, hahah. En zeker als ik buikje begint te krijgen in de toekomst, aangezien in daar bijna dagelijks zwem, gaat dat natuurlijk wel opvallen. Maar ach zover is het nog lang niet hier!

Zozo jij geen zin en je mannetje wel. Ach geeft niks meis. Moet geen verplichting worden toch? Wanneer zouden jullie nu mee met de boot dan? Of je vriend moet alleen gaan, maar ja das ook weer niet gezellig voor jou hè. Als jullie gaan dan moet je wel goed met hem afspreken welke smoezen jullie bedenken. Laat hem maar meedenken hoor, hij is er ook bij gebaat dat jullie het nog ff stil houden toch? Mannen denken lekker makkelijk, zaad afgegeven en vreugde van zwangere vrouw. Maar zo werkt dat natuurlijk niet, wij hebben het dalijk zwaarder, haha. Nou ja dan hebben onze mannetje het misschien ook wel eens met ons te voorduren.

Tuurlijk denk ik er wel eens overna wanneer we het zouden gaan vertellen mocht ik zwanger mogen worden. Maar nu is het eerst nog beetje gericht op het zwanger mogen worden. Ik wil niet dat iemand het al weet, want dan krijg je die vragen elke maand hoe het gaat enzo. Moet mijn ouders en schoonmoeder nu al in bedwang houden met hun gedachten over kleinkinderen, hihih.

Ik denk dat ik eerst ff wil wachten om te kijken hoe ik me voel en hoe het gaat. Niet meteen van de daken schreeuwen. Het lijkt me dan heel onwerkelijk dat zo'n klein mensje in me groeit. Maar ik weet natuurlijk niet hoe het allemaal gaat. Of ik meteen al veel kwaaltjes heb of me goed voel. Mijn ouders kunnen vaak wel aan me zien hoe het gaat. En dan ben ik bang dat ik ze het al snel doorhebben. Dus tis allemaal ff afwachten. En maar opletten dat we ons niet verspreken, hihi.

Denk je dat je het 12 weken kan volhouden? Het lijkt nu kort 12 weken, nou ja valt ook wel weer tegen. Want mochten we zwanger zijn, zijn we meteen al 4 tot 5 weken zwanger, dat scheeld. Eerst maar eens die positieve test hè.

Hopelijk snel wat meer zwangere dames hier!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan