Meiden van Maart!

Hallo Meiden, gelukkig hoef ik niet veel bij te lezen, hihih. Jullie zijn vast aan het genieten van het heerlijk weer. En geef jullie geen ongelijk. Echt heerlijk dit. Niet te veel in de zon, want dan is het wel bloedje heet. Maar je hoord mij niet klagen hoor, kan het goed volhouden zo. Zit nu lekker ff in mijn koele huis.

Vanmorgen bij opa en oma koffie gedronken en toen had oma speciaal voor mij lekkere koek laten halen door opa, dus toen kon ik niet echt weigeren hè. Ik denk dat ik maar een paar dagen niet eet *knipoog* want moederdag komt er ook aan en dan gaan we daar ffies heen en oma kennende worden we dan helemaal vol gepropt.

Later saampjes ff naar de winkel geweest geweest in ander dorp. Nog ff gekeken voor een shirtje voor oma, maar niet geslaagd. Gewoon lekker rustig aan gedaan en haar goed in de gaten gehouden. Toen nog ff saampjes broodje gegeten bij Bakkerij Bart. Was wel ff gezellig zo. Toen oma naar huis gebracht. Ff voor haar de boodschappen opgeruimd. Dan is dat ook weer aan de kant. En toen zelf naar huis. Dacht nog ff hier kijken voordat ik naar sportmasseur moet en daarna werken.

Kijken hoe druk het vandaag is, of dat de kindertjes (of eerder de papa's en mama's) geen zin hebben om naar zwemles te komen, maar liever buiten spelen of buiten zwemmen. Ik denk dat ik vanavond ook nog maar ff lekker ga zwemmen, ff de week afsluiten, hihih.

Boeffie, hoe gaat ie met je? Kun je beetje tegen dit weer, of erg misselijk steeds? Hoe gaat het op je werk? Kun je het een beetje uit houden? En hoe is de vloer geworden. Eindelijk een beetje meer thuis dalijk, fijn meis.

Parent2be, ik weet ff niet meer wat jij allemaal had gebabbeld, mijn geheugen is weer ff zeef. Maar wens je fijne dag meis, en we kletsen vanavond nog wel ffies bij.

Liefs Nathalie

hoi nathalie,

lekker zelf nog even zwemmen doe je goed!
en geef je helemaal gelijk, als er speciaal koek voor je gehaald wordt moet je natuurlijk nooit weigeren!

hier kwam m'n zusje vanmiddag gezellig langs, die zei: goh wat zijn je borsten groot zeg! dus ik meteen, ja ik moet echt afvallen, gaat altijd aan m'n borsten zitten  gelukkig had ik al een rood hoofd van de zon...ben namelijk niet zo goed in liegen!! en tja, die borsten van mij, kan natuurlijk ook betekenen dat mijn rd-tjes eraan zitten te komen, zucht, moeilijk hoor die dubbelzinnige tekens.....

Hallo Dames,

Lekker weertje he..........eigenlijk onzin dat ik hiermee begin, want iedereen vind dit natuurlijk lekker weer (behalve hoogzwangere vrouwen denk ik).

Vandaag lekker geslapen tot 13 uur en toen ff met hondje gewandeld, daarna lekker benen geschoren (whahahaa) en gaan zonnen. Nathalie, bedankt voor je tip met bodylotion: het werkt echt, ze zijn echt al een stukje bruiner!!!!
Een ding vind ik trouwens wel echt raar:

Wij hebben een herdershond en die is zo zwart als wat, wat doet die sukkel; gaat die midden in de tuin liggen in de zon. Wij hebben overal parasols e.d. uitgeklapt zodat hij genoeg schaduw heeft en wat doet hij........
Hij is ook ontzettend in de rui. Als hij langs je loopt blijft zo een hele pruik aan je kleren hangen. Had toenstraks een emmer vol met haren na het borstelen.

Onze poesjes liggen er gelukkig koel bij in de kattenkamer. Daar lekker de rolluiken omlaag gedaan en een raam open. Deze katten komen niet buiten en liggen dus lekker op de koude laminaatvloer.

Vanavond eindelijk de laatste nacht. Nou jah niet dat het zwaar was (tot 6uur geslapen vannacht), maar ik mis mijn mannetje toch wel hoor.

Ik ga maar eens beginnen met koken; Dames tot strakkies!!!!!!!

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Parent2b, 27 jaar             1e ronde - 1e kindje        13-05-08
Cory, 26 jaar                          2e ronde - 1e kindje          16-05-08
Esther, 32 jaar                     3e ronde - 1e kindje          17-05-08
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje          26-05-08
Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08
Mamma22, 22 jaar          3e ronde - 1e kindje         30-05-08
Nathalie, 24 jaar                3e ronde  - 1e kindje         30-05-08
Loempia, 22 jaar           2e ronde - 1e kindje         03-06-08
El_Pro, 22 jaar                     2e ronde - 1e kindje          07-06-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Miss Dovie,  26 jaar        1e ronde - 1e kindje          10-05-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Angel27, 27 jaar                  2e ronde - 2e kindje         29-04-08
MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje          05-05-08
Christel, 29 jaar                 1e ronde - 2e kindje          05-05-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008

Hoi lieve meiden wat een stralend weer he!
Ff een verhaaltje over vandaag... we hebben enorm genoten vanmorgen in  het dierenpark.
Zijn naar dierenpark Wissel in Epe geweest. is niet zo heel groot en ook niet zulke grote dieren, maar was dus erg leuk voor zoonlief..die kon lekker lopen en genoot echt!! hihi net als papa en mama natuurlijk..schitterend om die reacties van hem te zien op al die beestjes...hihi en was er kinderboerdeij zeg maar. dan mocht je bij de kippen en geitjes. allemaal jonge geitjes zo lief!!! schattig! onze kleine man was er niet meer weg te slaan haha....!
Hij is ook nog gesminckt als lieve heersbeestje. ik dacht hij zit vast niet stil. maar hij vond het prima dus had wel een tijger op zn gezichtje kunnen laten maken...hihi maar dit stond schattig omdat hij ook rood broekje en rood met wit shirt aan had!! hij vond t zelf ook maf. thuis nog us uitgebreid gekke bekken getrokkken voor de spiegel!!!! hihi zo leuk! Toen lekker ff geslapen van 3 tot5 en nu is hij met papa de auto aan het wassen..zo leuk die 2 saampjes bezig zien! dan is hij zo gelukkig dat hij papa mag helpen... schattig! Vanavond komen onze ouders enzo ff op visite dus wel gezellig en kan hij mooi wat langer opblijven. ik denk dat we heerlijk buiten zitten! zulk stralend weer de hele dag!! super!
Nou en dan nu jaja... neeeee nog steeds geen rd'tjes hier!!!! hihi spannend he!!!!
Nou ik ga ff eten... kom morgen nog wel langs om verder te reageren hoor.. nu eerst eten....xxx

Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, was ik ook weer van een middagje werken. Eerst ff naar de sportmasseur geweest. Zat iets niet lekker in mijn rug, schouderbladen en nek. Rechts is nu wel beter, maar links is nog niet toppie. Maar ik kan mijn arm weer hoger krijgen, yippie! Kijken hoe het de komende dagen gaat. Op het werk was het best beetje druk, omdat er nieuw zwemlesgroepje gevormd moest worden en daarvoor alles aanmaken enzo. Gaat dalijk nog wat worden als de nieuwe site er is. En wie mag dat allemaal gaan invoeren, juist IKKE!

Nou over het weer valt weinig meer te vertellen hè, iedereen zegt dat het heerlijk is en sluit me daar bij aan. Je hebt er alweer een paar klagers bij zitten van pff wat is het warm. Tja moet je ook maar niet in de volle zon gaan zitten hoor, eigen schuld.

Parent2be, hahah moest wel lachen, tis maar goed dat je al rood hoofd had. Wie weet meis, wie weet. Hoop voor je dat het een voorteken is. Zijn je tepels ook anders, en de aderen over je borsten? Verder nog kwaaltjes? Wat voel je normaal als je ongi word?

Mama22, nog ff doorbijten en dan ben je lekker ff vrij. Hahhah nou wij hebben hier een kat die soms palm in de zon gaat liggen, gek beest, of in het zand gaat rollen en dan weer lekker in de schaduw op het bed, grrr! Heel fijn. Hoeveel katjes zijn er geboren?

MamaJM, ahhh wat schattig. Echt leuk, heb je ook foto gemaakt? We zijn wel benieuwd naar je lieveheersbeestje hoor! Fijn dat jullie zo genoten hebben. Vanavond is het zeker nog lekker weer om buiten te zitten. En anders ff shirtje erover, dan valt het best vol te houden volgens mij hoor.

Wij gaan nu ff hapje eten. Ik had tijdens het eten kopen ff hier gekeken, hihih. Strakkies nog ff zwemmen en dan kom ik hier wel ff weer lezen.

Liefs Nathalie

????????hm????????

heb normaal als ik ongesteld moet worden een grote puist, altijd op m'n rechterwang, heel charming...grr  maar nu dus overal puistjes? gelukkig wel kleintjes en daarbij ook m'n ongesteldheidspuist...

normaal altijd veel trek in veel eten en vooral zoet, nu beetje misselijk en geen avondeten omdat ik alleen maar dorst had en geeeeeen zin in eten dus

aders goed zichtbaar bij m'n borsten en ze zijn niet gewoon beetje groter ofzo, maar echt zo dat m'n bh's knellen

aan de andere kant, beetje vies en intiem detail misschien, heb ik altijd beetje diaree en dan de keer daarna dat ik naar de wc ga rd'tjes. nu vanmiddag wel diarree, dus ik al helemaal van o, shit, de rd's staan dus toch op de stoep...maar tot dusver nog niks...

bij een cyclus van 26 dagen moeten ze toch echt vandaag hun aantocht maken, maar zoals ik al zei, weet niet of het echt 26 dagen is, aangezien de andere keer is de datum van verwijderen spiraaltje en eerste ongi dag...zucht, spannend is dit wel!!

vriend zegt net tijdens het eten, ben zo klaar ervoor om papa te worden!!!

hoi meiden, net lekker bordje verse groente en kip op, vitamientjes ...!
parent2be, huisje zieter met vloer inderdaad veel beter uit. morgen eindelijk mijn eigen bed hier en dan nog gordijnen kopen... ga nu ff naar de nieuwe buren kennis maken... spreek jullie vast nog wel

liefs boeffie die gelukkig vandaag niet misselijk is...

Terug
Bovenaan