Meiden van Maart!

Hoi allemaal!
Zo te lezen heeft iedereen weer heerlijk genoten van het prachtige weer! Lees toch wel een heleboel hoopvolle dingen hoor! Van puisten tot grote borsten . Volgens mij gaat deze maand het lijstje onderaan een stuk langer worden!!!! Vandaag ovu-test 2 gedaan. Deze was ook nog negatief. Ik had vandaag eigenlijk moeten werken, maar gistermiddag werd m'n vriend door de opvang gebeld dat ons zoontje heel ziek was.. Hoge koorts. En dat was vnaochtend ook nog zo, dus ik heb de hele dag thuis gezeten met een ziek knulletje. En dan met dit weer!!! Echt zo zielig. Hij ligt nu weer in bed en ik hoop dat het morgen weer een stuk beter is, want dan wilden we er eigenlijk een dagje met de vouwwagen op uit gaan....
Fijne dagen allemaal!
groetjes,
Kipling

Vanuit mijn halve tuin heerlijk genietend van ee kopje cafiene vrije koffie, beentje op de stoel, laptoppie op schoot, biskuitje (of hoe je dat ook schrijft) erbij. Kom ik weer ff gezellig met jullie kletsen.

Vanavond was het heerlijk om ff te zwemmen. Nou ja ook wel gekletst hoor en gewoon lekker beetje geploeterd, maar toch ff lekker. Daarna ff langs mijn ouders, die krijgen pafuizen in hun berging, word echt mooi daar. In huis word niet gerookt, en nu word het rookhol opgeknapt, hihih. Het was eerst het schuurtje voor de fietsen, maar aangezien we helemaal geen fietsen meer thuis hebben en mijn mams scootmobiel daar eigenlijk alleen maar staat word het nu opgeknapt. Dalijk is het daar nog gezelliger dan in huis. Hahha nee dat kan haast niet, want mijn paps & mams hebben een gezellig huis.

Heerlijk Boeffie dat je niet misselijk bent vandaag. Ff afkloppen. Welke vloer hebben jullie er nu in, welk kleur? Morgen dus eerste nachtje in nieuwe huis met bed. Spannend hoor. Voel je je er nu al klein beetje thuis nu de vloer erin zit en internet er is? Dalijk ook wat meer spulltjes. Wel fijn zeg.

Ahhh parent2be wat een lief mannetje heb je. Nou wat betreft die puistjes ik zit er nu ook onder, wat irritant zeg. Ze trekken maar niet weg, terwijl ik wel mijn huid schoonmaak enzo. En de rd-tjes zijn ook al paar dagen weg, dus snap het niet, kan daar dus ook niet van komen. Ik moet nog tot 30 mei wachten dus bij mij kan het geen kwaaltje zijn hoor, hihih. Maar wie weet meis. Wel spannend deze dagen voor je.

Ahhh beterschap Kipling met je kleine. Wat jammer met dit weer. Hopelijk voelt hij zich morgen iets beter zodat jullie kunnen proef camperen. Volgens mij gaat het een beetje rond, want ik hoor er meer mensen over dat ze zich grieperig voelen.

Pfff schrok ik ff, was net heel mijn tekst kwijt. Maar gelukkig weer terug gekregen. Meteen maar ff gekopieerd, moet er niet aan denken weer overnieuw te typen, hihih.

Ik zal dit maar veilig naar jullie sturen, dan hebben jullie weer iets te lezen.

Liefs Nathalie

Hoi Dames,

Nou ik de derde ronde in...
Ben benieuwd.... Klussen maar.

Wellicht.

Gr. Christel

Ahhhh jammer Christel dat de rd-tjes zijn gekomen. Wanneer zijn ze gekomen meis? Vandaag? Dan was je toch paar dagen overtijd want 5 mei was toch je nod? Wanneer is je nieuwe nod? Hopelijk heb je niet zoveel last van die krengen en kunnen jullie binnenkort weer lekker klussen. Neem ff de tijd om dit plekje te geven en op naar de volgende ronde! Probeer een beetje te genieten van het weekend en het weer!

Liefs Nathalie

Hey Meiden, weet je wat ik me net bedenk. Ik mis onze Zazoutje, weet iemand er iets van of ze op vakantie is of iets anders ofzo? Moest er ineens aan denken, dat we in het begin van de 1ste topic toen in het weekend heel veel gezellig hebben gekletst. En ik me nu eigenlijk een beetje verveel, hihih

Liefs Nathalie

Dit vond ik wel een heel lief plaatje voor het slapen gaan!
Hopelijk brengen de glittertjes ons allemaal heel veel geluk
Weltrusten allemaal en morgen hele fijne dag!

Liefs Nathalie

Goeiemorgen allemaal! Zo te zien wordt het weer een stralende dag! Heb net de 3e ovu-test gedaan en die was weer negatief... Mmmm... hoop toch dat daar de komende dagen verandering in gaat komen  .
Fijne dag!
groetjes,
Kipling

Hello girls, een goedemorgen op deze prachtig zonnige morgen!

Ik dacht waai even langs. Maar het is erg rustig, iedereen ligt natuurlijk te bakken.
@kipling als je cyclus een beetje klopt zou je volgens de berekeningen maandag ovuleren. Dus dat zou betekenen dat je morgen een positieve test zou hebben. Maar ja.... ben ook geen arts ofzo.

Nog even snel het NOD-lijstje bijgewerkt. Moet zo weg nl en ben al laat

gr,

Es

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Cory, 26 jaar                          2e ronde - 1e kindje          16-05-08
Esther, 32 jaar                     3e ronde - 1e kindje          17-05-08
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje          26-05-08
Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08
Mamma22, 22 jaar          3e ronde - 1e kindje         30-05-08
Nathalie, 24 jaar                3e ronde  - 1e kindje         30-05-08
Loempia, 22 jaar           2e ronde - 1e kindje         03-06-08
El_Pro, 22 jaar                     2e ronde - 1e kindje          07-06-08
Christel, 29 jaar               2e ronde - 2e kindje         ?????
Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Miss Dovie,  26 jaar        1e ronde - 1e kindje          10-05-08
Parent2b, 27 jaar             1e ronde - 1e kindje        13-05-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Angel27, 27 jaar                  2e ronde - 2e kindje         29-04-08
MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje          05-05-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008

Terug
Bovenaan