Meiden van Maart!

Hahha ja dat denk ik ook Boeffie, daarom natuurlijk zoveel zwangere. De mannen hun hormoontjes gieren door hun lijf met al die mooie vrouwen! Laten wij dan ons voordeel daar mee doen, hihih.

Ik heb net toch maar ff gekeken wanneer mijn eisprong is. 15 mei is mijn vruchtbaarste dag en 16 mei mijn eisprong. Dan zit ik bij concert van Venice 's avonds, maar 's morgens natuurlijk ook wel ff tijd om te klussen. Kan ik daar beetje rekening mee houden. Terwijl we gewoon klussen wanner we zin hebben.

Ik ga denk ik ff een douche nemen. En dan kom ik dalijk nog wel ff kletsen.

Liefs Nathalie

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Echt niet te geloven; ik wis niet wat ik las. Ik zat bij mijn ouders en gilde het uit: 2 ZWANGERE!!!!!!!!!!!!!

oeps.....haahha sorry mam fijne moederdag whahahahaha.....Thuis iedereen meteen vragen hoe ver jullie al waren en in de hoeveelste ronde jullie zaten en in welke ronde wij nu zaten en wanneer mijn nod was e.d.

Hele fam. genoot mee......echt super voor jullie meiden.

Helaas kan ik maar ff reageren, want moeten nu naar schoonmoeder. Ik vind het echt super voor jullie!!!!!!!!!!!!!!!!!

Trouwens volgens mij had ik gister mijn ei. Had veel last van pijntjes e.d. in mijn linker 'lies' Dus wij gister volop aan de klus gegaan..........was lang geleden dat het zooooo lekker was....of jah lang geleden: sinds we aan de klus zijn dan he.....

Meiden tot vanavond!!!!!!!!!!!!

FIJNE MOEDERDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oelalala, dus als het carnavalskindje in aantocht is, is het nu hele goede kans. Hoor veel zwangere meiden over pijntjes in de lies, dusssssssssss! Mijn ei is 16 mei pas, hoe kan dat? Of denk je dat je je ei hebt gehad? Ik voel nog niks hoor. Wou eerst niet eens kijken wanneer mijn ei was, maar toch maar wel ff gedaan, dan kunnen we dan zeker klussen. Al moet ik zeggen dat ik hier deze klusperiode niet echt te klagen heb, hihih. We klussen gewoon door! Net zolang tot we hopelijk begin juni positief kunnen testen, want ik weet nu al dat ik niet meteen 30 mei ga testen, omdat de vorige keer mijn cyclus 36 dagen was. Denk eraan om misschien 10 juni ofzo te gaan testen. Voor die tijd denk ik, want dan is mijn paps jarig.

Dus jou ouders weten al dat jullie bezig zijn met een kleine Mama22, en nu dus ook de hele familie, hihih. Wisten ze dat nu pas of al eerder? Hier weet nog niemand iets. Ben best wel benieuwd hoe het zit in de familie in welke ronde hun zwanger raakte, maar als ik dat ga vragen dan weten ze natuurlijk meteen van onze plannen, hihih.

Ik heb net ff lekkere douchen genomen, geschoren, leuke rok en shirtje aan en dan ben ik wel weer klaar voor vandaag. Ik zal mijn mams eens ff fijne moederdag gaan wensen. We gaan daar pas dinsdag met zijn allen naar toe. Omdat mijn broertje en zijn vriendin niet eerder kunnen en mams wil graag dat we met zijn allen tegelijk komen. Dus dan moet ze ook nog maar ff op haar cadeautje wachten, hihih.

MamaJM hebben jullie het zoontje lief al verteld dat ie een broertje of zusje krijgt? hihi

Liefs Nathalie

hoi allemaal,het is al weer een tijdje geleden dat ik me hier heb aangemelden me heb voorgesteld,maar ik had het druk en heb volop genoten van het heerlijke weer...ik zal me nog eens voorstellen.
ik ben iris, 21(bijna 22) jaar en heb 4,5 jaar een relatie met mn mannetje.vorig jaar een huisje gekocht waar we nog veel aan moeten verbouwen...in maart ben ik gestopt met de pil in eeste instantie omdat ik vanaf dec niet meer ongesteld was geworden(bleek een soort bijwerking te zijn van de pil)maar toen ik eenmaal gestopt was zijn we gelijk aan 'de klus' gegaan...mijn vriend vind het allemaal wel erg spannend hoor...sinds 3 maanden is mijn beste vriendin zwanger en het begint wel erg te kriebelen hoor...mijn cycles is gelukkig regelmatig...27 dgn.ik ben net ongesteld geweest mijn nod is 3 juni.
hebben jullie ervaringen met ovulatietests?

p.s ik zie dat er inmiddels 3 zwanger zijn!!!super voor jullie zeg!gefeliciteerd! jullie moederdag kan vast niet meer stuk...:)

Welkom Iris, gezellig dat je met ons mee komt kletsen. Heerlijk weer is het hè. Daar moet je ook zeker van genieten hoor. Word je nu wel weer ongi meis? Wel fijn dat je regelmatige cyclus hebt zeg. Wie weet is het deze ronde wel raak. Ik heb je toegevoegd aan ons nodlijstje. Heb er neergezet 2e ronde - 1e kindje, klopt dat? Of zit je al in andere ronde? Nog fijne dagen, wat doe je in het dagelijks leventje? Lekker tot dinsdag vrij?

Liefs Nathalie

Nod lijsje Meiden van Maart!!!!

Cory, 26 jaar                          2e ronde - 1e kindje          16-05-08
Esther, 32 jaar                     3e ronde - 1e kindje          17-05-08
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje          26-05-08

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08
Mamma22, 22 jaar          3e ronde - 1e kindje         30-05-08
Nathalie, 24 jaar                3e ronde  - 1e kindje         30-05-08

Loempia, 22 jaar           2e ronde - 1e kindje           03-06-08
Iris, 21 jaar                                2e ronde - 1e kindje         03-06-08

El_Pro, 22 jaar                     2e ronde - 1e kindje          07-06-08

Christel, 29 jaar               2e ronde - 2e kindje           ?????

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Miss Dovie,  26 jaar        1e ronde - 1e kindje          10-05-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Angel27, 27 jaar                  2e ronde - 2e kindje         29-04-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

April: Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008

Mei: MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 10 januari   2009

Mei: Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld: 13 januari 2009

ik zit idd in de 2e ronde...wat is het toch spannend he?!eigenlijk wil je er niet al te veel mee bezig zijn maar onbewust doe je dat wel...

ik werk in de zorg, ik werk in de flexpool en kom dus overal,erg leuk!

aan hobby's doe ik op het moment niet veel aan...druk bezig met klussen(in huis). maar ik vind het leuk om te shoppen en met dit weer lekker een terrasje pakken met vrienden wat leuks doen,kaartspelletjes,muziek luisteren en ik maakte af en toen sieraden...maar das al weer een tijd geleden...begin ik van de winter wel weer mee.

ga zo even bij paps en mams langs voor moederdag, gaan we lekker bbqen....jullie nog plannen voor vandaag?

Ik ben pannenkoeken aan het bakken met dit weer. Ik lijk wel gek! hahah
Dalijk nog ff langs opa&oma hier eigenlijke en heerlijke luie dag gehad

Ik ga weer ff verder, spreek jullie later! Hebben jullie een leuke dag gehad?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan