Meiden van Maart!

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh!!! Wat lees ik nu!!!?? Parent2be en MamaJM zwanger!!!! Wat gaaaaaaaaaaaaf!! Van harte gefeliciteerd allebei!!  
Ben ik een dagje weg, opeens 2 zwangeren erbij! Geweldig hoor; ben echt superblij voor jullie! En dan nog wel op moederdag getest. Dat maakt het wel extra bijzonder, toch? Hier nog steeds geen positieve ovu-test. En dat terwijl we ons rotgeklust hebben (ahum); zal weer door het weer komen; zoals Nathalie volgens mij al schreef: die hormonen....... . Vandaag zijn we weer de hele dag weg, dus zal vanavond weer een boel bij te lezen hebben! Fijne dag vandaag!
groetjes,
Kipling

hallo meiden,

weer een heerlijke dag! wij gaan vandaag ook shoppen voor een tuinset, veel van die soort winkels zijn open, lees: leenbakker, kwantum, etc.

ik smeer me hier het rambam en ben behoorlijk bruin. weet iemand hoe het zit met die zweangerschapsvlekken? collega'tje van me is net terug van turlije en 6 maanden zwanger en die heb ik er niet over gehoord...zie haar morgen, dus maar eens goed kijken, hihihi

dacht hier vanmorgen niet misselijk wakker te worden, ging goed tot nu, heel raar, maar goed...eerst maar weer foliumzuur en water erin en dan maar wat fruit.....

ga vanmiddag gezellig naar een vriendin die heeft 4 kinderen van paar maanden tot 10 jaar....gezellig dus. ik spaar van die knikkers van deen voor ze en heb twee boterhamzakjes vol, dus ze zullen wel blij zijn! de jongste is m'n peetkind, dus straks lekker knuffelen met hem!! heerlijk!! heb het m'n peetkind vorige maand terwijl ik hem in badje deed toe gefluisterd...tante..... gaat snel voor eene vriendje of vriendinnetje voor je zorgen hoor...hihihihi.....

denk dat ik om het hun te vertellen een cadeautje maak voor hem of een gedichtje, met dat hij het alleen wist buiten m'n vriend en ik om en dat hij goed z'n mondje heeft gehouden, hihihi.....denk wel dat m'n vriendin niet gek opkijkt....die zal het meer vanzelfsprekend vinden.....die zei laatste al, zal de wieg bewaren hoor! kan jij hem snel gaan vullen....

nou meiden, geniet met 200% van deze laatste (voor vele) vrij zonnige dag!!!

Hoi lieve meiden . goedemorgen allemaal..
was ik ook weer.
hihi
ga vanaf nu vetgedrukte letters schrijven, kan je herkennen dat ik zwanger ben. hahaha...
pfff vanacht niet zo top geslapen, had droge mond, rot gevoel in mn onderbuik, dus maar ff uit bed gegaan en halve kraan leeggedronken en krackertje gegeten..pff ik heb echt zoiets als dat hongergevoel nu alweer begint. ken ik nog van vorige zwangerschap. toen werd ik zo vanaf 5maanden snachts soms gewoon met n rammelende maag wakker van de honger en was ik helemaal raar en leeg. dan ging manlief meestal iets te eten halen omdat ik gewoon geen puf meer had. hoop niet dat ik dat weer krijg.
daarom net ligt ontbijtje op, dan redt ik het wel weer.. eet in ethapes he, of hoe schrijf je dat..hihi
En wat vond je van Moeders voor Moeders Nathalie? mooi he dat ze dat doen. tenminste lijkt mij?! daar om doe ik maar us mee denk ik. ik zal van de week wel gebeld worden..
Hoe ist met alle anderen hier? lekker aant klussen.. kom op dames. ik denk aan jullie en hoop echt dat er straks bij het zwangere lijstje heel veel uitgerekend zijn in februari!! doe jullie best..ik duim voor jullie allemaal!
Dikke knuf van mij en fijne dag allemaal!
xx

Goedemorgennnnn, oh dan mag ik niet meer met vette letters typen, want ik ben niet zwanger, hihih *knipoog* Hier ging het wekkertje vanmorgen. Grr op een vrije dag. Vriendlief wou graag naar Viva Italia. Had ie afgesproken met vrienden. Zijn Bella staat nog bij de garage, ivm de olie druk. Dus nu heeft ie mijn auto misbruikt. Werd niet gevraagd of ik mee ging, maar daar had ik ook geen zin in om eerlijk te zijn. Dan word het weer veel staan enzo, laten we dat maar ff niet doen.

Ja Kipling je moet ze hier in de gaten houden hoor, ze worden bij bosjes zwanger met dit weer, hihih. Nu wij nog meis! Ik heb nu zo iets van hoho doe maar rustig aan, kwaliteit van het zaad moet ook wel optimaal blijven hè. Verspiller vanmorgen, grr! hahaha. Ja hallo om 6.15 uur ......... hahah laat ik jullie de details maar besparen, heb alweer te veel gezegd, hihih.

Ik voel me vandaag beetje grieperig, niet echt fit. Kan niet goed omschrijven. Dus heb besloten me niet te druk te maken vandaag, goed van mij hè.

De een is misselijk de ander heeft honger, gaat lekker met jullie. Nou denk dat je beter honger kan hebben dan dat je misselijk bent. Ik weet niet hoe dat zit met zwangerschapsvlekken hoor, maar mijn vriendin zei dat dus. Die weet niet dat wij bezig zijn, nou ja na dat vragenvuurtje van zaterdagavond op msn misschien wel een vermoeden, hihi. Misschien kan je er iets over opzoeken.

Meiden ik wens jullie nog een hele fijne 2e Pinksterdag! En tot snel. Ik denk dat ik mijn oogjes nog ff dicht probeer te doen, maar zie dat het al 9.15 uur is, dus das wel tijd om wakker te blijven eigenlijk hè.

Liefs Nathalie

Nod lijsje Meiden van Maart!!!!

Esther, 32 jaar                     3e ronde - 1e kindje          17-05-08
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje          26-05-08

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08
Mamma22, 22 jaar          3e ronde - 1e kindje         30-05-08
Nathalie, 24 jaar                3e ronde  - 1e kindje         30-05-08

Loempia, 22 jaar           2e ronde - 1e kindje           03-06-08
Iris, 21 jaar                                2e ronde - 1e kindje         03-06-08

El_Pro, 22 jaar                     2e ronde - 1e kindje          07-06-08

Christel, 29 jaar               2e ronde - 2e kindje           ?????

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Cory, 26 jaar                          2e ronde - 1e kindje          16-05-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Angel27, 27 jaar                  2e ronde - 2e kindje         29-04-08

Miss Dovie,  26 jaar        1e ronde - 1e kindje           10-05-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

April: Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008

Mei: MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 10 januari   2009

Mei: Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld: 13 januari 2009

Hoi Nathalie, wat vervelend zeg dat je je niet zo lekker voelt. balen. hopelijk wordt het niet erger joh... beterschap en dikke knuf van mij!
Hoe voeg jij die leuke plaatjes hier in? van welke site zeg maar?
En je had een aantal van hier op hun hyves gevonden? ik heb pas ook naar jou gezocht, maar er staan wel 12345906583 Nathalie's op hyves*knipoog* dus dat zoekt moeilijk he... heb je hint hoe ik je kan vinden? ik hoor het wel
vind wel gezellig jullie ook op hyves......
Liefs mij
Hier mn bannertje.. grappig om te zien hoe ver ik ben..hihi..
weet trouwens iemand hoe je dat op kan slaan op je pc? zodat ie gewoon wel online doortelt zeg maar? want nu moet ik elke dag ff n nieuwe maken omdat ie weg is???? niet zo makkelijk...

Hey meis, ik kom uit drenthe, omgeving Emmen en heb krullend haar!
Misschien kan je me zo vinden. Ik heb nu Joepie, Gerdien en Mir op hyves en Essel gemaild. Dus gezellig!

Wat betreft die plaatjes, kan gewoon overal op internet. Via google afbeeldingen of via photobucket of krabbelgadgets. Dan doe je niet de codes, maar gewoon rechter muisknop en dan kopieren en hier plakken, heel makkelijk dus. Maar hij moet dus wel op internet staan.

Over je bannertje. Volgens mij kan je die wel opslaan bij rechtermuisknop afbeelding opslaan als. Maar volgens mij teld ie dan niet door. Als je gewoon hier je bannertje weer kopieerd uit het topic kan ook hoor,hoef je niet steeds via de site een nieuwe te maken. Maar je kunt het altijd proberen om op te slaan. Wie weet!

Trouwens het moeders voor moeders is wel erg goed intinitatief. Ik zal er eens over nadenken of ik daar misschien ook aan mee ga werken.

Liefs Nathalie

Hej leuk. bedankt ik ga je zo us zoeken op hyves....wie weet vind ik je.
en dat moeders voor moeders is idd heel goed. bestaat ookal heel lang. schijnt best wel een werk te zijn, steeds je urine opvangen en dan komen ze het ophalen ofzo. maar lijk tme niet voor een nutteloze doelgroep dus vandaar dacht ik us te gaan proberen om mee te doen...
jij eerst super klussen deze periode he. dan kan je je hopelijk over paar weekjes daar ook aanmelden!! zet m op! xx

Terug
Bovenaan