Meiden van Maart!

hoi allemaal,

zo blij ben ik.....en nathalie ik had dus een fout gemaakt want mijn eerste dag van laatste menu was op 13 april.....banner dus nooit goed ingevuld...en dus volgens berekenprogramma op pc 16 januari uitgerekend....

m'n vriend zei vanmorgen, zullen we een test doen? leuk op moederdag en volgens mij is die positief want je hebt echt hele grote borsten.....dus vandaar......

de testen van babyboom kun je al 4 dagen voor je rd-tjes verwacht doen, maar ik deed hem als ik een cyclus van 26 dagen heb dus met 1 dag overtijd en een lichte maar wel duidelijke streep....m'n vriend zag het namelijk zonder z'n lenzen in en hij heeft slechte ogen, hihihi......  dus als je goedkoop goede testen wilt bestellen babyboom.nl!!! ze hebben er geloof ik ook ovulatietesten..geen ervaring mee maar voor de meiden die ze nodig hebben....

was echt leuk, we lagen in bed te wachten en had de trip op het kastje gelegd....m'n vriend mocht kijken en die grote smile!!! geweldig zeg!!!

ga eind deze week nog eens testen om te kijken of er een duidelijke dikke streep te zien is, maar voel me al helemaal compleet....alles klopt dan wel, de moeheid de misselijkheid stipt om half 8 's ochtends waar ik wakker van wordt.

nathalie, maak je niet druk om het voelen van je eisprong...ik heb namelijk helemaal niks gevoeld...heb wel goed m'n vaginale slijm in de gaten gehouden, was bij mij heel duidelijk veel, doorzichtig en je kon er draden van trekken (klinkt smerig, maar ja, wel een goed hulpmiddel) die dag ben je dus het vruchtbaarst...) en dat klopt ook wel want zoveel seks hebben we deze maand niet gehad....dus moest echt op die slijmerige dag gebeurd zijn zeg maar...hihihi

zucht, m'n eerste bijna echte moederdag.........zwijmel

vriend is helemaal in de wolken, net zoals ik.....gun het jullie ook zo...zal proberen m'n hcg-tjes naar je toe te gooien nathalie en de andere meiden!!!!!
toi toi toi

o ja, en welkom iris!!

zoals je ziet is het forum erg vruchtbaar!!!

Ohhh wat een super leuk verhaal hoe het gegaan is Parent2be. Ik ga nu heel ff naar mijn opa en oma. Had gisteren voor mijn oma een bosje bloemen gekocht. Ik kom later vanavond nog wel ff gezellig kletsen en langer reageren.

Liefs Nathalie

Ohhh wat een super leuk verhaal hoe het gegaan is Parent2be. Ik ga nu heel ff naar mijn opa en oma. Had gisteren voor mijn oma een bosje bloemen gekocht. Ik kom later vanavond nog wel ff gezellig kletsen en langer reageren.

Liefs Nathalie

haa meiden even een berichtje van mij, dinsdag naar de verloskundige, ben heel benieuwd, ik heb goede hoop!
Tegenwoordig ben ik 's avonds rond 20.00 misselijk ( nu dus) het lijkt meer op maagzuur, erg irritant. Verder is de hitte enorm hiero haha... nou ja, t bed zit eindelijk in elkaar, kan lekker luieren en morgen ga ik zo'n ligstoel voor in de tuin kopen, leek me wel wat. Verder niks te melden... toedellls

Hellow Ladies,

Ja mijn ouders weten het al (had ik dat niet al verteld????) en mijn broertje en zusje ook en (per ongeluk) mijn opa en oma ook.
Mijn "grote" broer en zijn vrouw weten het nog niet en mijn schoonfamilie ook niet. Al was het vandaag heel verleidelijk.

Ik heb het aan mijn ouders verteld, omdat ik met zoveel vragen zat en die graag aan mijn moeder wilde stellen. Jah en was natuurlijk te trots om het niet aan de rest te vertellen.

Mijn moeder heeft het toen per ongeluk aan mijn oma laten weten. Ofjah ze kreeg wat mee toen wij het erover hadden.

Wat mijn ei betreft: die heb ik offi nog niet, maar dacht dat te voelen vandaag. Laten we het hopen.

Bah morgen weer werken...........veel te lekker weer en had eigenlijk graag ook nog wat weekend gehad, maar jah niks aan te doen.

Ik ga me ff douchen en dan mijn pyama aan doen en nog ff lekker buiten zitten. Meiden tot morgen...

Kus mama22

Hoi Iris. welkom hier ! klets gezellig mee!
Parent2b ook van harte joh meis!! gezellig en super dat t bij jullie ook raak is. ik moet nog een beetje aan het idee wennen, het is zo snel en onwerkelijk. maar zal vast snel goed komen..hihi.. heb soms al beetje opgezet gevoel onderin mn buik. dus het gaat groeien en groeien...
Hihi mn buufje heel nieuwschierig heeft hier vanmorgen op jg zitte kijken of ik er neer had gezet dat ik positief getest had en kreeg ik dus sms van dr..wat een spook he...hihihi ze leeft erg mee dat is wel lief...hihi en al weet ze het snel anders wist ze het over maandje toch ook wel dus, maakt me niet zoveel uit.Familie gaan we het nog niet vertellen hoor! komt wel

Iedereen ook bedankt voor de lieve felicitaties hier hoor!! lief lief!! hopelijk verloopt alles voorspoedig, daar gaan we vanuit.

Ik wou even melde dat voor die 2 andere zwangeren hier: melden jullie je ook aan bij Moeders voor Moeders. kijk maar eens op die site voor verder uitleg, wat je dan voor andere vrouwen kan betekenen!
Ik heb het bij de vorige zwangerschap niet gedaan omdat toen alles zo nieuw was enzo voor me, maar daarom wilde ik het nu wel doen. lijkt me goed!
Nou lieverds, fijne avond en totgauw maar weer....

Hey zwangere meiden en toekomstige zwangere meiden natuurlijk ook! passen jullie wel op met de zon, want dalijk krijg je zwangerschapsvlekken. Dat hoorde ik gisteren van zwangere vriendin. Ik had echt zo'n moeite om niet tegen haar te zeggen dat wij ook kinderwens hebben en met haar daar over te kletsen. Al stel ik wel heel veel vragen, dus wie weet heeft ze het stiekum wel een beetje door, hihih

Heerlijk Boeffie, dat nu het bed er staat. Waar wil je morgen ligstoel weghalen? Niet alle winkels zijn open, ohh misschien een bouwmarkt ofzo. Geniet er heerlijk van meis. Hopelijk trekt de misselijkheid dalijk een beetje weg meis.

Lekker nog ff buiten gezeten Mama22. Ik voelde vanavond toen ik ff auto reed steken van onderen, maar dat was niks. Nu rommeld mijn buik een beetje, maar dat zijn mijn darmen denk ik. Hier nog weinig te merken dus.

Ik ga zo ff op de site van moeders voor moeders kijken MamaJM, lijtk me wel heel interessant. Sorry meiden, ben weer erg vergeetachtig de laatste dagen, dus kweet ff niet meer wat ik nog meer wou zeggen.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan