Meiden van Maart!

hallo meiden,

hier idd heel standaard even naar woonwinkels geweest om te kijken voor tv meubel en slaontafel. leuk tv meubel gevonden, maar nog niet gekocht, eerst maar eens meten etc.

vanavond ook weer heel eorgineel aan de bbq.....als ik iets minder misselijk ben, gisteren lens gegeten aan sla...vanavond denk ik maar weer en dan een of twee stukjes vlees, zit dan ook echt vol!

iemand gisteren national geograpix (of hoe je het ook schrijft) gekeken? was documentaire over de bevruchting tot geboorte, eerst over een kindje, daarna over meerlingen en programma daarna over ontwikkeling van kinderen....tot half 12 was ik aan de tv vastgeplakt...kon zien hoe ienie mienie (onze naam, hahaha) er nu uitzag en hoe het gaat groeien de komende tijd...

ook al druk bezig met schrijven in mijn zwangerschapsboek, was ik al mee begonnen zodra spiraaltje eruit ging, nu dus foto erbij van m'n buik nu met hart van zonnebrandcreme en daarin de positieve test....probeer wel even hieronder te plakken!!

dat is dus niet gelukt, sorry!!!

Ohhhh ikke is nieuwsgierig, foto moet waarschijnlijk erngens op internet staan, anders doet ie het niet. Of je moet mamaJM eens vragen hoe zij dat heeft gedaan. Hahah ienie mienie en mini muppert. Heb jij als iets verzonnen voor de kleine in spee MamaJM, hoe heette je zoontje vroeger? leuk die namen, hihih

Lekker handig gaan kijken voor een tv meubel en geen maten opnemen, blondddd! hihih. Je kon wel zwanger zijn, haha. Succes met bbq-en, wat wij hier gaan eten weet ik nog niet.

Liefs Nathalie

Hoi Dames,

Wij zijn in maart gestopt gestopt, maar we gaan helaas de derde ronde in.
we hebben een dochtertje van 3 en gaan nu voor nummer 2.
Eind vorige week hebben de rode duiveltjes zich aangemeld.

Wel balen.
Op naar de volgende ronde.

Wellicht tot gauw.

Gr. Christel

Ohhh jammer Christel, wanneer is je nieuwe nod meis? Balen met dit lekkere weer die domme rd-tjes. Hopelijk bied ronde 3 jullie heel veel geluk!

Wel beetje leuke dagen gehad? Fijne avond nog! Liefs Nathalie

Nod lijsje Meiden van Maart!!!!

Esther, 32 jaar                     3e ronde - 1e kindje          17-05-08
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje          26-05-08

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08
Mamma22, 22 jaar          3e ronde - 1e kindje         30-05-08
Nathalie, 24 jaar                3e ronde  - 1e kindje         30-05-08

Loempia, 22 jaar           2e ronde - 1e kindje           03-06-08
Iris, 21 jaar                                2e ronde - 1e kindje         03-06-08

El_Pro, 22 jaar                     2e ronde - 1e kindje          07-06-08

Christel, 29 jaar               3e ronde - 2e kindje           ?????

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Cory, 26 jaar                          2e ronde - 1e kindje          16-05-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Angel27, 27 jaar                  2e ronde - 2e kindje         29-04-08

Miss Dovie,  26 jaar        1e ronde - 1e kindje           10-05-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

April: Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008

Mei: MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 10 januari   2009

Mei: Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld: 13 januari 2009

Haii!! Feliiiiii zwangeren!!

Had mijn hele computer even geformatteerd dus vandaar dat ik er een paar dagen niet was, en wat een hoop te lezen joh!!

Groetjes!!

Hahhaha hey Loempiaatje, ja dat krijg je ervan hè als je paar daagjes niet bent geweest. Doet je computer nu weer goed meis? Hoe is ie met je? Leuke dagen gehad? Wat heb je zoal gedaan?

Liefs Nathalie

Nou je wil t niet geloven.. maar ik kon gisteren voor t eerst eindelijk de zon in, omdat ik niet hoefde te werken, krijg ik s'middags spontaan koorts! Ik nog grappen tegen mn vriend: ik heb een onwijze eisprong want ik ben zo heet nu hahahah

Dus k ben nu ff aan het bijkomen, de koorts is al wat gezakt gelukkig. Morgen gewoon weer werken natuurlijk, dus ik ben ff rustig aan aan het doen ^_^

In ieder geval ga ik voorlopig de zon niet meer in!

Groetjes!

Terug
Bovenaan