Meiden van Maart!

Hallo Dames,

Hier de werkduivel.....Terwijl iedereen lekker aan het shoppen of aan het zonnen was, was ik weer hard mensen aan het helpen in warme badkamers.......pfff *zucht*
Maar we hebben wel een leuk watergevecht  gehouden in de tijd dat het rustig was...hmmm wat was dat ff lekker afkoelend. Schrikken de eitjes misschien eens goed wakker........hahahaha

Eigenlijk om eerlijk te zijn heb ik niet veel te melden. Was me aan het vervelen en ben best lang bezig geweest om alles terug te lezen wat jullie hier allemaal kletsen....gezellig allemaal.

Volgens mij kunnen we angel(a) wel van ons lijstje afgooien, want die zie je niet meer.....maar van de andere kant natuurlijk altijd leuk om te zien dat iemand overtijd is...hahaha

Loempia wat vervelend voor je. Heb je geen leuke pet of iets dergelijks wat je op kunt zetten????

Ohhh jeetje zonnesteek opgelopen ofzo? Of dat je lichaam eindelijk na zoveel dagen werken ff tot rust komt. Voel me vandaag ook niet zo fit hoor. Wat abnormaal dat je zoveel moest werken zeg, tis wat, hihih. 's Avonds toch wel een beetje kunnen genieten van het mooie weer?

Hoe voel je je nu verder dan?

Liefs Nathalie

Hahhaha en wie zijn weer tegelijk aan het posten?
Dag werkpaardje, weer lekker vrij?

hahahah eindelijk vrij!!!!!!!!!!

Nu morgen nog ff babysitten en 3 uurtjes vergaderen en dan woensdag  een hele dag  en dan weekje vrij!!!!!!!!!!!!!! Of jah tot maandag, maar is lang genoeg.

Hoe isie met jou meis???? Heb je ook al op hyves proberen te zoeken, maar bij alle nathalies en emmen vond ik geen vriendje met joepie?!?!?!?!

Kus mama22

Ohhh wel lekker vooruitzicht heb je dus. En is ook wel terecht hè, want je bent maar kort vrij geweest.

Jaaa ikke is vriendjes met Joepie en ook met MamaJM

Dus zoekzoek, hihih. Hoe kan ik jou anders zoeken?

Nog plannen voor vanavond?

Liefs Nathalie

Ohhh wel lekker vooruitzicht heb je dus. En is ook wel terecht hè, want je bent maar kort vrij geweest.

Jaaa ikke is vriendjes met Joepie en ook met MamaJM

Dus zoekzoek, hihih. Hoe kan ik jou anders zoeken?

Nog plannen voor vanavond?

Liefs Nathalie

hmmm....ik heb er eentje met als vriendje gerdien....heb jij donker haar???? en rode lippen op je foto????

Ik heb donker krullend haar. Joepie heeft geloof ik maar 1 Nathalie op haar hyves staan hoor!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan