Ben ik eindelijk weer. Mijn paps kwam langs en hier nog wat opgeruimd enzo. Ik ga echt rustig aan doen vandaag, want heb het al veel te druk gehad de afgelopen dagen/week.
Ohh ik sta nu boven aan het nodlijstje, spannend zeg. Ik denk dat ik het wachtbankje wel haal, maar andere lijstjes denk ik niet. Zegt mijn gevoel. Weet je Kipling, ik denk steeds dat je al zwanger bent, maar je hebt bijna je nod meis. Dus misschien is mijn voorgevoel wel juist. Want steeds denk ik, ohh nee ze is nog niet zwanger, als ik je bannertje zie, hihih. Hoe was de boerderij ochtend?
Parent2be zo te lezen zorgen de kwaaltjes er wel voor dat je je echt zwanger voelt.
MamaJM klets gewoon lekker van je af hier. Als je over ons iets wilt lezen dan lees je het en zo niet dan maakt dat ook allemaal niks uit. We zijn gewoon af en toe beetje hyper. Al moet ik zeggen dat ik best rustig ben, misschien omdat ik niet echt iets voel en gewoon het voorgevoel heb dat het niet raak is. Daarom er best rustig onder ben.
Vandaag is mijn opa 84 jaartjes geworden. Gisteren mijn mams 52. En bruiloft gehad van een vriendin. Was wel gek om haar in trouwjurk te zien hoor. Maar iedereen zag er wel mooi uit. Haar 3 jongere zussen en ouders ook. En natuurlijk haar mannetje. Echt leuk die wat kleinere kids die over de dansvloer glijden en lekker met elkaar dansen, het maakt ze allemaal niks uit. Zo'n bruiloft maakt wel dat je denkt ohh dat lijkt me ook wel heel bijzonder, hihih. Maar dan denk je over de gasten na en wat het allemaal wel niet kost en denk je, pff eerst maar ff sparen, hihi. Maar gewoon lekker weg dromen en plannen maken kan geen kwaad hè.
Hier schijnt het zonnetje lekker dus daar zullen we maar flink van genieten!
Meiden een heel fijn weekend en tot klets!
Liefs Nathalie