Meiden van Maart!

Ben ik eindelijk weer. Mijn paps kwam langs en hier nog wat opgeruimd enzo. Ik ga echt rustig aan doen vandaag, want heb het al veel te druk gehad de afgelopen dagen/week.

Ohh ik sta nu boven aan het nodlijstje, spannend zeg. Ik denk dat ik het wachtbankje wel haal, maar andere lijstjes denk ik niet. Zegt mijn gevoel. Weet je Kipling, ik denk steeds dat je al zwanger bent, maar je hebt bijna je nod meis. Dus misschien is mijn voorgevoel wel juist. Want steeds denk ik, ohh nee ze is nog niet zwanger, als ik je  bannertje zie, hihih. Hoe was de boerderij ochtend?

Parent2be zo te lezen zorgen de kwaaltjes er wel voor dat je je echt zwanger voelt.

MamaJM klets gewoon lekker van je af hier. Als je over ons iets wilt lezen dan lees je het en zo niet dan maakt dat ook allemaal niks uit. We zijn gewoon af en toe beetje hyper. Al moet ik zeggen dat ik best rustig ben, misschien omdat ik niet echt iets voel en gewoon het voorgevoel heb dat het niet raak is. Daarom er best rustig onder ben.

Vandaag is mijn opa 84 jaartjes geworden. Gisteren mijn mams 52. En bruiloft gehad van een vriendin. Was wel gek om haar in trouwjurk te zien hoor. Maar iedereen zag er wel mooi uit. Haar 3 jongere zussen en ouders ook. En natuurlijk haar mannetje. Echt leuk die wat kleinere kids die over de dansvloer glijden en lekker met elkaar dansen, het maakt ze allemaal niks uit. Zo'n bruiloft maakt wel dat je denkt ohh dat lijkt me ook wel heel bijzonder, hihih. Maar dan denk je over de gasten na en wat het allemaal wel niet kost en denk je, pff eerst maar ff sparen, hihi. Maar gewoon lekker weg dromen en plannen maken kan geen kwaad hè.

Hier schijnt het zonnetje lekker dus daar zullen we maar flink van genieten!
Meiden een heel fijn weekend en tot klets!

Liefs Nathalie

Hai meiden, was ik ook weer ff...net lekker gegeten en in bad geweest... dus we zijn hier weer schoon en klaar voor heerlijk vrij weekend! dus wordt optimaal genieten met gezinnetje!!!
Ik voel me sinds vanmiddag echt weer beter. vloeien wordt echt  minder dus echt fijn!!
Net nog ff n groot stolsel..ieee vind ik echt viezig..maarja het moet eruit! dus dan ist wel goed anders moet ik als nog gecureteerd ofzo nou daar zit ik ook niet op te wachten....

@Parent2b: wat voor studie doe je precies?? spannend hoor... lekker bijna klaar! succes nog ff met je scriptie enzo! en dan lekker gaan genieten van je groeiende buikje!!! die afscheiding die je pas had weer gestopt?? i hope!! knuf van mij voor jou!

@Kipling: Fijn dat je kereltje weer wat opknapt..zo sneu he als ze ziek zijn. geef m maar een dikke knuf van ons kereltje...!! Geniet van m t weekend en hopelijk is hij snel weer helemaal de oude!

@Nathalie:gefeliciteerd met opa!! al oud hoor!! fijne verjaardag!!

@mama22: Je tip pas van een meiden verwen avondje te regelen met mn schoonzusje heeft goede uitwerking gehad... we hebben gisteravond genoten! allebei gezichtsmasker   bij elkaar opgedaan en nog handmasker en daarna leuk programma op tv teruggekeken.... dus echt heerlijk gerelaxt! Manlief heeft wat foto's gemaakt... Dus was echt lachen! Ze vond het ook een leuke geslaagde verrassing...!
Dus super bedankt voor je tip meis!!!!

Volgende week is hier in de buurt(wat woonplaatsen verderop)  een voorjaarsbeurs... niet echt mijn smaak of stijl wat er staat. maar van mn man zn werk staan ze er ook en daar hebben we dus 6vrijkaartje van gekregen dus ga ik daar dinsdag met mn schoonzusje en zoonlief heen... ff lekker wandelen en rondneuzen en als we dan weer thuis zijn en zoonlief ligt op bed doen we nog een gezichtmaskertje... waren dubbele pakjes van Nivea...dus hebben de ene helft bewaart!!! dus gaan we nog n keer genieten!!heerlijk.. echt n aanrader voor als je moe bent of ongesteld ofzo....

Nou meiden fijn weekend allemaal en totschrijfs maar weer...
mij......

Leuk plaatje MamaJm tis je dus gelukt, hihi.
Ohhh heerlijk zo'n meiden avond zeg. Zie ons al zitten met zijn allen, hihih

Ik ga me ff klaar maken en dan naar opa & oma.

Fijne avond. Geniet allemaal lekker! En tot later!

Liefs Nathalie

Haha dankje...tis me idd gelukt..heel makkelijk..alleen keuze uit miljoen plaatjes, dus dat maakt t weer moeilijk...
We gaan zoonlief naar bed stoppen en dan heerlijk samen met mannetje genieten van de avond!!....Ook nog was aangezet net..dus heerlijk alles ff net voor t weekend weg. begin ik de week met lege wasmanden...hihi alleen jammer dat ze weer zo snel vol komen te zitten maarja dat hou je toch..vind de was doen niet zo erg..vandaag ook heerlijk 2 buiten gedroogd dus zo weer schoon en weg!
Fijne verjaardag Naath!!
Liefs mij....dit plaatje is ook liefhihi:

Hoi lieve meiden!!!

@Nathalie: hihi, nou dan ga ik heeeeeel hard hopen dat je voorgevoel juist is.... Maar ik verwacht helemaal niets. Al een paar dagen af en toe krampjes, dus ik verwacht dat ik gewoon ongi ga worden. De boerderijdag was echt geweldig vanochtend. Plak er wel ff een fotootje onder.

Mmm.... bedenk me nu dat ik eigenlijk niet zoveel te melden heb verder... Oeps... Ga lekker m'n bed induiken. Zoonlief hoest nog heeeel erg veel, dus die zal ons vannacht wel weer een paar keer ons warme nestje uit halen. Tot morgen allemaal! Dan zijn we weer een dagje dichter bij onze NOD's...

groetjes,
Kipling

Wat een leuke foto zeg Kipling. Zo te zien hebben jullie leuke ochtend gehad. Alleen jammer dat je zoontje nog zoveel hoest zeg. Hoe kan dat?

Leuk hè al die plaatjes MamaJM, hebben jullie leuke avond gehad?

Liefs Nathalie

Heeej Kipling wat een leuke foto zeg van je ventje! ziet er beter uit dan die zieke foto he..ze kunnen beter lekker in actie zijn!
Was dat op n kinderboerderij? leuk vinden ze dat he..vond tie die grote koeien niet eng??hihi stoere knaap hoor!
Hej en Nathalie zit ik gezellig met jou te kwebbelen op hyves..maar op den duur zeg je reageer jij niet meer??? ik wel hoor..ik denk dat er iets vast liep...dikke pech...
dan maar hier verder kletsen he. als jij niet al slaapt??!!
xx

Terug
Bovenaan