Meiden van Maart!

Hoi lieve maartmeiden... hier ff berichtje van mij
heb wel beetje bijgelezen, maar nog snel hoofdpijn dus geen zin om lang achter de pc te zitten.
Gister op zich leuke verjaardag gehad, ondanks alles. ik ben heerlijk verwend. veel kadobonnen gehad, en mn hele verlanglijstje...dus super! en van mn schoonma een naaimachine van Ikea. echt heel simpel maar leuk ding. heb vroeger weleens thuis bij mn ma wat kleren gemaakt en mn schoonma maakt ook vaak veel zelf dus ik vond dit wel maf idee! echt lief...
Savonds nog druk gehad...met visite en vrienden enzo. en dan moet je toch lekker kletsen enzo..al hielp iedereen heel lief met alles..het is toch erg vermoeiend als je niet topfit bent.
Vandaag dus echt bijkomen, kadootjes opgeruimd enzo en verder voor zoonlief gezorgd en ff aantal dingen afgebeld zodat ik volgende week geen verplichtingen heb en echt ff de tijd kan nemen om op te knappen...pff want valt nog tegen vind ik.
Vertrouwde ookniet helemaal of ik niet TE veel bloed verloor, dus VK is ff langs geweest.... die heeft me ff gerustgesteld dat t op zich niet TE veel bloed verlies was dus dat is wel fijn
Ik krijg nu ff bezoek nog van mn zwagertje...dus ik ga weer
weten jullie ff hoe t met me is..
DIkke knuf voor jullie allemaal!

Pfffffffffffffff eindelijk ik zit! Wat een dag zeg! Tis nu bijna 22.00 uur en eindelijk ff rustig zitten. Weer de hele dag druk geweest met alles. Na het eten dus nog met oma naar de winkel. Hele kar vol, omdat ik ook drinken voor mijn mams mee moest nemen (die is morgen jarig) En ik dacht dat doe ik dus maar lopend (wist al dat dat niet echt top zou zijn) Thuisgekomen heeft mijn vriend snel ff de spullen bij oma boven gebracht (opa & oma wonen tegenover ons in de flat, hihi) en toen thuis onze spullen uitgepakt. Gelukkig hoefde ik niet nog naar paps & mams om het drinken te brengen dat nam papa mee. Bij ons huis waren alle hulp troepen met de straat bezig! Mijn paps, vriend, broertje, schoonvader & kameraad van mijn broertje. En nu zit de hele straat erin, goed hè! Ben er echt blij mee. Nu kan bijna het gras erin en mijn mooie boompjes eindelijk in de tuin.
Ikke heeft koffie gezet en voor drinken gezorgd! Mijn mams en broertjes schoonmoeder waren er ook. Dus heel gezin op ons teras, hihi.

Kipling wat een ontzettend lieve foto van jullie mannetje. Maar wel zielig zeg voor die kleine dat ie zo moet hoesten en zich niet lekker voelt. Dan is het fijn dat mama thuis is. Maar kan me voorstellen dat jij wel ff zo iets had, dat je man ook wel thuis had kunnen blijven. Dan heb je echt zo iets van we hebben toch samen een kleine, dan kan dit ook voorkomen hè. Fijn om te horen dat met je mams ondanks omstandigheden wat beter gaat. Wel schrikken zeg! Baaldag dus. Hopelijk vannacht lekker slapen en morgen een mooie dag!

MamaJM lief dat je ff wat van je liet horen en wou ff tegen je zeggen dat ik het knap van je vind dat je naar VK bent gegaan en dat je afspraken hebt afgezegd voor volgende week om ff aan jezelf en je lichaam te denken! Hopelijk vind je de komende dagen een beetje rust in je koppie en je lichaam. Geniet lekker van je gezinnetje en mooie cadeau's.

Parent2be, hoe is ie met je? En hoe is het met de andere meiden?

Ik heb vanavond ook nog met stenen lopen slepen (ja ik weet het niet goed, had niet moeten doen, maar eigenwijs!) Dus ben nu helemaal brak. Kijken hoe ik strakkies in bed kom en morgen uit bed, hihih. Moet om 8.30 uur al werken, maar kort en dan weer naar huis. De troep hier opruimen en ff eten. Mijn mams is morgen jarig. En 's middags moet ik ook nog ff werken. Dus pff weer een drukke dag. 's Avonds dus verjaardag, maar zal mama misschien morgen ook nog moeten helpen. Ik geloof dat een dag 24 uur heeft en ikke rustig aan moet doen. Kan iemand me vertellen hoe?

Meiden ik ga lekker douchen, nog ff tv kijken en dan slaapie slaapie doen.
Spreek jullie vast morgen ff kort, kom zeker ff lezen in de momenten dat ik tijd heb.

Dikke knuffff van mij!

wauw wat een schatje kipling! hopelijk is ie snel weer beter!

en nathalie, ik was de periode van bevruchting zeg maar, ook in de tuin aan het slepen, met stenen en schilderen, dus misschien??????

hier erg moe en 's nachts m'n bed uit om te plassen, echt zwanger dus! ben zoooo zenuwachtig voor de echo, kan niet wachten...wil gewoon weten of het goed zit de ja of de nee

gisteravond heerlijk wezen wandelen met m'n peetkind achter de kinderwagen....dan denk ik, zucht, over een paar maanden loop ik hopelijk met m'n eigen krummel!!!

allemaal succes en duimen voor meer innestellingen en bevruchtingen!!!!

o ja en mijn rechterborst is nog aan het doorgroeien, echt grotewr dan m'n linker, ziet er raar uit, vriendlief vind het geweldig, tja

wel grappig die tekts nu bij m'n banner, komt echt overeen met de staat van m'n bosten nu! m'n blousjes gaan bijna niet meer dicht aan de bovenkant, of de knoopjes staan strak......straks denken ze nog dat ik ze groter heb laten maken, hihihi

Ik maak gewoon ff tijd om met jullie te kletsen. Ben weer terug van ff werken. De baas had vanmorgen een afspraak, dus ik heb de vrij zwemmers ff opgevangen. Daarna kon ik weer weg. Wel nog hier en daar wat schoongemaakt. Eigenlijk niet goed voor mijn lichaam, maar ja! Was te eigenwijs dat ik niet stil kon zitten.

Heb echt het idee dat ik de laatste dagen gewoon tijd te kort kom. Een dag heeft maar 24 uur, maar de dingen die ik allemaal MOET op een dag, op dit moment, ik weet gewoon niet meer hoe ik het moet verdelen.

Mijn mams is vandaag jarig! Net gewerkt, nu ff rustig thuis. Hier moet ik eigenlijk dingen opruimen, want gisteravond de hele avond straenmakers over de vloer gehad. Paps, vriend, broertje, schoonvader en kameraad van mijn broertje. En dan mijn mams en schoonmoeder van mijn broertje ook nog op de koffie. Dus alle kopjes staan er eigenlijk nog. Die moet ik gewoon ff in de vaatwasser zetten. Maar ja de vaatwasser is nog vol. En nog deel van de boodschappen staat er wat niet in de vrieser of koelkast hoeft. Tis allemaal ff, maar ik weet ff niet waar ik de kracht en het overzicht vandaan moet halen, om het allemaal zo te krijgen als ik graag zie. Vandaag gaat een vriendin van me trouwen. Kennen elkaar al vanaf we best wel kleine meisjes waren op de camping. Wonen niet echt dichtbij elkaar. Zijn uitgenodigd voor het feest. Vanmiddag moet ik dus werken. En mams is jarig en bruiloft, helppppp.
Ik weet dus niet goed wat ik moet doen. Zit ook nog met die rot heup en mijn spieren die niet mee willen werken. Okay genoeg geklaagd! Ik ga er nog maar eens ff overnadenken wat ik allemaal persee moet en hoe ik het ga indelen. Morgen opa jarig! Dus ik weet wel het weekend door te komen hoor. Als ik niks moet, dan kan ik misschien ff beetje bijtanken.

Parent2be fijn om te horen dat het wat beter gaat. Kan me voorstellen dat je graag duidelijkheid wilt over of alles goed is met jou en de kleine. Hhaha grappig idd je bannertje.

Hoe is het met de andere meiden? Sorry ik ben ff de klus kwijt wat ik al wel of niet heb gezegd gisteren. Ff dit berichtje en dan ga ik denk ik ff bij mams kijken.

Liefs Nathalie

Nod lijsje Meiden van Maart!!!!

Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje          28-05-08
Nathalie, 24 jaar                3e ronde  - 1e kindje         30-05-08

Mamma22, 22 jaar          3e ronde - 1e kindje         31-05-08

Loempia, 22 jaar           2e ronde - 1e kindje            03-06-08
Iris, 21 jaar                                2e ronde - 1e kindje           03-06-08
Christel, 29 jaar               3e ronde - 2e kindje             05-06-08

El_Pro, 22 jaar                     2e ronde - 1e kindje           07-06-08

Miss Dovie,  26 jaar        3e ronde - 1e kindje           11-06-08

Cory, 26 jaar                          3e ronde - 1e kindje             12-06-08
Esther, 32 jaar                     4e ronde - 1e kindje          12-06-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008

Mei:    

Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld: 13 januari 2009

Bezoekjes VK

Boeffie                 1e bezoek         13-05-08
Parent2be        1e  bezoek          04-06-08

Afspraken voor de mooiste Echo's

Boeffie                 1e echo                  27 mei  
Parent2be        1e echo                 4 juni           10.00 uur

Heeeej meiden, hier ben ik ook weer ff...
Heb ff bijgelezen hier....
Geen puf om op iedereen persoonlijk te reageren hoor meiden..sorry!
Nathalie wel gefeliciteerd met je moeder!! wie weet wordt ze dit jaar wel oma? of is ze dat al??!
Ik voel me wel weer wat beter vandaag.
gister had ik echt n shit dag. het wou gewoon niet lekker.. voelde me rot. hele dag in pyama gelopen.. verloskundige gebeld en die is langs geweest... om ff te kijken of ik niet teveel bloed verlies had, ze had gelukkig geruststellende mededeling voor me.. ook dat ik evt volgende zwangerschap helemaal niet weer zo hoeft af te lopen... omdat we natuurlijk al wel gezond jochie hebben... maar ja de angst en onzekerheid ervoor snapte ze wel....
Verders vandaag al minder bloedverlies, dus dat is wel fijn. voel ik me ook stuk fijner door en krijg weer wat meer energie...
FF naar het dorp geweest straks. zoonlief was ff bij de buurvrouw leuk aant spelen. dus voor mn kadobonnen al iets gekocht wat ik heel graag wilde...dus super leuk! fleurt mn huis weer wat op he...!
Ook weer wasje gedaan, gestofzuigt enzo dus voel de energie en puf echt wel weer terug komen..alleen nog sneller moe dan normaal.
sprak net vriendin op msn, die wel 6 miskramen heeft gehad int verleden en die zei dat t toch wel tot zo'n 5weken kan duren voordat je weer helemaal de oude bent.... geestelijk zeg maar..je blijft er veel aan denken..en dat merk ik nu ook wel..zwangerschap en alles wat daar bij hoort spookt toch steeds door je hoofd..kmoet t gewoon nog n plekje geven..maar dat komt wel goed hoop ik door de loop van de tijd...Is nu gewoon allemaal alles tegelijk geweest en ff heftig.... maarja
Mn verjaardag was trouwens ondanks alles wel gezellig! super leuk dat ie vriendin die in Zweden was geweest kwam. vond zo lief van ze!
Het was wel vermoeiend om zeg maar leuk mee te kletsen enzo..terwijl je moe bent, maarja niet laten kennen he..en dat merkte ik dus gisteren wel, toen kwam alles eruit...zeg maar de moeheid enzo... Maar dit weekend ff lekker niks.alleen van mn mannetjes genieten, huisje beetje schoonmaken en dan komen we er wel weer overheen....
Dan trouwens nog wel van die reacties van mensen uit mn omgeving...pfff weetje wat zo gek is. van iemand waar je zeg maar iets heel nuchters of doms verwacht die is heel lief en meelevend en van n ander die je denk die zalt wel heel sneu enzo vinden die reageert zo van: oh joh, was het wel gepland?? of wel welkom, of je bent nog jong...of je hebt toch al een ventje...weetje wel zo van ....nouja?? maarja zo is ieder mens weer anders....
Hej lieve meiden, sorry voor mn echo verhaal..ik heb gewoon ff geen behoefte aan om te lezen en reageren hoe jullie allemaal met zwangerschap/NOD enz enz bezig zijn...ik begrijp het heel goed hoor. begrijp me niet verkeerd. maar ik zit nu ff in heel ander schuitje dan jullie dus lees het echt wel en vind ook super tof om hier mn verhaal te mogen blijven doen, maar ik moet gewoon dit ff de tijd geven en n plekje geven en echt ik hoop hier over zo'n 3maandjes ofzo weer helemaal gelukkig en actief mee te doen!!
Meiden ik denk aan jullie en ben blij met jullie...vooral jullie lieve woorden, waardeer ik echt en doen me goed!!
dankjulliewel....
fijne dag allemaal en ik kom nog us langs hoor... ik ben nog niet van plan te vertrekken hier..... dikke knuf van mij!

Terug
Bovenaan