Meiden van Maart!

Ohja daar hadden we het over...hihi ik was ff de draad kwijt...
maar idd. je hoort dat wel meer. het hoeft helemaal niet weer te gebeuren hoor. vk zei ook: je hebt een gezonde zoon dus is niet erfelijk ofzo... die onderzoeken gaan ze ook pas na 3/4 miskramen doen ofzo... en heb ik ook nog helemaal geen behoefte aan hoor...
Ik heb gewoon wel goed gevoel over dat t evt. volgende keer goed mag gaan..weet niet hoe dat komt maar het stelt me nu wel gerust. misschien als ik weer overtijd ben ofzo heb ik heus wel die spanningen enzo verwacht ik, maar scheelt al dat ik me nu beter voel en het een plekje aan het geven ben...denk er echt nog veel aan, maar het voelt goed. het heeft zo moeten zijn. je kan er toch niks aan veranderen...
Maar eerst ff normaal ongesteld worden hoor. daarna zien we het wel weer.....

Hhahaha ben benieuwd. Ja mijn mannetje is nu ff WOW (world of warcraft) aan het spelen met vrienden online. Vind ie leuk om te doen. En zo moet je elkaar ook wel beetje los kunnen laten hè. Ook al is samen op de bank een goede film kijken ook wel heerlijk hoor, maar om dat elke avond te doen. Ik ga nu elke maandag avond meestal ff zwemmen. Echt ff een avondje voor mezelf. Van 20.15 tot 21.00 uur zwem ik dan. Maar ja dan moet je nog douchen en aankleden enzo, dus voor je het weet word het toch weer later hè.

Als ik zie hoe zorgzaam en lief hij voor mijn mams is, altijd helpen met stoel aanschuiven of een arm geven als ze ff niet zo goed kan lopen. Ze hebben vanavond 2x buiten gestaan om ff te roken en dan kletsen ze ff. Zo fijn om te zien.

Idd gewoon lekker genieten meis. En ik weet zeker dat het wel goed komt. Heeft misschien ff tijd nodig. Maar dalijk als het vloeien helemaal is opgehouden en je misschien ook wat minder moe begint te worden. Volgende cyclus misschien ff afwachten, maar tussentijds gewoon genieten van de dingen die op je pad komen. Willen jullie weer met voorbehoedsmiddelen gaan klussen of gewoon zien hoe het gaat en niet teveel mee bezig zijn?

Idd geef je gelijk met wbt elkaar los laten, je moet elkaar ook nog leuke dingen gunnen he, en beetje je eigen dingentjes... heerlijk soms hoor. dat heb ik dus als ik savonds ga werken..soms ben ik dan wel moe, maar als ik eenmaal bezig ben ist weer heerlijk ff iets voor mezelf!
En zo heeft hij dat ook vaak met klusjes bij mensen ofzo... dan is hij ook echt niet elke avond thuis. ..maar daarom ist ook weleens heerlijk om wel saampjes thuis te zijn! hoef je niet eens naast elkaar op de bank te kruipen, maar gewoon het idee, allebei je eigen ding en toch samen...hihi wat een wijze taal nog he, op de late avond....
hier lief plaatje, heb ik ff voor jou gezocht...... hihi
Kga zo wel naar bedje hoor...nog ff en dan vertrek ik..haha, merk je vanzelf he, als ik niet meer reageer......
xx

Ja dat is nog beetje de vraag. we zijn wel van plan om wat te gebruiken die maand maar weet niet of daar altijd van komt he..hihi we zien wel hoe het loopt...
Ik ga nu slaapie doen oke.......?! was gezellig meis! morgen misschien weer ff....
Fijne dag alvast voor morgen en truste voor zo.....

Moet ook nog de was ophangen bedenk ik me.....pfff hihi wordt laat...maarja...doei doei

Ahhhh lief plaatje hoor. Je moet alleen wel een beetje letten op dat ze niet te groot zijn, want anders word de tekst zo moeilijk lezen als je steeds opzij moet schuiven.

Zo wij hebben vanavond onze topic weer een beetje voller gekletst, hiih
Zo komen we wel bij de 700. Hebben we nu al nieuwe naam in gedachten.

Hahha ja ik merk vanzelf als ik geen reactie meer terug krijg.
Dan word het hier wel erg stil!

Sommige mensen vinden een relatie zo bindend en dat je dan je vrijheid kwijt bent. Ik vind dat je in relatie elkaar ook wel beetje vrij moet laten. Nu ligt het logeerbed vol met spulletjes van onze verhuizing. Omdat ik ineens verhuizendozen MOEST uitpakken, omdat mijn ex baas verhuizdozen terug wou hebben grrrr. En dat moet dus nog opgeruimd worden. Maar anders was ik lekker op logeerbed bij mijn mannetje gaan liggen met mijn laptop. Het gaat er idd om dat je lekker samen thuis kunt zijn. Of dat nou tegen elkaar aan is op de bank met tv kijken. Of gewoon weten dat je lekker samen thuis bent. Tis niet dat we elkaar dan helemaal niet zien of spreken. Nee regelmatig dat we dan ff wat samen drinken. Of dat ie me ff knuffel komt geven :D

Weltrusten voor strakkies meis. Ik hoop dat het morgen weer lekker zonnig word.

Liefs Nathalie

Ff toepasselijk plaatje. En ff hallooooo zeggen hoor! Jeetje wat is het stil hier om deze luie zondag, hihih. Ik heb vandaag gewoon trainingsbroek aan, haren in warboel, hihih. En lekker met dekentje op de bank. Half F1 kijken met mijn mannetje. En natuurlijk hier ff waar bij lezen, maar er valt wel heellll weinig te lezen hoor. Kom op meiden, wakker worden, hihih.

Weet je wat me opvalt. Mama22 is al aantal dagen niet meer geweest. Had haar een mailtje gestuurd via Hyves, maar daar reageerd ze ook niet op. Ze heeft natuurlijk nachtdiensten gehad en nu is het lekker weekend. Misschien is ze gewoon lekker aan het genieten van de vrije tijd met vriendlief! Of is de pc op hobbel. Mis je wel een beetje hoor meis!

Maar zo zijn er wel meer meiden die nog steeds niet boven water zijn, hihih. Meiden, joehoe! Hier is ikke! Wie kletst mee? Hhaha

Fijne zondag allemaal, geniet er lekker van. Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan