Meiden van Maart!

Hi Petra, wij zijn allemaal in Maart begonnen ja. Maar ik vind het opzich geen probleem als je gezellig mee wilt kletsen hoor. Wat vinden jullie meiden? Tis wel gezellig clubje hier. En Kluskippies is ook gezellig daar kletsen MamaJM en ikke ook. We hebben het er maar druk mee, hihih. Daar zijn meiden in verschillende rondes. Dus misschien kun je daar ook eens kijkje nemen?

Liefs Nathalie

Kijk aan, bij deze dus besloten door de opper meiden van Maart dat je gezellig mee kunt kletsen, hhaha. Ik weet zeker dat de andere meiden dit ook vinden. En zo niet dan mogen de hun mening natuurlijk altijd geven, hihih

Welkom!

oww gezellie!!!! dank jullie wel , enne.... ik ben hier nu al niet meer weg teslaan hoor hihih dat word nog wat enne.... tuurlijk hou ik jullie op de hoogte!!!!!!

Ja het zou natuurlijk toepasselijker zijn als ze ook in maart begonnen was dus dan past ze misschien beter bij de kluskippies..maarja maakt mij helemaal niks uit hoor... Manlief haalt nu zoonlief uit bed dus hoef ik mooi niet te doen..maar ga   ik ff lekker bakje thee zetten, dus jullie verlaten Nathalie..hihi sorry..mijn gezinnetje gaat natuurlijk wel voor dit forum, maar dat is bij iedereen zo denk ik hier...
Vanavond als zoonlief weer op bed ligt kom ik zekers nog ff langs om bij te lezen, dan hoop ik dat er meer langs zijn geweest hier om hun verhaaltje te doen....wie weet...
Liefs mij

Hahhahah gezellig nog zo'n kleskous, kunnen we wel ff gebruiken vandaag. Want de rest van de meiden is in rustte geloof ik. Die hebben blijkbaar leukere dingen te doen. Zal ik je dan maar ff in ons nod lijstje opnemen? Als je ff je gegevens geeft?

Liefs Nathalie

Ja je kunt ook in kluskippies kletsen Petra, daar zijn wij toch ook! Misschien beter?
Want hier zijn we met zijn allen nog niet zo heel lang bezig.

Liefs Nathalie

Ik heb een heel toepasselijk plaatje gevonden voor ons allemaal!

Dikke knuffel! Nathalie

Terug
Bovenaan