Meiden van Maart!

Goed he die naam... hihi dacht gewoon wij zitten hier zoveel te ratelen, niemand kan ons hier meer volgen...whahahahaha wel gezellig hoor! en laten we het daarom maar hierbij laten want als ik jullie ook nog op msn ga toevoegen kan ik mn huis wel verkopen en op de hei met mn pc gaan zitten en dan altijd kwebbelen..haha zei mn man pas nog, sinds je op jg zit ben je weer veel meer actief achter die pc. ik zat namelijk eerder op ook andere forum's maar daar was vaak gejengel en gezeur dus was ik weggegaan..totdat ik dus zwanger wilde worden en ik hier us ging kijken.... hihi erg gezellig en maf, meelevend en verslavend en gewoon lekker kwebbelen..jaja heb je dat woord weer!!
Kheb trouwens net nog wel andere maffe foto bij iemand op hyves gevonden.....hihi
misschien kenne jullie m al..
Nog al druk geweest de laatste tijd......maar mn kelder is weer netjes...whahahaha kijk dit! vind m wel komisch..whaha

nee daar geloof ik niet in mama22.. hihi jij wel dan?? ik ben niet bijgelovig...
Kga ff wat drinken pakken en ff bijkomen op de bank. heb zo'n hoofdpijn..pfffff ik kom zo weer verder kletsen en op naar de 700!!!!
xx

Ik was nog ff bij mijn paps wezen kijken. Die is bijna klaar dus gaat zo naar huis, dan kan ik hier weer veilig kletsen, hihih

Een beetje bijgelovig ben ik denk ik wel. Ik ga ook naar chiropractie & osteopaat. Dat valt onder alternatieve geneeskunde. Ik heb echt bij die osteopaat zo iets van ik weet niet wat je allemaal doet, kan me ook niet schelen als het maar helpt, hihih
Vaak moeten dingen voor mij wel tastbaar en te begrijpen zijn. Maar de laatste tijd als ik kijk naar bijv. mijn voorgevoel over dingen en positieve kijk op dingen. Ik kan niet duidelijk zeggen van of ik daar wel of niet in geloof. Ik vind bijv. die buitenlandse man op tv die met baby's communiceerd of nu met de programma chostwhisper wel heel interessant.

Jeetje zo'n kelder lijkt me ook wel wat. Ik moet morgen graszaad halen, was mijn paps ff aan het rekenen. Moet voor 200 m2, pfff! Dus ben benieuwd wat me dat gaat kosten.

Leuk plaatje Mama22, kan alleen niet zo goed de tekst erbij lezen.

Wat bedoel je met dat plaatje mama22????? zover was ik??? nu niet meer helaas/? of wattu?? volg je ff niet...hihi
Leg uit please????

oooooooooowwwwwwwww k*t sorry sorry sorry!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dit was voor kipling..............oooh wat voel ik me slecht zeg.........zie je dat krijg je met al die namen, daar ben ik zo slecht in he.................sorry meis hoop niet dat je je nu kl*te voelt.......

Oh Nathalie krijg je wel mooie tuin alst gras eenmaal groeit! succes hoor! leuk!
En bij dat plaatje van mama22 staat gewoon int engels wat t allemaal is..dus snap ook ff niet wat ze er mee wil zeggen???? vind t heel mooi plaatje hoor daar niet van?? maar waar om voor mij?? bedoelt ze niet voor kipling soms? die is nu 4 weekjes...

Terug
Bovenaan