Hoi,
Hier was ik ook weer.
Inderdaad wat stiller van mijn kant he. Ben laatste dagen erg moe.
En minder fut om te lezen en te schrijven. Sorry meiden.
Mooie dromen,
Leuk, jullie kamertje is met oranje? Ja, haha, nu de kleine nog, is wel handig he. Hihi. En minder zin om te winkelen? Oh wel jammer. Maar als je dr geen zin in heb moet je het ook niet doen.
Karin,
Spannend, hoop dat het stilaan gaat beginnen. Hoop dat vk morgen misschien nog een keer wil strippen. Zou wel prettig zijn. En fijner dat het zonder inleiden op gang komt.
Is je man wel weer beter?
Julia,
Leuk dat je er weer even bent. Ja, hehe, en je moet wat te kopen over hebben hihi. Ik heb bijna niets meer te kopen over, maar ben blij dat ik bijna alles heb, want winkelen word steeds zwaarder voor me.
Hoelang moet je nog werken.
Mama 2006,
zo een pijn, wel goed opletten hoor. En anders op tijd naar fysio of dokter.
Verder hier alles goed, erg moe, maar verder gaat het wel goed.
Liefs
Hier was ik ook weer.
Inderdaad wat stiller van mijn kant he. Ben laatste dagen erg moe.
En minder fut om te lezen en te schrijven. Sorry meiden.
Mooie dromen,
Leuk, jullie kamertje is met oranje? Ja, haha, nu de kleine nog, is wel handig he. Hihi. En minder zin om te winkelen? Oh wel jammer. Maar als je dr geen zin in heb moet je het ook niet doen.
Karin,
Spannend, hoop dat het stilaan gaat beginnen. Hoop dat vk morgen misschien nog een keer wil strippen. Zou wel prettig zijn. En fijner dat het zonder inleiden op gang komt.
Is je man wel weer beter?
Julia,
Leuk dat je er weer even bent. Ja, hehe, en je moet wat te kopen over hebben hihi. Ik heb bijna niets meer te kopen over, maar ben blij dat ik bijna alles heb, want winkelen word steeds zwaarder voor me.
Hoelang moet je nog werken.
Mama 2006,
zo een pijn, wel goed opletten hoor. En anders op tijd naar fysio of dokter.
Verder hier alles goed, erg moe, maar verder gaat het wel goed.
Liefs