meistoppers 2008 !!!!!

Hoi,

Hier was ik ook weer.
Inderdaad wat stiller van mijn kant he. Ben laatste dagen erg moe.
En minder fut om te lezen en te schrijven. Sorry meiden.

Mooie dromen,
Leuk, jullie kamertje is met oranje? Ja, haha, nu de kleine nog, is wel handig he. Hihi. En minder zin om te winkelen? Oh wel jammer. Maar als je dr geen zin in heb moet je het ook niet doen.

Karin,
Spannend, hoop dat het stilaan gaat beginnen. Hoop dat vk morgen misschien nog een keer wil strippen. Zou wel prettig zijn. En fijner dat het zonder inleiden op gang komt.
Is je man wel weer beter?

Julia,
Leuk dat je er weer even bent. Ja, hehe, en je moet wat te kopen over hebben hihi. Ik heb bijna niets meer te kopen over, maar ben blij dat ik bijna alles heb, want winkelen word steeds zwaarder voor me.
Hoelang moet je nog werken.

Mama 2006,
zo een pijn, wel goed opletten hoor. En anders op tijd naar fysio of dokter.

Verder hier alles goed, erg moe, maar verder gaat het wel goed.

Liefs

Nee wij weten niet wat het wordt, nog meer een verrassing dus!!
Wat ik allang eens wil vragen: waar is 2105.... gebleven??? Ben die getallen even kwijt die ze had als nickname.
Cottonbaby is erg mooi! Jammer dat het allemaal zo duur is he.
Bloemetje, ik moet nog een weekje werken en mag daar nog twee weken aan vastplakken als het gped gaat. Nu 33 weken dus.

Hi meiden,

Ook even een berichtje van mij. Ben even uit de lucht geweest.   Ben de laatste druk geweest met mijn bloedsuiker en bijbehorend dieet. Ik heb nu een prikapparaatje thuis waarmee ik zelf mijn bloedwaardes met meten voor en na het eten. En het dieet werkt blijkbaar goed, want de waardes zijn superlaag en dus goed.
Ik denk zelf dat het allemaal wel los loopt met die suiker van mij   ( haha).
Ik voel me ook prima de laatste dagen.
Het dieet is niets anders dan het eten verspreiden over de dag. Dus je mag eigenlijk alles eten, maar goed verdeeld over de dag. Dus niet 3 boterhammen in 1 keer, maar geleidelijk over de ochtend verdelen bijvoorbeeld, zo krijgt je lichaam de kans om insuline aan te maken op een geleideljke manier.
Nou dat lukt prima, dus ik prik er wat af dagelijks in mijn vinger en de waardes zijn prima.
Vrijdag aanstaande heb ik weer een groeiecho en een afspraak met de gyn. Dan overleg ik wel even met hem. Ik heb inmiddels begrepen van hem, dat hij voorstander is van inleiden bij beginnende zwangerschapsdiabetes. Zeker als het onstaat zo laat in de zwangerschap zoals bij mij. Dus ik moet goed opletten aanstaande vrijdag, want ik weet niet of IK daar zo'n groot voorstander van ben. Maar goed, als ik en de baby er maar goed uitkomen uit de bevalling, dan zal het allemaal wel.

@karin, ik weet PRECIES hoe je je voelt. Marijn is geboren op 42 weken precies en de afspraak voor inleiden was de dag erna gepland. En de dag ervoor braken de vliezen, dus geduld is een raar iets he? Ik hoop voor je dat je dit weekend bevalt, thuis zoals je graag wilt en dat je zometeen een heerlijk nieuw mensje in je armen houdt gezond en wel.

@mooiedromen, voor jou schiet het ook al op. Is jouw kindje al ingedaald? Misschien komt het wel wat eerder. Volgens mij ben je er al helemaal klaar voor.

@julia, nog een week werken, wat een heerlijk gevoel he? Ik heb nu een week verlof en het voelde echt zo lekker. Even helemaal niets meer moeten.

@bloemetje, moe dus lees ik? Tja, hoort er wel een beetje bij. Hoe gaat het met de pijn de bekken?

Nou ik ga ontbijten met de boys, fijne dag allemaal

liefs mama van marijn

Mama van Marijn, wat een positief bericht! Gelukkig valt het dus mee met het dieet, en zijn je waardes goed.

Bloemetje, balen zeg die pijn elke keer. Gelukkig gaat de tijd voor jou nu ook redelijk opschieten.

Julia, leuk dat het geslacht voor jullie ook verrassing is. En inderdaad cotton baby is niet goedkoop maar ik heb er een paar dingen van gekocht en hoop dat ze een tijdje meegaan.

Mijn ouders komen zo even wat drinken en we gaan ervoor even naar buiten, waggel waggel. Morgen weer naar de tandarts en fysio en morgenavond lekker zwemmen.

Hopelijk blijft het rustig tot woensdag, want dan kunnen we dinsdag nog uit eten bij de Griek.

Allemaal een fijne dag en ik log later nog even in!

Hoi,

Mama van Marijn,
Wat fijn te lezen dat het goed gaat met je. Miste je al.
Fijn dat dieet goed aanslaat, en ja, inleiden, het is toch tegen het natuurlijke in. Maar kunnen die medicijnen of wat ze gebruiken kwaad voor het kindje?

Mooie dromen,
Veel plezier meid, hehe, waggel,waggel, dat gevoel ken ik nu al,hihi.

Hoe het met de pijn gaat, ja wel redelijk, zolang ik echt rust hou. Dus dat proberen we. Maar is niet altijd makkelijk.
Ben trouwens vrijdag naar 9-maandenbeurs geweest. Wel in een rolstoel, me laten duwen. Was erg leuk. Leuke dingetjes gekocht.

Karin,
Ik hoop dat je vannacht bevallen bent of nu aan het bevallen bent. Thuis, zoals je wil. Spannend hoor.

Vlinder, hoe gaat het met jullie meisje?

En hoe gaat het met de rest van de dames?

Liefs

He Bloemetje,
ik weet het niet goed over dat inleiden, maar ik weet wel dat het risico bij een inleiding is dat de ontsluiting niet goed vordert ( omdat je het toch kunstmatig opwekt) en dat het alsnog een keizersnee wordt. Je snapt daar zit ik niet op te wachten uiteraard. Maar ik bespreek het vrijdag wel met de gyn.
Hoe gaat het met jouw bekken vandaag?

Nou meiden, ik ga even opwarmen met warme chocomel. Heb net de optocht bekeken hier in het dorp. Was heel leuk voor de jongens, maar voor mij een beetje te lang en te koud.

fijne avond allemaal
mama van marijn

Mama van Marijn,
Inderdaad liever op de natuurlijke manier. Was ff benieuwd.
En leuk de optocht, maar inderdaad wel lang staan denk ik.
Gelukkig hebben de jongens genoten.
En nu lekker aan de warme choco. Heerlijk.

Hier gaat het redelijk goed vandaag. Pijn is te doen, maar wel gevoel dat bekken erg zwak zijn laatste dagen, dus heb gevoel dat er weer aantal mindere dagen aan zitten te komen.
Heb nu ook vaak pijn in mn bovenrug. Tussen schouderbladen. Kan dat van grotere borsten zijn? Iemand van jullie idee? Of hebben jullie dit ook?
Heb nu cup F en zat voor zwangerschap op D.
Ben benieuwd of iemand van jullie hier ook last van heeft.

Verder alles goed.

Liefs

We hebben net wentelteefjes op, ik zat life and cooking te kijken (wat ik normaal nooit kijk, maar je moet soms wat) en daar waren ze! Wij net bij de buurvrouw melk gehaald, het was heerlijk.

Vanmiddag met mijn ouders gewandeld, was lekker buiten.

Net de travelcot besteld via marktplaats ben benieuwd. Ook handig voor de zeilboot, gelukkig zijn er meer die zeilen met baby dus heb wat ideeen opgedaan.

Bloemetje, geen idee de pijn daar of dat door groei komt. Ik ben niet zo enorm gegroeid dus kan je het helaas niet zeggen. Ik weet wel dat je hele houding veranderd door de buik. Ik heb met name last op het   midden van mijn rug, ik zak gewoon in, en af en toe rekt de fysio me weer op!

Ik heb vanmiddag niet geslapen dus hoop op een goede nachtrust vannacht!

Allemaal een fijne avond, enne Karin, ik hoop op mooi nieuws morgen, wie weet komt de kleine vannacht!

Terug
Bovenaan