meistoppers 2008 !!!!!

Hoi,
Zo, wij op pagina 2, gebeurd niet vaak.

Karin, ik hoop dat je nu lekker aan het genieten bent van jullie wondertje, of nu flink aan het werk bent. Ik denk aan je!!!

Mooie dromen,
Mja, denk wel dat het van groei borsten komt, zijn toch stuk zwaarder geworden, en is vooral tegen avond aan. En als ik veel heb gezeten en niet gerust.

Hier vandaag weer mindere dag. Bekken. Pijn in mn lies, kan er amper van lopen, aan binnenkant van been zeg maar, vlak naast schaamstreek, echt vervelend, en af en toe pijnlijke harde buik. Gelukkig niet al te vaak.
Vandaag wel lekker beweeglijk kindje in mn buik.

Liefs

Even een kort berichtje van mij: ik ben op zaterdag 21 feb (41+5 wkn) spontaan thuis bevallen van een gezonde dochter Eveline. Het was een heel korte, heftige bevalling. Helaas was het noodzakelijk dat Eveline in meteen in het ziekenhuis werd opgenomen ter observatie (niet schrikken, hoor, was niet ernstig, maar wel nodig), dus wij hebben samen noodgedwongen 2 dagen en 2 nachten in ziekenhuis doorgebracht... Ben net terug. Alles is goed met ons.
Het uitgebreide verhaal met hoe, wat, waar volgt later als ik weer een beetje meer rust in mijn hoofd en in mijn huis heb! (de eerste kraamtranen zijn al geweest...)

Enne... IK BEN NIET MEER MISSELIJK!!! :))

Karin gefeliciteerd met de geboorte van je dochter. Geweldig, wel even schrikken dat ze naar het ziekenhuis moest.
Geniet en rust lekker uit, we horen je wel weer met je verhaal

annet

Ooh lieve Karin, PROFICIAT met de geboorte van Eveline.....
Mooie naam, past ook mooi bij Christian. En wat fijn dat je toch spontaan bevallen bent. Wat een schrik dat je ineens naar het ziekenhuis moest, maar goed, beter een keer teveel naar het ziekenhuis dan een keer te laat toch? Nu ben je thuis, met je hele gezin ( koningsgezin !!!!!) en niet meer misselijk.... ooh wat heerlijk voor je.
Laat je maar goed verzorgen in je kraambed en genieten hoor van je meisje!!!
nogmaals proficiat, je hebt het fantastisch lang volgehouden deze toch best lastige zwangerschap!!

liefs mama van marijn

Karin! Joepie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Eveline. Wat fijn dat je toch nog spontaan bevallen bent en thuis. Dat je daarna naar het ziekenhuis moest, zal inderdaad wel even schrikken geweest zijn. Ik wens je verder een hele rustige kraamtijd toe.

WAUW!!!! Van harte gefeliciteerd!!! Karin, wat een fantastisch nieuws, vast een mooie dochter en een hele mooie, klassieke, naam! Haha, de misselijkheid is weg, EINDELIJK. Ga genieten van elkaar, en ik ga ervan uit dat nu alles goed gaat, na de ziekenhuisopname. We horen je wel weer als de rust is wedergekeerd! Hoe vind je zoon het????

Mmmm...nu wordt ik wel wat zenuwachtig omdat ik de volgende op de lijst ben!

Hier alles rustig. Vandaag naar fysio geweest.Net wezen zwemmen.

Bloemetje, pijn tussen schouderbladen kan ook van gewicht komen bij buik. Fysio waarschuwde nog voor voeden straks: let op je ontspannen schouders en til niet teveel!

Ik ga even douchen en de badkleren uitspoelen, tot later!

Karin,

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!! Erg mooie naam.
En fijn dat het toch spontaan is gekomen, heerlijk meid. Wel even schrikken dat ze naar ziekenhuis moest. Hoop dat alles nu goed gaat.
Meid, geniet van je gezin, en van jullie meisje!!!
En niet misselijk meer, heerlijk.

Mooie dromen,
Nu jij he. Hihi. En wat je zegt, zou inderdaad ook kunnen. Buik groeit laatste weken erg snel. Dus misschien.

Mama van Marijn,
Met jou alles goed?

An,
Hoe gaat het met jou?

Wens voor drie en mama 2006,
Met jullie ook alles goed?

Hier mindere dag. Sinds vanmiddag. Erg veel pijn in bekken, af en toe harde buiken en pijn in onderbuik, en onwijs veel pijn in lies, aan binnenkant. grr, niet leuk. Echt zo vervelend. Kom amper een stap vooruit.
Hoop dat morgen beter gaat.

Liefs

Terug
Bovenaan