meistoppers deel 3 !!!

Hoi,

Karin, fijn dat je je weer wat beter voelt,

Mama van marijn, gelukkig ben je weer wat meer gerustgesteld.

luus, ging het vandaag beetje?

ester, hopelijk snel weer zwanger dan meis.

Dames jullie raden nooit wat ik net zag?
Twee ooievaars. in de graskant.
hihi.

groetjes

Nou bloemetje,
dat kan maar één ding betekenen !!!
Hou de zwangerschapstest deze ronde maar bij de hand.
Bij mij was het ook zo ... ben verder niet zo bijgelovig.
Maar dit is wel heel toevallig.
Bovendien zijn ooievaars best schaars in Nederland, dus heel bijzonder ze te zien.
Lekker even doormijmeren ....

liefs mama van marijn

Hoi,

Mama van Marijn,
Ik zal het doen, haha.
Misschien is het wel voor onze hond die volgende week komt.
Wie weet is het voor een baby, je weet het maar nooit he.
Ik ben in ieder geval een stuk rustiger dan vorige maanden.
Heb mezelf laatste keer flink toegesproken, haha, en dat helpt.
Weet dat ik in vruchtbare week zit, maar niet wanneer eisprong is.
Haha, en ben er minder mee bezig, wat denk je, ook geen buikpijnen nu he.
Hihi, zo zie je maar. je maakt jezelf helemaal gek.

Zo, nu ff douche nemen, wat fris aan, insmeren en buiten in het zonnetje gaan zitten met een boek.

Tot straks dames.
xx

hoi mensen:)

Ik zag dit topic, en dacht misschien is het voor mij heel handig om ook ''mee'' te doen.
Zowel voor het overzicht als het meeleven en voelen met anderen,te vergelijken etc.
Ik ben nu bezig met de 1ste 'ronde'  en ben 21 jaar, en ik wil supergraag zwanger worden.
Het is alleen wel,ik vind het best ingewikkeld,vertrouw niet zo op de kwaaltjes in mijn lichaam,en vanwege een miskraam in het verleden ben ik een beetje bang dat ik nu minder vruchtbaar ben...
Ik ben op 11 juli ongesteld geworden ,dat is de eerste dag. We zijn flink sportief bezig geweest,zeg maar... ;)     Alleen als ik een ovulatietest doe,is het steeds negatief.. Zit nu op dag 14, is het mogelijk dat mijn eisprong nog gaat komen?

Succes iedereen,en voor diegene die al zwanger zijn, gefeliciteerd!!

liefs Supafly

Hoi Supafly,
welkom om dit zeer actieve forum, kan ik wel zeggen!
Van ovulatietesten weet ik niets van, wellicht één van de anderen.
Maar je bent 21 jaar lees ik en dit wordt je eerste kindje?
Ik zou als ik jou was de natuur lekker zijn gang laten gaan. Lekker veel klussen en kijken wanneer je zwanger wordt. Lijkt me veel relaxter!
Maar als je graag ovulatietesten gebruikt dan is dat uiteraard jouw keuze en daarmee dus een goede.
Wellicht kan iemand anders je helpen,

groetjes mama van marijn

Hallo!

Welkom Supafjy!!

Wat balen Luus! Hoe is het nu met je?

En ester, hoop dat je maar snel zwanger mag worden!!

Ik voel me vandaag redelijk goed. Ik moet wel elke middag ff liggen en ben soms misselijk, maar het eten blijft er nog steeds in gelukkig!
Morgen wordt mijn man alweer 25! Haha! Mijn schoonouders komen waarschijnlijk morgen al (we vieren het zondag), als het tenminste rustig blijft bij mijn  uitgerekende schoonzussen. De een was afgelopen dinsdag uitgerekend en de ander vandaag. Maar het kan ook nog wel 2 weken duren natuurlijk. We wachten af. Maar dan willen we het morgenmiddag tegen onze meiden vertellen en dan kunnen die het later aan opa en oma vertellen. En ik verwacht 's avonds mijn ouders, dus... Spannend!! Ben benieuwd op hun reacties!!

Zo, moet mijn oudste nu in bed brengen.
Fijne avond nog!!

Hoi meiden,

Het is achter de rug, eindelijk.
Ik moest me om half 8 melden en om half 11 werd ik geholpen, om half 1 werd ik weer wakker en om half 5 was ik thuis.

Ik heb vooral heel erg moeten huilen toen ik met bed en al naar beneden werd gereden richting OK. Het is dan zo confronterend, dat het echt over is...

Nadat ze het infuus 2x hadden misgeprikt werd ik de OK ingereden.
Daar heeft de gyn. perongeluk een gaatje in mijn baarmoeder geprikt (wat waarschijnlijk nu al weer dicht is) aan het einde van de curettage. Dit gebeurt in 2% van de gevallen. Je krijgt alleen extra antibiotica.

Ik mag gelukkig wel direct weer proberen om zwanger te worden. Maar eerst natuurlijk even helemaal lichamelijk (en geestelijk) goed herstellen van de miskraam/curettage.

Ik ga zaterdag op vakantie en ik ben blij dat ik er dan even helemaal uit ben. Dan kan ik het denk ik wat makkelijk van me afzetten dan thuis waar alles me doet denken aan mijn (laatste) zwangerschap.

Bedankt dat jullie aan me gedacht hebben, echt heel lief!
Kusjes,
Luus

quote: Mama van Marijn reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-07-2008 18:57:41'));

Hoi Supafly,
welkom om dit zeer actieve forum, kan ik wel zeggen!
Van ovulatietesten weet ik niets van, wellicht één van de anderen.
Maar je bent 21 jaar lees ik en dit wordt je eerste kindje?
Ik zou als ik jou was de natuur lekker zijn gang laten gaan. Lekker veel klussen en kijken wanneer je zwanger wordt. Lijkt me veel relaxter!
Maar als je graag ovulatietesten gebruikt dan is dat uiteraard jouw keuze en daarmee dus een goede.
Wellicht kan iemand anders je helpen,

groetjes mama van marijn

hai, dankje voor je bericht!
We laten het zo veel mogelijk door het 'lot' danwel de natuur gaan,alleen ik weet echt niet wanneer ik een eisprong heb,dus dat is dan wel handig(als het ook werkt)
Probeer er verders niet al te veel mee bezig te zijn,dat schijnt ook te helpen.
Dat dit een actief topic is merkte ik al meteen aan al die berichten:)
Leuk toch! ik zag ergens dat jij al zwanger bent...gefeliciteerd!
We zien het wel wanneer het komt,we zijn pas bezig dus wie weet is het wel meteen al raak...

:)

Terug
Bovenaan