meistoppers deel 3 !!!

Ik ben chagerijnig, na het nieuws van Luus stelt het niks meer voor natuurlijk maar wil het toch kwijt. Ik een goede en leuke VK uitgezocht, valt ze niet onder mijn verzekering qua afspraken dus vergoeden ze maar 75%! Moet ik haar morgen gaan bellen om te zeggen dat ik overstap, heb je net heel je verhaal gedaan, alle medische feiten op tafel gegooid, kennisgemaakt en, belangrijkste er een supergoed gevoel bij, krijg je dit gezeur. Ik heb geen idee hoeveel de 25% zouden zijn die ik dan zelf moet betalen dus morgen eerst de verzekeraar maar bellen, en anders dus overstappen.

Hoi,

Mooie dromen,
wat balen, voel je je net lekker bij een vk, moet je waarschijnlijk weer overstappen.
maar als de kosten niet te hoog zijn, blijf je dan bij deze vk?

Karin,
wat balen ook voor jou, dat je zo ziek bent, langs andere kant, inderdaad het teken dat je kleintje daar goed zit, en dat het wel goed zal blijven gaan denk ik, want anders ben je niet zo beroerd lijkt mij?

Blondje,
spannend. nog ff afwachten, maar wat is dat zo moeilijk he?
succes daarmee.

Luus,
Ik denk aan je!!!
Sterkte donderdag.

liefs

luus wat erg voor je meis
ik gun het iedereen zo erg en dit gun je gewoon niemand
ik hoop dat straks alles goed gaat
en je snel weer zwanger bent

karin hoop dat je je snel weer beter gaat voelen
en het vervelende is natuulijk je kan nu eigelijk niet ziek zijn want je bent al moeder
en die kleine moet je ook verzorgen Ik heb daar zelf ook natuurlijk ervaring mee dat je met een kindje gewoon niet ziek kan zijn. dat lijkt me er moeilijk en wel ff zwaar
dus hoop dat het snel over is

blondje ik hoop het zo voor je dat het raak is zou geweldig zijn
ik leef met je mee hoor ben erg benieuwd

En van deze kant ik ben nu  van mijn rd's af dus kan weer gaan klussen
We gaan er weer voor
duim duim duim

Hoi lieve meiden,

Bedankt voor jullie snelle en lieve reacties!

Luus

Luus
wat een verdrietig verhaal zeg. Ik hoop voor je dat het donderdag mee valt.
hoe voel je jezelf eronder? Ben je het te weten gekomen bij de echo?
Zal wel als een donderklap bij heldere hemel zijn geweest. Ik krijg er gewoon kippenvel van. Vreselijk voor je.
Ik denk aan je en sterkte donderdag.

liefs mama van marijn

Hallo allemaal
Ik heb even een vraag voor alle zwangeren.
Van sommige lees ik het, maar van anderen niet.
Welke zwangerschapsklachten hebben jullie?
Ik ben nu waarschijnlijk 5 weken en ik heb echt geen enkel symptoom.
Ja een positieve test ;)))
En wel hongerig de hele dag, maar verder niets.
Ik merk dat het me wel wat onzeker maakt.
Ik hoor graag van jullie wat jullie merken van dit prille begin..

liefs mama van marijn

Hallo allemaal!

Luus wat ontzettend verdietig meid, hoe ben je erachter gekomen? met een echo?
Nou maakt eigenlijk ook niet uit, maar sterkte meid, ik leef met je mee!

Mama van marijn: van harte gefeliciteerd he! geniet maar van je zwangerschap en ook dat je geen klachten hebt!
Ik had een borrelende buik in het begin, soms wat misselijk (1 keer overgegeven) en verschrikkelijk moe, en vreselijk gevoelige borsten!

Ik ben trouwens vandaag op de laatste dag voor dat ik de magische grens voorbij ben.... morgen dus precies 12 weken! en ik voel me super! soms nog ietsjepietse misselijk en nog wel in vlagen erg moe, maar het valt mij allemaal reuze mee!
Oja ik heb nu wel steeds meer last van mijn rug maar dit komt doordat het kindje intens diep ligt (tegen mijn rug aan...)

Nou alle wachtenden: ik hoop dat het ook snel raak is bij jullie!!!

Liefs Vlinder

Terug
Bovenaan