meistoppers deel 3 !!!

hey meiden
ik ben weer terug van vakantie en heb net weer even bijgelezen.
@luus:vreselijk meid, hoop dat niemand dat ooit meemaakt verder...
@ester:hopelijk ben je snel weer zwanger dan zeg, jou situatie is niet makkelijk zeg...

Gisteren NOD dag. Dacht alleen wel mijn ei-sprong later te merken, zaterdag (of zondag), dus dan is NOD vandaag (of morgen).
Ik had sinds de datum dat de innesteling had kunnen zijn vreselijk zere borsten. Begint nu wat minder te worden, maar blijven gespannen. Ze zijn ook  een cup gegroeid (maar wie weet is dat wel door de vakantie enzo, ben weer in totaal wat aangekomen)

Dus blondje ik herken het helemaal! ik hou het niet meer uit!  Heb vanmorgen   (of nouja vannacht.... 5 uur) getest. (huis was erg warm toen wij gisterenavond thuis kwamen, alles was natuurlijk dicht...dus in 2x geslapen)
Negatief
maar ook nog steeds geen RD's en anders had ik die toch eigenlijk al wel verwacht vanmorgen... owwwwwwwwwwww en nu?!
ik heb nog 1 test liggen. Die ga ik als het nog nodig is wel morgen doen dan hoor.
help! ik wordt gek. 3x is scheepsrecht zou leuk zijn!
ik ben donderdag jarig en dan heb ik voor mezelf toch een bepaalde grens dat ik toch nog met 24 jaar zwanger ben (eigenlijk wel stom als je dat zo leest, maar dat wilde ik altijd al heel graag, alleen mijn vriend nog niet)
En dan vertel ik het meteen mijn ouders en schoonmoeder (schoonvader is er helaas niet meer) Maar verder nog niemand hoor.
ik draaf alweer door zie ik, ik ga maar weer opruimen, de koffers zijn nog niet leeg.

suc6 allemaal meiden!

quote: mama 2006 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-07-2008 12:29:50'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

JULI 2008
Leeftijd
Ronde
Kindje
Datum NOD

Kakkie
24
2
1
-

Mariska0808
21
2
1
12

Missdreamer
34
1
2
volgt

Wen        
24
2
2
27

Breezergirl
23
2
1
29

wens voor 3
31
3
3
31

Augustus

Daan      
26
3
1
02

Julia
31
2
1
2

Snoopy
35
3
1
2

an1974

34

3

2

3

Joyce
25
3
1
6

knorretje
27
3
1
6

Bloemetje

22

4

1

9

j_m_v_20

22

3

2

19

Mama2006        
27
3
2
23

Wachtenden

Sunlover
33
1
1
4-7

T.C.
29
3
2
5-7

Blondje 83
25
2
1
25-7

Leeuwtje
24
3
1
25-7

Joyce
24
2
1
26-7

Zwanger !!!!!

VK
Echo

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

9-2-2009
4/8

was ok!

Vlinder
24
1
1

5-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje        
35
2
1

2-3-2009
4/7
4/7

Mooie dromen        
31
1
1

5-3-2007
volgt
volgt

Rian
26
2
2

volgt
28/7
28/7

Schmetterling
 23
2
3

8.3.2009  
1/7
volgt

Jajo
29
1
2

10.3.2009
volgt
volgt

Luus
29
2
3

volgt
volgt
volgt

Willemijn
33        
1
2

volgt
volgt
volgt

21052005

25

2

2

volgt

volgt

volgt

mama van marijn        
35
2
3

29.3.2009
8/8  
volgt
Zo, even wachtbankje bijgewerkt, want ik (/we) zijn echt aan het wachten!
liefs leeuwtje

Leeuwtje en blondje,
spannende dagen voor jullie zeg. Ik weet precies hoe dat voelt.
Toch maar gewoon morgen testen  ( nou ja gewoon...) en hopen op een 2e streepje!!
ik duim voor jullie allebei.
en zoals je al zei: 3 maal scheepsrecht.
succes en sterkte met wachten en jullie geduld.

mama van marijn

hey hey

hier nog niks te merken van rd'jes...

maar als ik uitga van cyclus van 26dagen net zoals vorige maand dan zou ik vandaag nod hebben...
maar de 17de had ik steken onder in de buik rechts.. denk dan eisprong.. als ik dan 2 weken verder zou tellen... is mijn nod pas de 31ste.... dus het is allemaal nog ff spannend en afwachten...

succes meiden die ook aan het wachten zijn....

x

@luus: Hoe gaat het nou met je? Ondanks alles een fijne vakantie gewenst. Is inderdaad wel goed. Even weg uit alledaagse sleur. Wie weet....

@blondje: Handige link en kalender. Ik heb op mijn mobieltje ook zoiets gedownload. Heet Ladiescalender. Die hou ik al heel lang bij. ook toen ik de mirena gebruikte. En ergens op een andere site heb ik ook zoiets gevonden. Ik merk wel dat de ene kalender tov de andere net een of 2 dagen kan schelen. Moeilijk moielijk. Maar ja.....het is altijd goed om rond die tijd om de dag te klussen dus.

Inmiddels zit ik weer met veel spanning op volgende weekend te wachten. Wel of geen ongi??? Ik slaap de laatste tijd slecht joh. Ook door de warmte, maar ook omdat mijn buikje niet helemaal lekker voelt. Niet echt pijn, maar hij zeurt een beetje. Mijn borsten doen ook een beetje pijn. Zal het? Or gewoon ordinair PMS?
Wij zijn de buitenboel aan het schilderen. Stinken. Maar ja, moet gebeuren. Morgen heel erg opruimen want het is werkelijk waar een puinhoop geworden hier. En daarna met vrienden in Utrecht afgesproken voor een hapje + filmpje. Gezellig. Zij is al 5-6 maanden zwanger, ben benieuwd hoe de buik haar staat!

Die Kruidvat, Etos en Hema verdien wel goed aan ons hè? Wat een testen kun je allemaal halen en oh wat gebruiken we graag die dingen! HAHAHA!

Fijne avond en geniet van jullie zondag!

Goedemorgen,

Wat een spanning zeg voor alle wachtenden, en dat met dit warme weer! Ik hoop zo dat er snel weer een paar zwangeren bij zijn, het liefst natuurlijk iedereen in 1 keer, want het wordt wel tijd dat de lijst weer wat aangevuld wordt.

Ik zou toch ook een ruimer marge nemen voor het klussen rondom de eisprong, als ik dus zie dat ik op een zondag heb geklust, en dat pas de vrijdag erna de samensmelting was.....terwijl ik toen ook dacht, oh ik zit al in de einde ronde cyclus. Helaas kan je dat vanaf de buitenkant niet zien.

Het bizarre is als je zwanger bent en je voelt niks dat je soms ook twijfelt is het er nog, ik heb laatst ook nog een test gedaan, geeft toch wel weer een prettig gevoel dan!

Nou, ik ga me vandaag rustig houden met de warmte, gisteren wat afgesjouwd. Door die warme nachten schiet dat slapen ook niet echt op!

Fijne zondag allemaal.

Blondje, leeuwtje en Joyce,
Is er al nieuws????????????

Ik hoop het voor jullie!

Ik ben aan het wachten, verwacht niets deze maand. Nog 7 dagen tot de NOD. Ik heb zere tepels en dat had ik ook vorige maand, dus lijkt het me vrijj logisch dat ik door ga naar de volgende ronde...
Vanavond gezellig BBQ en morgen weer werken.
Julia

Terug
Bovenaan