meistoppers deel 3 !!!

JULI 2008
Leeftijd
Ronde
Kindje
Datum NOD

Mariska0808
21
2
1
12

Missdreamer
34
1
2
volgt

Wen        
24
2
2
27

Breezergirl
23
2
1
29

wens voor 3
31
3
3
31

Augustus

Daan      
26
3
1
02

Julia
31
2
1
2

Snoopy
35
3
1
2

an1974

34

3

2

3

Joyce
25
3
1
6

knorretje
27
3
1
6

Bloemetje

22

4

1

9

j_m_v_20

22

3

2

19

Mama2006        
27
3
2
23

Leeuwtje
25
4
1
24

Blondje 83        
25
3
1
29

Wachtenden

Sunlover
33
1
1
4-7

T.C.
29
3
2
5-7

Joyce
24
2
1
26-7

Zwanger !!!!!

VK
Echo

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

9-2-2009
4/8

was ok!

Vlinder
24
1
1

5-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje        
35
2
1

2-3-2009
4/7
4/7

Mooie dromen        
31
1
1

5-3-2007
volgt
volgt

Rian
26
2
2

volgt
28/7
28/7

Schmetterling
 23
2
3

8.3.2009  
1/7
volgt

Jajo
29
1
2

10.3.2009
volgt
volgt

Willemijn
33        
1
2

volgt
volgt
volgt

21052005

25

2

2

volgt

volgt

volgt

mama van marijn        
35
2
3

29.3.2009
8/8  
13/8
weer aangepast....helaas aan de verkeerde kant aangesloten bij het rijtje (was liever onderaan dan bovenaan beland...)

hoi,

leeuwtje,
balen dat je ook ongi geworden bent. weer op naar volgende ronde.
begrijp dat je hoop had omdat je dag later ongi bent geworden, had ik vorige maand ook. en dan baal je zo he.
maar niets aan te doen, weer op naar de volgende.

hier gaat het goed, haha, was vroeg klaar, het onweerd hier behoorlijk, nou nu is ie weer verder weg, maar zag ik een flits en hoorde gelijktijdig een klap, nou laat het douchen dan maar zitten, haha, dan was ik me snel aan de wasbak, had gisteravond voor slapen ook al gedoucht.

nou dames, tot vanmiddag,

poeh mama van marijn dat is schrikken....daar weet ik alles van..... ik ga heel hard duimen dat het bij jou beter gaat dan bij mij!!!

leeuwtje wat jammer meid.... hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk!!

bloemetje wat was je er weer akelig vroeg bij vanmorgen .......pfffffff toen lag ik nog lekker op een oor!!

en blondje...je nieuwe nod is op mijn verjaardag dus ik heb er een goed gevoel over

verder is mijn miskraam gevolgd door een ongesteldheid en de gynaecoloog zei dat ik dan het doorzetten van de bloeding gewoon als dag 1 moet rekenen en dat ik alleen wat langer zou kunnen vloeien......... dus wel geklust maar niet zo hoopvol met die rare dagen nu...... als ik alles dan officieel aan zou houden zou ik nod hebben op maandag 4 augustus..........
we wachten wel weer af!

fijne dag allemaal!]
groetjes ester

blondje en leeuwtje
balen voor jullie dat de rd's zijn gekomen
Ik duim voor jullie dat de volgende ronde wel raak zal zijn

mama van marijn zo dat zal wel schrikken zijn ja
ik hoop dat het niets ergs is
heb je in de tussentijd nog bloed verloren of is het nu toch helemaal gestopt
nou meid ik duim super hart voor je

ik heb sinds gister steken in mijn onderbuik heel raar want een beginnende zwangerschap kan het niet zijn daar is het te vroeg voor
maar een eisprong is ook te vroeg denk ik
ik weet niet wat het is maar het is best pijnlijk
en het is nu al een hele dag en het is nog niet gestopt dus daarom sluit ik ook een eisprong uit want dat duurt toch niet zo lang lijkt mij.
weet iemand wat het kan zijn of komt het bekend voor
Ik weet het eigelijk niet meer het lijkt gewoon heel erg op ik weer ongi moet worden maar dat kan niet want ben er net vanaf

hey

mama van marijn.. dat is inderdaad schrikken zeg!!!! ik hoop dat alles verder goed gaat...

voor alle meiden waar de stomme rd'tjes zijn gekomen... GRRRRRRRRRR mja met goede moed naar volgende ronde....

hier is nog niks te merken... gisteren had ik een steek denk nu komen de rd'tjes.. maar niks...
maarja zoals gezegd ik denk dat ze donderdag ergens zullen komen.... ik wacht dus maar gewoon nog even...
had gisteren testje gedaan.. maar was negatief......

ben benieuwd... pfff dat wachten wachten wachten.. is zenuwslopend... haha....

good luck everybody!!!!!!

x

hoi,

ester, ja haha, vroeg he, moest om tien voor zes naar werk vertrekken, nou ja, normaal wat later, hihi, was ook beetje te vroeg vandaag.
maar kon niet meer slapen door het onweer. dus ja, dan maar bed uit.

mama van marijn, is het bloeden weer over?

jmv 20, ik heb geen idee. sorry meid,
hier zijn de klusdagen voorbij, denk dat we ze nu wel hebben gehad, maar blijven deze keer lekker doorklussen denk ik.

liefs

Hoi dames,

Wellicht is hier drie keer scheepsrecht. De vorige cycli waren erg kort (ca. 24 dagen) en nu zit ik op dag 25. En in mijn nieuwsgierigheid heb ik gister en vandaag getest. Vager dan vaag, maar meer dan geen streepje...... (eentje van Clear Blue en eentje van Kruidvat). Voel ik iets? Nou, nee. Beetje gevoelige buik, maar dat kan van alles zijn (ook gewon ongi worden). Maar misscien ook wel niet dus.
Zou het dan echt zo zijn? Al in de ronde 3 raak???
Nu geduldig zijn en dan over een dag of 3 weer testen.

groetjes!

Wens voor drie,
Wat spannend.
Ik hoop dat het een dikke streep word.
Dat zou wel erg fijn zijn.
Ik duim voor je. Heb je geduld om drie dagen te kunnen wachten om te testen?

liefs

Terug
Bovenaan