rustig hier zeg, zeker door het mooie weer,
vanmiddag ongi geworden. Terwijl mijn cyclus dus al paar keer 28 dagen en paar uur was, nu toch iets meer
had NOD eigenlijk vrijdag en eventuele RD's vrijdagavond of zaterdagochtend verwacht
test gisteren was wel negatief maar had toch wel hoop
had namelijk al 1,5 week zere borsten en af en toe kleine steekjes links van het midden onderin mijn buik.
Merkte wel dat vrijdag pijn in borsten minder werd en vanmorgen dacht ik toen ik wakker werd al dat ik ongi was (maar dat was dus nog niet zo)
door na ronde 4 dus, met een cyclus van 29 dagen zal ik nu tellen (houd ook rekening met 30..)
bah, dat wachten.....dat is niks. Ronde 4! klinkt niet veel en is ook kennelijk normaal, maar is toch alweer ruim 12 weken!!! tussen 6 en 9 maanden klinkt mij ook lang. 9 maanden, dan kan het kindje ook al geboren zijn!
tja, positief blijven, het komt zoals het komt en desnoods moet ik nog even wachten, als het kindje dan maar gezond is. Want nu zwanger raken van een kindje dat niet gezond is is erger. Dus het zal allemaal wel ergens goed voor zijn...
Maar ik ben dus al ruim 3 maanden alcoholvrij. Op zich geen probleem, maar ik eet en drink (zeker vanaf eisprong) dus helemaal volgens de regeltjes en dat was op vakantie niet altijd makkelijk en toch jammer dat het niet eens nodig was, maarja dat weet je vooraf niet.
en blondje, ook balen voor jou, maar we gaan samen weer verder!
en zwangeren, gezellig hier blijven hoor, weet ik wat me straks allemaal te wachten kan staan..
de rest van de meiden ook veel suc6 met wachten / klussen / zwanger zijn!