@Wensvoor3: GEFELICITEERD!!! (en snel, of niet vergeleken met vorige keren?)
Ik hoop dat jullie er lekker van kunnen genieten!!!
@Joyce: spannend zeg! Je bent nu overtijd, toch? Geef de moed niet te snel op, he, zolang de RD's wegblijven! Ik heb 10 dagen moeten wachten totdat ik (eindelijk!) een positieve test in handen had... Ik duim voor je! En ja, een ongi gevoel kan ook heel goed passen bij jonge zwangerschap, ik heb dat ook beide keren gehad...
@leeuwtje, blondje, breezergirl: jammer van RD's. Ik hoop voor jullie meer succes volgende ronde!
@Bloemetje: hebben jullie de pup al? Volgens mijn vriendin is een pup net als een baby, slapeloze nachten, poepjes opruimen, ha ha! Maar zo lief en knuffelbaar, toch?
Ik ben niet zoveel online geweest laatste tijd, weer behoorlijk ziek en moe. Pfff, ik hoop echt dat het over een paar weken over is! Heb de helft van de tijd niet kunnen werken en de dagen dat ik wel ging werken, eerder naar huis moeten gaan. Het helpt natuurlijk niet dat Christian verkouden is geworden en een paar nachten mega heeft liggen spoken, ieder uur eruit, vanaf 4:30 weigeren verder te slapen, etc. Slopend! Maar ja, ik las vandaag dat vrouwen met misselijkheid in het begin meestal een ongecompliceerde zwangerschap hebben, dus daar vertrouwen we dan op, ha ha
Verder eigenlijk weinig nieuws onder de zon. Heb bloed laten prikken en mag volgende week alweer naar VK (ik hoop zo op hartje luisteren!!!). Buikje groeit ook lekker door, wel lastig met dit warme weer. Ik heb aardig wat positiekleding, maar da's allemaal winterspul... En heb nu ook weer geen zin om veel geld uit te geven aan een hele nieuwe garderobe. Ik heb (in uitverkoop) een paar dingen gekocht, waaronder een korte broek. Ik hoop het hier mee uit te zingen tot het weer omslaat (mag van mij wel snel, hoor, pffff, het is zo benauwd en plakkerig!).
Verder alle wachtenden, veel succes!