meistoppers deel 3 !!!

je weet wat ze zeggen he.... een streep is een streep!!!
morgen weer testen en dan jubelen!?!

Hihi, ik lees mijn berichtje terug en zie dat ik in al mijn enthousiasme nogal wat foutjes in de tekst heb gemaakt. Ach ja.....

Ik weet niet of ik geduldig genoeg ben, ik ben vooral heeeeeel nieuwsgierig. Manlief weet vooralsnog niks van mijn vermoeden en ik maak hem nog even niet wijzer dan hij is. Straks maak ik hem blij met een dode mus, dat wil ik niet.

Nog 3 dagen voor mijn NOD.
En ik moet de laatste tijd zo emorm vaak plassen! Niet normaal. Zal het ook een signaal zijn???

Ik krijg nu een emorme stoute bui: Ik ga zo na mijn werk een Test point test kopen. Die zijn heel gevoelig en kunnen ook voor de NOD gedaan worden.
Ik weet het ...het is gevaarlijk om al te doen. Maar ik heb effe een "glazen bol" effect  nodig!

Nog een glaasje water naar binnen. PC afsluiten en nu via Etos naar huis.
Wie weet....

Hallo meiden,

bedankt voor jullie bezorgde berichtjes. Hier verder alles rustig. Na twee kleine bloedingen is het weer helemaal rustig in de buik. Nu al 4 dagen rustig weer.
Ik weet het ook niet. Mijn borsten groeien lustig door. Tjonge tjonge zeg, wat krijgen die proporties. Ik kan me dat van mijn eerste 2 helemaal niet herinneren ?? Wellicht selectief geheugen?? HAHA.
Maar ik voel nog steeds geen kwaaltjes alleen heel moe, super emotioneel en dus hele grote (.)(.) .... tja. volgens mij nog steeds zwanger.
Maar ik moet jullie eerlijk bekennen dat ik mezelf een beetje in bescherming neem door er niet teveel in te geloven. Eerst maar de echo zien en een kloppend hartje, dan jubelen we wel verder toch?? 8/8 naar de vk en 13/8 de echo. Mmm, ben best zenuwachtig ervoor. Ben zo bang teleurgesteld te worden dat het toch niet goed is, maar er zit niets anders op dan wachten.

@wens voor drie .... ik had een heel ( ik bedoel echt HEEL vaag) streepje op de clearbleu. Mijn man zag het niet eens. En 2 dagen later zo'n digitale test van clearbleu waarop ZWANGER stond. en inderdaad een streepje is een streepje.
succes met wachten nog ..... hopelijk wordt de zwangerenlijst met je aangevuld.

nou dat was het weer,

liefs mama van marijn

Leeuwtje, balen zeg, kan me goed voorstellen dat het toch als een teleurstelling voelt, en vooral omdat je je zo netjes aanpast. Volhouden hoor, aanhouder wint!

Jeetje, mama van marijn, waar iedereen bang voor is, gebeurt jou, hoe gaat het nu? 13 augustus mag je dus langskomen voor meer zekerheid? Heftig hoor, STERKTE,

Snoopy, hoop dat het raak is!

Wens voor 3, uhm, we hopen snel dat het een mooie streep is! Spannend!!!!!!!!!! Laat je het ons snel weten?

Hier alles goed, nog geen bericht van de verzekering dus weet niet of ik moet overstappen naar een andere verloskundige.

Hihi, mijn boezem groeit ook door, ik moet echt andere, stevigere bh's gaan kopen, want dit is niet goed. Vriendlief vind het wel leuk zo.....

Nou, ik ga nog even lezen, slecht geslapen zeg door de warmte...

hoi,

snoopy, hoop dat je mooie streep krijgt.

mooie dromen, alen dat je nog steeds onzekerheid hebt over de verzekering.
hihi, en die groeiende borsten, tja die horen dr bij he.

mama van marijn, ik kan begrijpen dat je nog steeds in onzekerheid zit.
maar heeft de vk je toen wel gerust kunnen stellen.
blijf je wel genieten.

wens voor drie, succes met wachten.

hier gaat het goed, weet enkel verder even niet wat te vertellen.

liefs

nou dan vertel je maar hoe schattig je puppy is ....
en wanneer die nou eindelijk komt enz.....

vinden wij ook erg leuk hoor!!!

Terug
Bovenaan