meistoppers deel 3 !!!

oh joyce wat jammer.... ik had goede hoop voor je.......
nu dan maar echt 3x scheepsrecht doen he!!!
hoop voor je dat het de volgende ronde wel raak is!!!!

@bloemetje.......ja jammer is dat idd...hier lopen de puppy cursussen wel door tijdens de zomerstop, maar wel aangepast aangezien sommige instructeurs ook op vakantie zijn..... maar ja...je  kan het heus!!

wat je niet moet vergeten is om de pup aan de auto te wennen.....vaak kleine stukjes en bijv zijn voer in de auto geven een paar keer zodat dit een prettige plek wordt....
het evenwichtsorgaan is nl nog niet goed ontwikkeld bij pups en dat ik combinatie met stress voor bijv de auto levert vaak wagenziekte op.....

nou hou ik op hoor haha

Joyce balen zeg, wat een rotmoment, ik duim voor je dat het snel lukt!!!

Bloemetje, ben benieuwd hoe het straks gaat met de pup! Spannend hoor, en inderdaad: gezinsuitbreiding en een kleine om voor te zorgen!

Ja, schildklier blijkt te langzaam te werken, was vandaag bij de huisarts. Vrijdag kan ik al naar de internist, hoor ik vast meer. Ja, ester je hebt gelijk, extra controle is extra zekerheid. En jij kan het weten met een medische last die je altijd bij je draagt!

Ik ga even relaxen, was de hele middag en avond bij mijn schoonmoeder, nu moe!

Joyce balen zeg, wat een rotmoment, ik duim voor je dat het snel lukt!!!

Bloemetje, ben benieuwd hoe het straks gaat met de pup! Spannend hoor, en inderdaad: gezinsuitbreiding en een kleine om voor te zorgen!

Ja, schildklier blijkt te langzaam te werken, was vandaag bij de huisarts. Vrijdag kan ik al naar de internist, hoor ik vast meer. Ja, ester je hebt gelijk, extra controle is extra zekerheid. En jij kan het weten met een medische last die je altijd bij je draagt!

Ik ga even relaxen, was de hele middag en avond bij mijn schoonmoeder, nu moe!

Hee allemaal,
wat gezellig zeg al die puppy verhalen. ik herken zoveel. Van het uitkiezen van de katten en honden al heeeeeeeel lang geleden.Ik weet dat je er erg mee bezig kan zijn.
Ik wil even iets anders vertellen aan jullie. Vandaag met de kinderen op bezoek geweest bij de overburen op een camping ergens bij Apeldoorn. Heel gezellig, zwemmen, BBQ en gezellig spelen. Zegt de buurvrouw ineens tegen me: "je moet het niet verkeerd opvatten, maar ben jij soms zwanger??" ............... huh??? Ja, ik kon natuurlijk niet liegen, dus ik stamelde ja, hoe kun jij dat zien? Zij zegt dat ze het kan zien aan mijn gezicht. Andere uitdrukking ofzo. Hebben jullie dat weleens gehoord? We kennen elkaar best goed, maar dit had ik niet verwacht. Nu zijn zij onverwacht de 1e  die het weten. Ik vond het wel grappig. Maar eigenlijk ook raar dat iemand het al weet. ben tenslotte pas 6 weken!

Nou dat was het,
fijne avond

mama van marijn

haha mama van marijn.....wat zul jij een verbaasde kop hebben gehad........geweldig!!
een collega trimster van mij zei ook altijd het te kunnen zien als iemand zwanger was..........iets met de ogen zegt ze......en een zachter en ronder gelaat....

en verdomd toen ik net 3 dagen geleden getest had en met haar uit eten ging bleef ze maar vragen of alles wel goed ging....(dit natuurlijk ivm medicatie en ziekte waar ze van op de hoogte is) ...... ze vond dat ik er niet goed uit zag.......en bleef maar hameren dat ik weer terug naar het ziekenhuis moest....
toen ze het voor de 3e keer opgooide tijdens het eten heb ik het maar 'opgebiecht'...... wil ook niet dat mensen zich zorgen gaan maken en ik kan me voorstellen dat het doordat ik hormonen slikte er toch wel aardig verdacht uit kan zien....

grappig hoe bepaalde mensen deze signalen feilloos opvangen en anderen niet.....

ben ik nog een keertje...
ik besef ineens dat ik op de andere topics waarop ik meeklets al wel mijn klachtjes had vermeld en hier nog niet...oepsie...

ik wordt helemaal gek van mezelf.... vanmorgen werd ik wakker met heel laag in onderbuik allemaal steekjes, en dat had ik toen ik zwanger was ook.... ik heel roerloos blijven liggen om te kijken of het echt wel zo was hah..
en vanaf eergisteren lopen alle aders weer heel duidelijk van mijn bovenarmen, voorkant schouders richting mijn borsten tot helemaal rond mijn tepels....... met name 's avonds erg duidelijk.
ik zei maar gewoon dat het van de warmte kwam maar gisteravond zei zelfs mijn vriend dat het stukken duidelijker was dan de avond daarvoor..... het lijkt wel een spinnenweb....

toen ik zwanger was zag je die aders ook zo goed lopen maar pas vanaf de 6e week......en na de mk trok dat ook in 2 dagen weg....dus volgens mij is dat nog veel te vroeg...

en nu heb ik dus weer hoop.....(of ik nou wil of niet want ik had mezelf heel goed voorgenomen deze ronde voor spek en bonen te zien.................) maar ben ook erg bang dat ik mezelf gek maak ............................nog 4 dagen voordat ik kan testen.... hellup

haha ja Esther,
ik keek gisteren wel even vreemd op ja. Maar moest er ook wel om lachen. Het is precies zoals je schrijft. Een zachtere uitdrukking of zoiets vertelde ze. Ze had het echt niet kunnen weten, want ik heb haar er nooit iets over verteld.
En ja ik herken alle klachten die je beschrijft. Jaa, je kunt jezelf gek maken met klachten. Ik had de eerste ronde super veel zwangerschapsklachten, maar toen gewoon ongi geworden. Bij de tweede ronde had ik geen enkele klacht ( hoezo tegenstelling ???) En toen wel zwanger. Er zit echt NIETS anders op dan wachten, hoe moeilijk ook. Maar ik hoop het zo voor je, het zou wel een beloning zijn na al die rottige weken.

ik duim voor je!!
Hier alles prima. Wel heeeeeeeeeel moe. Vanmorgen kon ik gewoonweg niet opstaan. Dus heb ik een lading playmobil op bed gelegd en hebben de jongens lekker gespeeld op bed. En ik maar een beetje doorknorren. Ik ben vandaag zo moe, lijkt wel of ik 100 kilo weeg in mijn benen .pfffffffffffffff. zal ook wel het warme weer zijn. Maar ik voelde me vanmorgen zo'n slechte mama, ik beetje slapen, boys beetje spelen op bed, wachten totdat ik wakker werd . Ik kon echt even niet anders, was helemaal doodop.

genoeg weer gekletst,
tot snel allemaal

mama van marijn

Hoi

Ester.
Balen dat mensen vinden dat je er nu niet helemaal op en top uitziet, komt dat door het niet nemen van medicatie.
ja, je kan het beter vertellen dan dat anderen zich ernstige zorgen over je gaan maken.

mama van marijn,
haha, dat is ff schrikken, dat mensen het nu al zien. hihi.
maar waarom ben je een slechte moeder? omdat je zwanger bent en onwijs moe bent?
nee meis, daardoor ben je geen slechte moeder!!!
volgens mij ben je een top moeder.

liefs

Terug
Bovenaan