meistoppers deel 3 !!!

Wat een warmte!!

Karin, balen zeg dat je je elke keer niet lekker voelt, zou dat na 12 weken niet wat minder moeten worden?

Ester, spannend zeg, ik hoop zo voor je dat je snel zwanger bent. Sta je wel onder extra controle vanaf het moment van vermoeden van?

Morgen om half 10 ga ik naar de internist voor de schildklier, ben benieuwd wat ze zeggen.

Ik heb trouwens echt een opgeblazen buik de hele dag. En wat betreft het zien: mijn fysio zag ook iets aan me, sommige mensen hebben daar inderdaad een gave voor!

Fijne avond meiden!!!

Hallo dames,

HELP....... Ik snap er helemaal niks meer van.
Afgelopen zondag zijn de rd's gekomen, dat is verder niet erg, maar normaal blijven ze toch zeker 6 tot 7 dagen (en dan zijn ze goed aanwezig). Nu zijn ze alleen zondag en maandag geweest en dinsdag een beetje, sinds gisteren af en toe een drupje bruinig ????? HELP. . . .   Wat is dit nu weer ?? Voor dat ik de pil slikte was ik juist behoorlijk hevig ongesteld en had er ook veel last van. Deze maand helemaal niet.
Vanmiddag aan het water gelegen met vriendinnen, erg gezellig. Fijn in de zon gelegen. Maar nu, mijn hele gezicht zit onder de bultjes. Dit heb ik ook nog nooit gehad. Zou het kunnen komen van de hormonen, of . . . . . . . .    
Ik ben er haast over aan het denken om weer een test te doen. Ik snap er niks van.

Kent iemand dit of weet iemand hoe dit kan en of het normaal is ??

Groetjes Blondje

hoi,

mooie dromen, je begint er dus stilaan wat van te merken?
leuk hoor, hihi, verder nog kwaaltjes?

blondje, ik kan je niet helpen. ik weet het echt niet. maar als je twijfelt, misschien toch gewoon een test doen? dan weet je het zeker.

liefs.

Nou bloem..... hoe laat komt de kleine?!?!?
Wat een feest zal dat worden zeg!!!
Plaats je even een leuke foto van je Buddy kanjer???
Geniet ervan meid....!

hey
ben ik ook weer eens, ben sinds vandaag niet meer ongi, dus nog niets nieuws te melden. eerlijk gezegd wel mooi getimed, was afgelopen week veel te warm om te klussen dus ben wel blij dat dat niet mijn vruchtbare week was....
@blondje ik herken het wel, was vorige maand en de maand ervoor namelijk mijn vraag ook. Weet natuurlijk niet hoe je je er verder bij voelt, of je verder wel ongikrampjes hebt bijvoorbeeld... Ik was ook 7 (of 8) dagen ongi voordat ik aan de pil was en tijdens de pil en nu ook ineens niet meer. Die 1e keer nog wel, maar toen was ik net gestopt met de pil natuurlijk en de 2e en 3e keer (dus op natuurlijke wijze) ook ineens maar 2 dagen gewoon en 1 a 2 dagen wat duppeltjes... Deze keer dus wel 3 dagen gewoon en 2 dagen druppeltjes, dus ik weet niet waarom het nu anders is, maar kennelijk is mijn lichaam veranderd. (na 9 jaar pil...) Misschien heeft dat er ook wel mee te maken dat je lichaam zijn eigen klokje terugzoekt.
Maar als je ook geen kramp hebt gehad, zou ik voor de zekerheid even testen.
Ik wordt er zelf ook weleens onzeker van hoor, maar heb ook wel teveel bloed verloren en kramp gehad om zwanger te kunnen zijn en had zaterdag nog getest en die was negatief.

@bloemetje heel veel plezier met je pup vandaag! we zien de foto's graag!
@ mamavanmarijn, tja, ik heb daar meestal ook wel een oogje voor, zeker als je iemand wat vaker ziet. Ach, voelt vast ook wel goed dat iemand het ziet, werken je hormonen tenminste goed hahaha

liefs leeuwtje

Blondje: Is vreemd ja. Heb je al een test gedaan? Of anders toch effe naar de HA?

Drup drup drup. Volgens mij ben ik ongesteld. Jammer.
Volgende ronde maar weer.  
Stom is dat, je hoopt zo hard en dan toch weer een teleurstelling. Dat komt nog eens boven op je ongi ongemak. Voel me een beetje zielig enzo...snifff.
Snap echt niet wat er mis mee was. Ik had de 17e ovulatie test gedaan, was  echt positief. Toen nog geklust en twee dagen daarna weer. Zal toch  aan die bloedinkjes eind die week liggen?
Ik weet dat ik  niet zo druk daarover meot maken, maar ik kan het niet laten, geloof ik.
Nou ja, ik ga goed alles in de gaten houden en volgende maand zodra er iets raars gebeurt bel ik de HA.

hoi,

snoopy, balen dat je ongi word. succes volgende ronde. hopelijk dan meer succes,

blondje, hoe gaat het bij jou?

ester, ik zet zo een nieuwe foto op hyves neer.

zo, hondje is dus thuis. hij slaapt erg veel, en wanneer hij wakker is, ja, nu hij zich na halve dag wat thuis gaat voelen, word de jongeman ondeugend hoor. haha. doet alles wat niet mag. maar heb hem drie keer gezegd nee toen hij aan me slippers zat, en nu loopt hij er gewoon voorbij.
maar ja, dat wil nog niets zeggen.

nou dames, ik ga eerst maar eens eten.

liefs

hee bloem..

super dat het zo goed gaat zeg!!!!
ik ben alleen een ongelofelijke computer analfabeet en waarschijnlijk een van de weinigen die geen hyves heeft...........
hmmm misschien moet ik er dan toch maar eens aan gaan geloven....
of kan ik zo ook bij jullie spieken....vast niet of wel....
nou ja ik hoor het wel en anders moet ik er van het weekend toch maar eens voor gaan zitten......haha

Terug
Bovenaan