meistoppers deel 3 !!!

Hoi,

Ester, Als je op bloemjes@live.nl een mailtje stuur, dan stuur ik op dat mailadres even een foto naar je toe.

Hier voelde ik me erg beroerd vanacht, buikpijn, misselijk, geen idee wat het is.

Zo, nu even hoe het hier met de hond is gegaan.

Haha, wat ben ik brak. die lieverd heeft van 2 tot 5 gejankt, en gejankt en gejankt.

Heb hem er twee keer uitgehaald, omdat ie moest plassen, en een keertje
had ie zn bench onder gepoept, (denk dat ie last heeft van zn darmpjes)
en daarna heb ik hem een shirtje van me gegeven waar ik al paar dagen
in slaap, toen werd ie weer rustig. En heeft ie nog twee uurtjes
geslapen, om 7 uur heb ik hem er maar uit gehaald. eten gegeven en
rondje gaan lopen.

Af en toe doet ie zn behoefte binnen, maar 8 van de 10 keer buiten.

Dus hopelijk heeft ie dat snel door dat dat binnen niet mag.

Heb me trouwens behoorlijk beroerd gevoeld vanacht. misselijk, buikpijn, brr, alles wat je je kan bedenken.

Maar misschien ook van de zenuwen omdat Buddy niet kon slapen.

Liefs.

ja de beruchte eerste nacht he....!!!

maar ik was ook zo beroerd vannacht dus wie weet hadden we hetzelfde....
ik ben zelf vanmorgen om half 5 dan toch maar gaan testen....maar dag 23 dus negatief....
vorige keer toen tesste ik op dag 22 negatief en op 26 positief en daartussen in dus niet getest omdat ik het idee had ongi te worden........
dat idee heb ik nu ook vanaf gisteravond dus het blijft spannend....

ik stuur je nu een mail bloem!!!
hopelijk kun je een beetje bijslapen vannacht!

hoi,

Ester, haha, ik denk dat ik vanmiddag ga bijslapen.
Denk je dat het komende nacht minder word, dat ie dan rustiger word?
Vind het zo lullig voor me buren .
Die jongen moest vanmorgen werken, en nou ja, je hoort het tot buiten hoor, haha.

hij word wel rustiger als hij wat hoor. dus misschien een radio aanzetten? is dat een idee?

liefs

Hoi Ester,

Wacht nog op je mailtje, haha.
als ik je mail adres heb stuur ik gelijk een fotootje op,

liefs

Hehe...ben gister ongesteld geworden! Ga nu dus pas ronde 2 in.
Nooit gedacht dat ik zo blij zou worden met de RD"s, maar na 3 maanden (!!!) wachten ben ik blij dat het een nieuwe ronde (nieuwe kansen!) is.
Nu maar hopen dat het niet weer 3 maanden duurt, anders heb ik 4 kansen in een jaar, dan wordt de kans wel heel klein he.

In elk geval ben ik blij dat dit forum onwijs veel zwangere meiden heeft! Niet normaal hoe hard dat gaat. Leuk ook dat jullie hier blijven typen, dat geeft ons klussende dames weer moed.

En weer een hoop wachters zeg, spannend...

Volgens mij is er niemand die ook zo lang op zijn eerste menstruatie heeft moeten wachten, of wel? Of is er iemand die dit van een eerdere zwangerschap herkent?
Het moeilijke is dat ik nu dus géén idee heb wanneer de eisprong zal zijn. Moet ik uitgaan van een langere periode, of toch gewoon van een normale cyclus.

Gelukkig ga ik binnenkort naar het ziekenhuis, ik wil alvast wat informatie over een eventuele zwangerschap. De bevalling van mijn zoontje ging niet helemaal over rozen en eindigde uiteindelijk in een spoedkeizersnee. Wil weten wat de mogelijkheden met een eventuele zwangerschap zijn.

Dames, een mooie dag...het is zalig weer!!!

bloemetje

Wat ontzettend leuk dat de pup nu eindelijk thuis is
alleen wel jammer dat je nu niet zo goed kan slapen door gehuil
Ik hoop dat dat snel over is en je weer lekker kan uitslapen
want anders ben je dalijk te moe om te klussen hihi
Heel veel plezier en geluk met je lieve pup

ester spannend weer voor je ik hoop het zo voor je
dat zou natuulijk erg leuk zijn als het weer raak zou zijn

missdreamer ik herken het wat je nu heb bij mij duurde het nog langer voor mijn eerste ongesteldheid kwam.
Toen we besloten om aan kinderen te beginnen was ik dus met de pil gestopt
De eerst ongi duurde 5 maanden voordat hij kwam.Dus je snap wel hoe onzeker is was en heel veel testen heb gedaan.En daarna was het 4 maanden daarna weer 5 maanden.Toen gingen we naar 3 maanden en   toen bleek dus dat ik zwanger was ik had het zelf nog helemaal niet door dat het zo was ik had ook zo iets o deze maand sla ik weer over en komt het volgende maand of de maand daarop.Tot dat ik dus misselijk begon te worden van bepaalde luchtjes en mijn borsten harder werden met harde knobbels.toen had ik het idee o volgens mij ben ik zwanger en ben gaan testen en ja ik was dus zwanger.Ik was toen 6 weken toen ik er achter kwam.Dus je kan ook gewoon zwanger worden al is je cycles niet iedere maand er is echt wel hoop alleen duurt het misschien even wat langer dan gehoopt.Heel veel succes en heb er gewoon plezier in dat is het belangrijkste.Oja wat ik ook moet zeggen erbij ik raakte precies zwanger op het moment dat we net op ons zelf gingen wonen en net ons huisje intrekte op dat moment hat ik dus ff mijn hoofd op iets anders en had ik eigelijk ook eerlijk gezecht een beetje zoiets het mag nog wel ff wachten dan kunnen we ff aan elkaar wennen en het huisje en financieel alles op een rijtje zetten.En ja toen gebeurde het.precies op het moment dat je dus eigelijk ff er niet mee bezig was.
En nu ben ik er heeel blij mee hoor dat het gebeurd is ik zou eigelij kook niet anders hebben gewilt je leert elkaar gelijk extra goed kennen.

En hier gaat alles goed het om de dag klussen gaat ook nog goed we houden het tot nu toe nog vol.En pfffffff wat is het warm.Maar dat geeft niet we weten waar we het voor willen doen.En het word eigelijk alleen maar leuker en gezelliger.Straks zijn we nog verlaafd haha.Nu is mijn vruchtbaarste week dus klussen maar

Miss dreamer,
Eindelijk, je ongi is er, daar heb je inderdaad ff op moeten wachten.
misschien ovu testen gebruiken? zo om de paar dagen om te kijken of er een eventuele eisprong aankomt?

jvm20,
dank je, ja, was wel jammer. maar heb nu van ester wat tips gekregen, zoals kratje bij in de bench, drinken en voer erin gezet. en nu gaat hij in zn bench liggen om te slapen overdag. dus dat gaat nu goed, hopelijk vanavond ook.
ik beloon hem ook elke keer als hij erin gaat en ff blijft liggen. niet als hij eruit komt natuurlijk, want dan leer je wat goed dat je er zelf uit gaat. hihi. doen we dus maar niet. maar tot nu toe gaat het goed. alleen zelf wel brak.

gister dacht ik dat ie redelijk zindelijk was, maar hij doet toch nog best vaak binnen. daar moeten we dus ook nog ff aan werken.

verder gaat het goed met me.

liefs

wat gezellig die puppyverhalen. Klinkt net als een baby zo die eerste nacht ... onrustig zeg maar .... spannend hoor en fijn dat je het zo leuk vind.

@missdreamer; tjonge eindelijk ongi. Een vriendin van mij had ook van die lange cyclussen en zij is op aanraden van haar huisarts teunisbloemolie capsules gaan slikken. Toen is haar cyclus teruggebracht van 4 tot 4,5 maand naar 1,5 maand. Ja dan zijn de kansen groter he? Maar het is net als geschreven wordt, je hebt maar één kans nodig om zwanger te worden. Gewoon lekker klussen en dan is het zodadelijk ineens raak. Zul je zien.

Hier weinig te vertellen. Ben nu in mijn 7e week. Misselijk ben met vlagen, mijn borsten zijn zo groot al meloenen. Niet normaal gewoon. Ik heb vandeweek allemaal nieuwe bovenkleding moeten kopen. De knopen sprongen er zowat van af .... hahaha. Mijn man vind het allemaal uiterst amusant .. jajaja...

Aanstaande vrijdag zie ik de VK voor het eerst en dan gaat het allemaal wat meer leven denk ik. Ben gewoon druk met mijn lekkere kindjes en de weken glippen voorbij.

Vanmorgen hoorde ik dat een kennis van me ( ik heb met haar zwangerschapsgym tegelijkertijd gedaan bij de eerste ) haar derde kindje heeft gekregen. Een meisje, Tess. Ze heeft 2 weken over datum gelopen .... met dit weer, wat een heldin he?

nou dit was het weer, fijne dag en tot snel schrijfs allemaal

mama van marijn

Terug
Bovenaan