meistoppers deel 3 !!!

Hallo allemaal...
Vandaag is mijn nod en ik kon niet wachten....vannacht om 3 uur werd ik wakker en ik heb er een test tegenaan gegooid (hoe bedoel je het houdt je bezig)....
2 STREPEN!!! Welliswaar een lichte streep maar een streep is een streep zeggen ze en het is nu pas mijn nod dus mag niet klagen..........
Ben wel voorzichtig blij nu ...ga er over 2 dagen nog 1 doen of even met test langs vriendin....die werkt in het ziekenhuis en aangezien de gyn me op 6 weken gelijk wil zien bij evt volgende zwangerschap kan ik vragen of zij even pijlt hoe of wat....
meiden ik ben zo ongelofelijk blij...........nu hopen dat het deze keer wel goed gaat en dat ik niet meer op die rotmedicijnen moet....pffffff

Het kon niet beter komen dan gelijk weer..................ik vond het al zo vreemd dat mijn ontstekingen van de een op de andere dag weg begonnen te trekken terwijl het normaal wekenlang aanhoudt en weer opleeft..........................

Moet alleen iedere 4 weken voor controle rontgenfoto's dus ga maar even navragen hoe ze dat willen gaan doen....................er spookt van alles door mijn hoofd.....
Mijn ouders gaan zometeen richting schiphol voor de vakantie dus ik ga nu snel die kant op.....wat zullen ze blij zijn want mijn moeder loopt alweer een week te hameren dat ik er steeds moeier uit zie en of ik dan toch niet medicijnen moet nemen....
Dus voor de meiden die op dezelfde andere topics schrijven als ik.....sorry ik kopieer het gewoon want ik ga nu mijn mams blij maken (en mijn paps natuurlijk ook!!)

Tot later!

Hoi

Heb net aangemeld bij kletdames op hyves, dus mocht je denken wie is dat, nou dat ben ik.

Lefs Mama2006

@ ester27 wat een goed nieuws, en dat al in begin aug, dat belooft wat hihi!!!
Meid geniet ervan, want een streep is een streep!!

Liefs Mama2006

Esther PROFICIAT , fijn voor je. Zeker na die rottijd die je achter de rug hebt.
Het blijkt dus echt zo te zijn dat je na een MK wellicht extra vruchtbaar bent.
meteen raak en geen zorgen over een licht streepje ... streep is een streep.
Nou wat een goed nieuws op deze maandagochtend!

Nu duimen dat de komende weken alles goed blijft gaan. Maar dat zal wel toch?

liefs mama van marijn

mama2006 ik heb je geaccepteerd voor de hyves
gezellig dat je er ook bij wil komen hoop dat je het leuk vind

ester wat super leuk voor je
ben echt heel blij dat het zo snel weer raak is
ik hoop dat je hier heel lang van mag genieten

Esther, Van Harte Gefeliciteerd. Ik zal voor je duimen dat het deze keer goed gaat. Leuk JOh, zo snel weer !!!!

Ik heb nog niet weer getest. Ik had me er bij neer gelegd dat de rd's er waren, tja en dat ze er maar 2 dagen zijn geweest, dat is dan mooi meegenomen. Wel vreemd, maar wie weet hoort het erbij ?! Nu wel iets anders raars, heb sinds  2 dagen een donkere streep van mijn navel tot mijn schaamstreek ??!! Lijkt wel een zwangerschapsstreep.
Kan je dit ook krijgen als je niet zwanger bent ?! Gister al op google gezocht, maar niks gevonden waar ik wat aan heb. Weet iemand hier iets van ?! Zo begin ik weer te twijfelen. pfff. wil eigenlijk niet testen, maar begin er wel over te denken ?!

Groetjes.

Hoi blondje,

ik kan je niet helpen met die streep. Maar ook al ben je zwanger, vaak zie je zo'n streep pas na 6 of 7 maanden zwangerschap. Als de huid oprekt van de buik.
Maar ik kan je maar 1 advies geven; toch nog maar even testen voor de zekerheid.
Als het negatief is, dan weet je het ook zeker voor deze ronde toch?
succes,

mama van marijn

Terug
Bovenaan