meistoppers deel 3 !!!

Karin, wat fijn...niet meer misselijk!
Kan me voorstellen dat je er even klaar mee was!
En netjes hoor, geen enkele kilo erbij...dat scheelt na de bevalling weer een paar kilo's die er af moeten.
Enne, ik ga gewoon aan de ovulatietesten hoor. Dan heb ik tenminste iets meer inzicht wanneer ik mijn eisprong heb en of ik er uberhaupt wel een heb.
Geen eisprong, ook geen zwangerschapstest. Dat scheelt weer. (Niet dat de ovulatietesten zo goedkoop zijn, haha....) Alles voor het goede doel he!

Blondje, ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Maar je zegt dat je RD's had? Hoeveel dan? Is het geen innestelingsbloeding? Anders toch gewoon even testen of langs de huisarts.

Esther, haha...moest erg lachen om je verhaal. Zo herkenbaar, midden in de nacht wakker worden en het dan willen weten...
Wat onwijs gaaf meid, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!

Ester, VAN HARTE meid, jeetje, wat supergoed, het is je zo gegund! Sta je wel direct onder controle???

Karin, gelukkig dat je misselijkheid minder is! Pfff. wat moet de wereld er dan ineens anders uitzien! Hopelijk krijg je een boost energie voor de komende tijd. En wat goed dat je nog niks bent aangekomen zeg! Ik zit deze week op 10 weken en ben niet veel aangekomen maar pas mijn broeken niet meer echt. Oke, normaal heb ik geen buik, dus dat verschil is er al snel, alleen niet zo handig......zag al dat de vesten weer in zijn, heerlijk met legging straks! Ja, hij, schildklier, werkt toch te langzaam. Nou de internist zij niet zoveel dus als je mij wat meer kan vertellen erg graag! Ik moet nog testen voor die auto-immuun stof,,,,en dat bepaalt of ik bij de VK mag blijven. Ze had het er ook over dat een kindje na de geboorte onder de aandacht moet blijven in het ziekenhuis....Het was niet echt een internist die iets met kinderen had, geeft niet, maar het klonk wel plastisch allemaal.

Missdreamer, heb je de teunisbloemolie al geprobeerd? Natuurlijk middel, bij mij hielp het toen echt!

Bloemetje, wat goed, dat de pup doorslaapt! Hopen dat dat straks met een kleine ook zo snel gaat, je straalt het uit! Geniet er maar van zo'n klein lief beestje om je heen!

Voor de rest geen bijzonderheden. Ben blij als donderdag alles goed is, dan kunnen we iedereen inlichten en kan je ook gewoon zeggen: ik ben moe, zonder dat je moeilijk hoeft te doen. Vrijdag een bruiloft, superleuk hoor maar de vut is wat minder na een dag werken!

Fijne avond allemaal!!!!!!!!!!! Enne Ester nogmaals hiephoi!

Ow, ow, wat spannend.....nog steeds geen RD's maar ook geen positieve test. Karin ik houd me aan jou vast, jij had ook pas na 10 dagen een positieve test.
Ik weet ook niet of het erfelijk bepaald kan zijn maar mijn moeder heeft bij ons zelfs omdat   haar menstruatie een aantal weken uitbleef en ze ook geen positieve test had een kuur gehad om de RD's op te wekken van 1,5 week, toen die er vervolgens nog niet kwamen deed de dokter weer een test en toen was pas te zien dat ze zwanger was  
Weinig HCG dus....maar de RD's kunnen natuurlijk altijd nog komen, ik wacht vol spanning.

Karin fijn dat je niet meer misselijk bent!!!!

hoi,

mooie dromen,
wat fijn, bijna de echo, heerlijk, lekker genieten dan.

daan, spannend, hopelijk blijven ze ook echt uit. duim voor je.

hier nog misselijk, geen idee waar het van komt, gevoel dat het niet raak is.

dames,
 vriend en ik hebben besloten, dat als ik het weekend ongi word, dat we even gaan wachten met zwanger worden.

het opvoeden van me pup valt me nu even zo zwaar. dat ik daarmee wil wachten. wil er op en top van genieten van een zwangerschap. vooral de nachten breken me op, omdat ik de hond soms echt niet stil krijg.

het valt me nu best zwaar omdat we moeten werken, maar hij eigenlijk
nog niet alleen kan blijven. ik ga proberen vrijdag vrij te krijgen,
vriend donderdag.

en vandaag komt om tien uur schoonvader hem uitlaten en met hem spelen.

morgen een collega van me vriend, maar denk dat ie als ze weg zijn erg
gaat janken, dus misschien maar lief vragen of ze tot twaalf uur willen
blijven.

ik ben helemaal verrot, helemaal moe, word gek van mezelf.

liefs

ik hoop het ook zo............we willen goed nieuws.....dit wordt DE maand!!

En bloem als ik je een tip mag geven..... laat ze lekker met hem spelen en hem terugzetten en weggaan...... gewoon deur dicht gooien en doorlopen ook als hij jankt...
Het is nl juist goed dat er niemand is die kan reageren als hij huilt en alleen zo leert hij dat het gehuil (wat natuurlijk gedrag en instinct is omdat het roedeldieren zijn ... hoe zielig het ook klinkt) niks oplevert .....  Eerst moet hij daar doorheen en dat leren zodat hij zijn rust alleen ook vindt....
Het voorkomen dat hij dus gaat huilen levert niks op.....dan duurt het leerproces  alleen maar langer....
Het klinkt misschien hard, maar je kunt ze het beste  zo snel mogelijk in het ritme laten leven  waar ze straks in terecht komen....... dat is  voor iedereen het beste......
En je zult zien dat als hij het overdag leert met die korte stukje dat  de nachten dan ook beter gaan..      
tough love he meid.................. (goede voorbereiding hahahahaha)  
Wacht maar als je  twee  weekjes verder bent....dan heb je al megastappen gezet als  je terug kijkt!!!
Gewoon volhouden..............wie weet wordt je juist wel supersnel zwanger  nu je er minder  gewoon  mee bezig bent  en al je 'mama' instincten op je pup kan botvieren....
Ik  ga voor je duimen....!

hoi,

ben nu zelf thuis. voel me echt zo beroerd dat ik niet naar me werk ben.
gevoel dat ik zo boven het toilet hang :s. echt niet prettig.
maar ook erg last van me darmen, dus denk een buikgriepje, of wat anders, je weet het nooit.
maar als het deze keer niet lukt wachten we dus gewoon lekker.
ja, idd, ik ga proberen hem te laten janken als hij gaat janken, om kwart voor tien ga ik ongeveer weer naar beneden toe, ga even lekker met hem spelen, en zet hem er om kwart voor elf weer in, proberen tot twaalf uur.

liefs

oh wat sneu voor je ....zo beroerd..... ik hoop dat het 'gezond ziek' blijkt te zijn...
dat zou natuurlijk geweldig zijn.....
succes met je kleine zwarte vriendje...laat hem je maar troosten.....
hoop dat je je snel weer beter voelt!

Terug
Bovenaan