Zou het dan toch....? Heel voorzichtig ben ik optimistisch. Sinds een paar dagen ben ik niet echt misselijk meer (nog maar een klein beetje vergeleken met wat het was!) en stukken minder moe! Zou het dan toch eindelijk weggaan, nu ik 13 weken ben??? Oh, ik hoop zo!! De laatste 4 weken waren toch best pittig, werd er helemaal down van, dacht dit wordt noooooooooit meer beter, etc. Maar nu voel ik me eigenlijk best goed, ha ha! Ik duim voor mezelf, hi hi...
Vandaag weer naar VK, ben zo benieuwd naar het hartje! Het zit verder wel snor, denk ik, mijn schoonmoeder zei gisteren nog (lekker tactvol...): "Jeetje, wat ben je aan het uitdijen, meid!" Maar het zit allemaal op de goede plaats, hoor, er is nog steeds geen enkele kilo aan. Zit nog steeds op mijn normale gewicht, toch wel netjes vind ik! Ondanks de vele boterhammen, crackers en rijstewafels die tegen de misselijkheid ieder uur naar binnen heb gewerkt, ha ha!
@Bloemetje, wat een verhalen van je pup! Ik vind het eigenlijk wel herkenbaar van mijn eerste weken met Christian, ha ha! Ben je straks helemaal voorbereid op het moederschap. Vervelend wel he, dat slechte slapen, ik kan daar ook veel lichamelijke klachten van krijgen. Ik hoop dat je pupje snel went aan jullie routine en gaat 'doorslapen'... (of hoe zoiets bij honden ook heet, ha ha!)
@Ester, wauw weer een streep!!!!! GEFELICITEERD! Dat is inderdaad lekker snel en fijn dat het ook meteen weer z'n gunstige invloed op je klachten heeft!!! Ik hoop dat je dit keer wel zorgeloos kunt gaan genieten en over 9 maanden je beloning krijgt. Succes!
@mooiedromen, toch opeens te langzaam? Tja, daar hoort weer een ander medisch verhaal bij, ha ha! Maar ja, dat zul je nu wel van je internist vernomen hebben (hoewel je me altijd mag vragen natuurlijk!). Maar het is wel gunstig hoor, te traag werkende schildklier en zwangerschap is veel makkelijker en minder problematisch als een te snel werkende. Komt ook veel vaker voor... En tja, je arme vriend, weinig klussen. Ik denk dat hij mijn man een hand kan geven, want zin in seks is bij mij echt even een gevoel uit een andere eeuw of zo! Heb laatst op een dag dat ik me niet heel slecht voelde toch seks gehad (zonder zin) omdat ik het zo zielig vond voor hem...
@Mama v Marijn, wat grappig dat je al 'straalt', ha ha! Ik zou ook raar hebben opgekeken, als iemand het zo vroeg zo raden, maar wel bijzonder. En ja, idd, dan kun je niet liegen... En wat betreft vermoeidheid en je een slechte moeder voelen... Pfff, dat herken ik helemaal hoor! Ik heb zo weinig van mijn ventje kunnen genieten de laatste weken, kon alleen maar denken aan slapen. En dan bijna boos worden als het niet kan omdat je kind gewoon kind is en lekker speelt en aandacht vraagt...
@missdreamer, poeh, je hebt echt lang moeten wachten op je ongi! Tja, helaas kan dat vaker voorkomen na pilgebruik, he? Ik heb na staken van minipil een keer 10 weken moeten wachten, maar was daarna 'er doorheen' en meteen weer regelmatig iedere maand. Ik hoop voor jou dat dit ook gaat gebeuren! Maar het is nu wel erg lastig, idd, of en wanneer je een eisprong hebt?? Heb helaas geen goede tips. Ik vrees dat de zwangerschapstesten veel aan je gaan verdienen... heel veel succes, meid!
@blondje, wat raar die streep!? En nu 2 dgn ongi, ipv normaal 6-7 dgn?? Dat klinkt toch erg verdacht! ik duim voor je, ben benieuwd wat de test gaat uitwijzen!
@joyce84, snoopy, balen van de RD's . Heel veel succes in de volgende ronde!!
@Daan, weet je al iets? Wordt nu toch langzaam spannend, ha ha! Ik duim!!!