meistoppers deel 3 !!!

Klopt het trouwens dat ongeveer een week na je eisprong, de eventuele innesteling plaatsvindt ? Dat zou dus kunnen betekenen dat het gerommel en buikpijn van dinsdag, woensdag en donderdag mij innesteling was ?? Een week voor nod en een week na mijn eisprong ?? Mmmmmm. nu vindt ik het helemaal vaag worden. Waarom kun je niet meteen na je eisprong zien of je zwanger bent of niet..... zou een heleboel onzekerheid minder zijn.
We wachten wel weer af...

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR net een heel verhaal getypt plaatst die hem niet,maar weer overnieuw!!!

Blondje heb bijna precies het zelfde als jouw.
Had 10 juli mijn eisprong ( test+gevoelt) dag daarvoor gezelllig geklust!!
Toen 16 juli volgens mij mijn innesteling gevoeld ongeveer 2 uurtje kramp in mijn buik.
Nu ook vage klachten, gevoelige borsten, duizelig, opgezette buik, borrelende darmen, en het idee dat het wel eens raak zou kunnen zijn.
Maar ja bij mijn 1e kindje had ik voor nod geen zwangerschaps kwaaltjes.
Dus ik heb vanochtend een test gedaan en die was natuurlijk negatief ( misschien te vroeg of gewoon niet zwanger ) BAH. ( absoluut geen gedult )
Nu ben ik nog niets wijzer, maar weer verder wachten!!

Blondje jouw klachten doen mijn denken aan mijzelf, ik hoop voor ons dat het deze maand   lukt.
Groetjes Mama2006

MAMA VAN MARIJN SUPER GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!
zei toch dat je niks hoeft te voelen hihihihihi
Nu voel je denk ik des te meer soms lijkt het wel of ik
op knappen sta zo'n getrek en geduw voel ik soms...
HEERLIJK TOCH !!!!!!!!!

Daar was ik weer terug van vakantie was een heerlijke week
maar ook wel moeilijk mijn moeder was met ons mee en we
hebben afgesproken om nog een aantal weken te wachten met
vertellen dat we zwanger zijn pff het lag telkens zo erg op me tong
En helemaal toen moeders vroeg of we rond maart met haar en de rest
van me zusters mee wilde op vakantie DAS ME UITGEREKENDE MAAND
OW MAMA en tja moest even flink op me tong bijten denk dat ze al wel
een vermoede heeft volgens mij hebben moeders daar een radartje voor ajajaaj
Maar goed heb der lekker niks verklapt hoor ...
Ze moet toch echt nog een  week of 5 wachten wil eerst een echo in handen
hebben en dat doen ze hier pas rond de 10de week me dochter was 10 weken
en 2 dagen dus tja ik denk wel dat ik de vk morgen bel om der in ieder geval
te laten weten dat ik weer bij haar kom en een afspraak wil maken voor een echo
En dat ik voor 28 aug zowiezo geweest wil zijn..
29 aug gaan we weekendje weg met de familie van me mannetje dus lijkt me een
leuke verrassing dan... zit nu al te denken hoe en wat te doen dan spannend hoor...

Met de zwangerschap van me dochter hebben we de screening test gedaan en ook
nu weet ik dat we deze test weer gaan doen zo ook de 20 weken echo..
Puur vanwege het feit dat als er iets mis is heb je nu nog een keuze hoe moeilijk
dat dan ook zal zijn je weet dan wat je eventueel te wachten staat en of je dat
wel aan zou kunnen, er kan daarna  natuurlijk ook van alles mis gaan met je kindje
en dan heb je die keuze niet toch zou ik het willen weten als er wat mis is hoe
klein dan ook ..
Met de 20 weken echo hoorde we dat onze dochter veel vocht in haar niertjes had
het hoefde niks te betekenen maar het kon ook duide op niet goed aangelegde niertjes, ook kon het niet zo erg zijn en met de geboorte zo verholpen worden door
een kleine antibiotica.. je schrikt dan wel even hoor maar je weet dan wel dat er
wat is gelukkig bleek na   5 weken dat het vocht geheel verdwenen was dus niks
aan het handje ...

Maar zo maakt ieder een keuze van wel of niet doen..
Ik doe het wel puur omdat wij wel willen weten dat als er iets gigantisch mis
is we een keuze hebben al doet het nog zoveel pijn ik hou nu al van dit kindje
ik draag het onder me hart maar toch als blijkt dat dit kindje geen leven zou
hebben is onze keuze heel snel gemaakt...
Pff als ik dit terug lees klinkt het zo hard en kil zo is het niet bedoelt meiden
ik moet er niet aan denken dat wij die keuze ooit moeten maken...

Groetjes 21052007

als het goed is dat toch die uitgerekende datum in de 1ste rij??
Ik zet daar in ieder geval de mijne neer 19-3-2009

JULI 2008
Leeftijd
Ronde
Kindje
Datum NOD

Kakkie
24
2
1
-

Mama2006

27

2

2

24

Blondje 83
25
2        
1
25

Leeuwtje
24
3
1
25

Joyce        
24
2
1
26

Missdreamer
34
1
2
volgt

Wen        
24
2
2
27

Breezergirl
23
2
1
29

wens voor 3
31
3
3
31

Augustus

Daan      
26
3
1
02

Julia
31
2
1
2

Snoopy
35
3
1
2

an1974

34

3

2

3

TC
29
4
2
5

Joyce
25
3
1
6

knorretje
27
3
1
6

Bloemetje

22

4

1

9

j_m_v_20

22

3

2

19

Wachtenden

Sunlover
33
1
1
4-7

Mariska0808
21
2
1
12-7

Zwanger !!!!!

VK
Echo

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

9-2-2009
4/8

was ok!

Vlinder
24
1
1

5-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje        
35
2
1

2-3-2009
4/7
4/7

Mooie dromen        
31
1
1

5-3-2007
volgt
volgt

Rian
26
2
2

volgt
28/7
28/7

Schmetterling
 23
2
3

8.3.2009  
1/7
volgt

Jajo
29
1
2

10.3.2009
volgt
volgt

Luus
29
2
3

volgt
volgt
volgt

Willemijn
33        
1
2

volgt
volgt
volgt

21052005

25

2

2

19.3.2009

volgt

volgt

mama van marijn        
35
2
3

29.3.2009
volgt        
volgt

Hoi!
Gezellig weer alle berichtjes gelezen nu ik thuis ben.
Ik denk dat je nog niet positief kan testen na de eisprong omdat er dan nog geen innesteling is geweest en dus geen contact met de bloedbaan.
Met de hele gevoelige testen kun je een poosje na de innesteling wel wat meten.  
Ik wil  niet voor de NOD testen omdat het zo'n teleurstelling kan zijn. Eerst positief en dan later toch ongesteld omdat het in de eerste dagen best vaak mis kan gaan.
Ik zit nu denk ik vlak na de ovulatie. Geen gevoelige tepels zoals vorige maand. Ga zo lekker eten.

hallo meiden!

Vandaag een hangzondag hier. Weer is weer es knudde, dus buiten is er ook nix aan. Ben ok erg moe. Mijn jongste is aan het nachtbraken geweest. Erg leuk. Ben er verscheidene keren uit geweest. Hoop dat ik vannacht beter slaap, want vandaag voel ik me echt niet fijn. Ben ook snel misselijk en had gisteravond buikpijn. lijkt op griep. Manlief was ook al 2 dagen niet lekker. Hoop dat het na een goede nacht weg is.

En blondje, wat betreft die pukkels, die heb ik ook. Heb ik normaal ook geen last van. Nu ook op mijn voorhoofd en kin. Best vervelend. Mijn huid is ook vetter. Nooit gehad, ook bij mijn vorige zwangerschappen niet. Hoop dat het voor jou ook een goed teken is!

Nou, ga straks mijn meisjes in bed doen. Waren vandaag behoorlijk vervelend! Ligt vast aan het weer.

Doei!

Joyce, fijne week in Luxemburg. Ze geven vanaf morgen zomerweer dus dat moet goedkomen. Wat een verhaal zeg van je bed! Bizar moment. En ja, kan me voorstellen dat je probeert er minder mee bezig te zijn, maar of dat lukt in de praktijk.....ik ben helemaal niet zo van grote kinderwens geweest (sommige mensen weten al vanaf 14 dat ze dat willen) en nu ben ik er ook veel mee bezig, wie had dat gedacht denk ik dan nu!
Succes meid, en ik hoop gewoon dat je snel zwanger mag zijn.

Ja, wat een weer he! We hebben nu in huis geklust, in de zin van kast geplaatst, badkamer gekit en geschilderd, scheelt weer dat dat van de winter niet hoeft.

Ha Blondje, ja van sommige klachten weet je niet of ze van het ongi of zwanger worden zijn! Ik had trouwens ook niet door hoor dat ik zwanger was, pas toen ik het wist vielen de klachten op hun plek. En wat betreft innesteling, zondag hebben wij geklust, in juni, en de vrijdag erna was het raak....er is dus hoop!

He 2105, dat is lastig als je het wilt vertellen maar het kan nog niet! Ik had geluk dat ik de echo met 6 weken mocht. We wilden toen ook nog wachten maar ik kon niet meer. Ik dacht ik vertel het mijn ouders en de moeder van mijn vriend, gaat er iets mis kan ik mijn verhaal kwijt. Een paar collega's van mijn vriend weten het wel al, ook omdat hij met hun over de pren. screening heeft gesproken. Spannend hoor, hoop dat je je eerste echo hebt op de datum voor je weekeinde weg, zou toch supergaaf zijn iedereen daarna het nieuws te vertellen!

Eet smakelijk, Julia!

Nou, ik ga bankhangen, vanmiddag weer even geslapen, nu mag het zonder dat je je schuldig voelt. Alsof om 15:00 uur mijn slaap inzet, niet normaal. De misselijk 's ochtends is al veel minder, en echt de bruine boterham tip van de VK helpt.

Hoe zou het met Rian en haar zusje zijn? Al een tijd niks gelezen.

He Snoopy, ja bruin bloed, afscheiding, ik weet niet of je het vaker hebt? Ik heb het 1 keer tussen 2 menstruaties ingehad, 1.5 week lang, ben toen wel naar de HA gegaan, want het was eerst weg en toen terug, ze heeft getest en was geen schimmel dus ik moest het aankijken, daarna verdween het uiteraard. Ik las dat het soms ergens wat oud bloed kan zijn. Als je het niet vertrouwt gewoon naar de HA gaan, ben je tenminste weer gerustgesteld!

Fijne avond!

Nog even een kort berichtje voor het slapen gaan (ik ben zoooooooooo moe, voel me nog steeds hetzelfde als de laatste weken...). Gaat z'n gangetje hier, hebben besloten geen nekplooimeting te verrichten. Ben blij met m'n besluit, het is goed zo. Verder begint mijn ventje (eindelijk!) zijn eerste, voorzichtige stapjes te zetten en lijkt lopen nu opeens niet meer maanden ver weg. Go Christian!

@mooie dromen, ik heb idd een 'meisjes'-gevoel, maar ik denk dat het wishful thinking is, ha ha! Sommige bakerpraatjes kloppen en andere weer niet, dus tja... Ach, een jongen is net zo welkom, hoor!

@Joyce, door het bed gezakt, ha ha! Klinkt errug bekend. Dat is ons tijdens het klussen gebeurd, uitgerekend in de maand dat het dus raak was, ha ha, dus misschien goed voorteken???

@Mama van Marijn, GEFELICITEERD!!! Wat heerlijk! En dan ook nog zonder kwaaltjes, ach het kan erger he? Welkom to the club!

Alle wachtenden, heel veel succes!!!

Hallo Karin,

Dank je wel voor je felicitatie. Je schreef aan mooiedromen dat je een meisjesgevoel hebt bij deze zwangerschap. Dat heb ik ook! Vraag me niet waarom maar ik heb dat gevoel gewoon heel sterk. Ik heb 2 jongens, dus ik kan het niet vergelijken... maar goed het maakt me ook niets uit. Een derde jongen vind ik ook fantastisch. Maar het voelt nu gewoonweg anders.
We zullen het allemaal wel zien. eerst maar de drie maanden doorkomen.

en inderdaad geen klachten, fijn he? Alleen wel heeeeeeel emotioneel. Ik huil al bij sesamstraat ... HAHAHAHA.

fijne avond,
liefs mama van marijn

Terug
Bovenaan