Joyce, fijne week in Luxemburg. Ze geven vanaf morgen zomerweer dus dat moet goedkomen. Wat een verhaal zeg van je bed! Bizar moment. En ja, kan me voorstellen dat je probeert er minder mee bezig te zijn, maar of dat lukt in de praktijk.....ik ben helemaal niet zo van grote kinderwens geweest (sommige mensen weten al vanaf 14 dat ze dat willen) en nu ben ik er ook veel mee bezig, wie had dat gedacht denk ik dan nu!
Succes meid, en ik hoop gewoon dat je snel zwanger mag zijn.
Ja, wat een weer he! We hebben nu in huis geklust, in de zin van kast geplaatst, badkamer gekit en geschilderd, scheelt weer dat dat van de winter niet hoeft.
Ha Blondje, ja van sommige klachten weet je niet of ze van het ongi of zwanger worden zijn! Ik had trouwens ook niet door hoor dat ik zwanger was, pas toen ik het wist vielen de klachten op hun plek. En wat betreft innesteling, zondag hebben wij geklust, in juni, en de vrijdag erna was het raak....er is dus hoop!
He 2105, dat is lastig als je het wilt vertellen maar het kan nog niet! Ik had geluk dat ik de echo met 6 weken mocht. We wilden toen ook nog wachten maar ik kon niet meer. Ik dacht ik vertel het mijn ouders en de moeder van mijn vriend, gaat er iets mis kan ik mijn verhaal kwijt. Een paar collega's van mijn vriend weten het wel al, ook omdat hij met hun over de pren. screening heeft gesproken. Spannend hoor, hoop dat je je eerste echo hebt op de datum voor je weekeinde weg, zou toch supergaaf zijn iedereen daarna het nieuws te vertellen!
Eet smakelijk, Julia!
Nou, ik ga bankhangen, vanmiddag weer even geslapen, nu mag het zonder dat je je schuldig voelt. Alsof om 15:00 uur mijn slaap inzet, niet normaal. De misselijk 's ochtends is al veel minder, en echt de bruine boterham tip van de VK helpt.
Hoe zou het met Rian en haar zusje zijn? Al een tijd niks gelezen.
He Snoopy, ja bruin bloed, afscheiding, ik weet niet of je het vaker hebt? Ik heb het 1 keer tussen 2 menstruaties ingehad, 1.5 week lang, ben toen wel naar de HA gegaan, want het was eerst weg en toen terug, ze heeft getest en was geen schimmel dus ik moest het aankijken, daarna verdween het uiteraard. Ik las dat het soms ergens wat oud bloed kan zijn. Als je het niet vertrouwt gewoon naar de HA gaan, ben je tenminste weer gerustgesteld!
Fijne avond!