meistoppers deel 3 !!!

Goedemorgen allemaal,

Vanmorgen de verloskundige gebeld. Tja, toch wel weer heel bijzonder. Ik voel me ineens ook heel zwanger. Raar he? Totaal geen klachten maar ik het voelt alsof je spierpijn in je buik hebt. Beetje stijf, zwaar gevoel. Op 8 aug heb ik mijn eerste afspraak staan. De week erna waarschijnlijk een echo voordat we op vakantie gaan.
Nou dat was het, dat wilde ik even kwijt.
liefs mama van marijn

JULI 2008
Leeftijd
Ronde
Kindje
Datum NOD

Kakkie
24
2
1
-

Mariska0808
21
2
1
12

Mama2006

27

2

2

24

Blondje 83
25
2        
1
25

Leeuwtje
24
3
1
25

Joyce        
?
2
1
26

Missdreamer
34
1
2
volgt

Wen        
24
2
2
27

Breezergirl
23
2
1
29

wens voor 3
31
3
3
31

Augustus

Daan      
26
3
1
02

Julia
31
2
1
2

Snoopy
35
3
1
2

an1974

34

3

2

3

Joyce
25
3
1
6

knorretje
27
3
1
6

Bloemetje

22

4

1

9

j_m_v_20

22

3

2

19

Wachtenden

Sunlover
33
1
1
4-7

T.C.
29
3
2
5-7

Zwanger !!!!!

VK
Echo

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

9-2-2009
4/8

was ok!

Vlinder
24
1
1

5-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje        
35
2
1

2-3-2009
4/7
4/7

Mooie dromen        
31
1
1

5-3-2007
volgt
volgt

Rian
26
2
2

volgt
28/7
28/7

Schmetterling
 23
2
3

8.3.2009  
1/7
volgt

Jajo
29
1
2

10.3.2009
volgt
volgt

Luus
29
2
3

volgt
volgt
volgt

Willemijn
33        
1
2

volgt
volgt
volgt

21052005

25

2

2

volgt

volgt

volgt

mama van marijn        
35
2
3

29.3.2009
8/8  
volgt
Hoi Joyce, ik heb je even aan het lijstje toegevoegd. Hoe oud ben je?
dan kunnen we dat nog even toevoegen.
liefs mama van marijn

Hoi dames.

Hier ben ik weer.
Aantal dagen niet geweest,en wat is hier geschreven zeg,
Dus jullie begrijpen het wel dat ik niet op iedereen ga reageren nu. hihi.

mama van marijn, gefeliciteerd, haha, de ooievaar mag nu deze kant opkomen.

joyce, van harte welkom.

nou dames,
Even verhaaltje van mij.
Hier gaat het weer beter, wat rustiger in hoofd en lichaam. minder gestrest.
de beslissing van vriend en mij om het ietsjes rustiger aan te doen werkt wel bij mij. zit nu bijna in vruchtbare dagen, maar nog helemaal niet geklust. eventjes geen zin in gehad, en ook niet geforceerd zoals de vorige maanden.
en dat voelt eerlijk gezegd wel goed, haha, enkel vanavond wel denk ik, want krijg er nu toch wel weer zin in. maar het iets minder online zijn hier. en meer bezig zijn met de komst van onze pup helpt me erg goed.

liefs

He Bloemetje, gaaf dat de pup er is! Geniet ervan, en je moet verder gewoon doen waar je jezelf het beste bijvoelt hoor! Wij duimen in ieder gewoon voor je verder.

Haha...allemaal een meisjes gevoel, ik ook! Met name inderdaad vanwege de grote afstand tussen het klussen en de samensmelting. Mijn vriend houdt stug vol dat het een jongen is (ja die denkt ook 2 tegen 1). Hij is wel heel lief en krijg netjes elke avond om half 10 mijn boterham.

Gisteren samen nog uitgebreid over de prenatale screening gesproken, wat kan dat je bezighouden zeg. Gelukkig kunnen we er wel overpraten, dat scheelt.

Vandaag teveel gesnoept op het werk, eet wel netjes 2 stuks fruit, drink me melk, maar ik moet soms echt zoet. En gelukkig ben ik dol op kaas en dat geeft ook een voldaan gevoel, met een plakje ontbijtkoek krijg ik geen voldoening meer!

Zo raar, dat niemand op het werk wat weet of ziet!

Nou meiden, fijne avond allemaal, ik ga lekker eten en daarna bankhangen en wachten op mooier weer!

hoi,

mooie dromen,
de pup is er nog niet hoor, hihi, maar spulletjes ervoor kopen en zoeken is wel erg leuk. dat bedoelde ik eigenlijk haha.

ja, jullie hebben allemaal een meisjesgevoel.
duurt nog even voor we weten of jullie gelijk hebben. zou wel gaaf zijn als jullie gevoel jullie niet in de steek laat.
haha, ja, je vriend ziet het al gebeuren, aah twee meiden en ik alleen, hihi.
willen jullie weten wat het word? of willen jullie verrast worden?

liefs

hoi mooiedromen,

ja wachten op mooi weer is wel echt een doelstelling de afgelopen weken. Het lijkt wel herfst! .
Maar goed, het is inderdaad wel heel raar dat je zwanger bent en niemand het weet en nog ziet. Ik heb vanmorgen de verloskundige gebeld en nu begint het allemaal wel te leven hoor. Ik heb nog geen klachten ook, alleen de hele dag honger .... op 8 augustus ga ik er naartoe en de week erna de eerste termijnsecho op de exacte termijn te bepalen. Dat is al over 3 weekjes! Ik hoop zo dat het goed gaat de eerste 3 maanden. Ik ben echt al helemaal zwanger in hart en nieren zeg maar. Ik heb zoveel zin in mijn dikke buik, de baby dadelijk ( duurt nog 8 maanden HAHAHA).
Dus maar goed voor mezelf zorgen en een beetje vertrouwen hebben.
liefs mama van marijn

Hoi mama van marijn,
nog 3 weekjes, dat gaat alweer snel hoor.
ik hoop mee dat het eerste drie maanden goed gaat. maar dat hoop ik voor de hele zwangerschap hoor.
geniet er maar lekker van, van jullie geheim. heerlijk toch?

mooie dromen,
ook voor jou leuk dat je het nog geheim kan houden, hihi,
grappig hoor, dat je toch anders eet maar dat niemand wat ziet. haha.

liefs

Hé bloemetje,

zag dat we tegelijkertijd onze berichtjes geplaatst hebben. Dus nog even een reactie.
Bij mjin eerste en tweede kindje wist ik het geslacht niet, maar nu wil ik het wel graag weten. Waarom weet ik niet precies, ik wil het gewoon graag weten.
Mijn gevoel zegt meisje, maar ook daar weet ik niet de reden voor, intuitie zeg maar.
Bij mijn 1e twee kindjes was mijn voorgevoel bij beide correct, 2 schatten van jongens!!!!

liefs mama van marijn

blaasontsteking!!!!!!!
Komt natuurlijk door het vele klussen!!! Ik heb er vaker last van gehad en ik plaste altijd uit nadien. Maar nu blijf ik liever liggen, nog net niet met mijn benen in de lucht. Haha!!!
Ben meteen met antibiotica begonnen. Hoop dat het snel over is.
Een paar dagen geen NODers, jammer. Gelukkig sta ik boven aan in de rij van augustus. Spannend! Ik heb geen klachtjes, behalve dan sinds vanmiddag natuurlijk.
Maar niet die van vorige maand: zere tepels, buikpijn. Zal wel door t stoppen van de pil zijn gekomen.
Wel ben ik 2 kilo aangekomen....
Tot later!!!

Terug
Bovenaan