meistoppers deel 3 !!!

@jmv en bloemetje: nee, niks aan de hand hoor. Jullie hoeven je geen zorgen te maken!

Ik heb besloten om mee te kletsen op de NOD's forums, daar zit iedereen in hetzelfde schuitje en ondanks dat ik het onwijs leuk vind dat er veel zwangeren zijn, mis ik een beetje het "geleuter"  van de niet-zwangeren. Toen ik afgelopen maand na 7 dagen overtijd toch ongesteld bleek te zijn en dit op het forum zette hoopte ik op misschien 1 of 2 reacties, helaas. Toen dacht ik het is natuurlijk ook veel leuker om over de zwangerschapskwaaltjes, puppy''s e.d. te kletsen, vind ik ook hoor!!!! Maar toch........
Dus no-hard-feelings en ik zal zeker nog eens meelezen!

Groetjes!

leeuwtje super lief dat je voor me gaat duimen
Ik hoop en duim ook voor jou dat die ene keer net voor je eisprong gewoon raak zal zijn.
wel fijn dat je weet dat het je eisprong was en dat je het er voor nog geklust heb
zit je wat dat betreft natuurlijk wel goed.Nou hopen dat het elkaar berijkt en
gaat vast hechten en dat je over twee weken een positieve test heb.

jajo ook heel erg lief en bedankt dat je wil duimen voor me
Hoe meer er gaan duimen hoe beter het zal gaan hihi

daan wel jammer dat je weg gaat maar je moet gewoon doen waar jij je het beste bij voelt.Ik persoonlijk vind het niet erg dat er zwangere dames mee praten ik vind dat juist wel leuk en gezellig en heb ik een vraag dan weet eigelijk de zwangere daar juist antwoord op omdat ze het hebben meegemaakt al.Ik hoop dat je snel zwanger bent
en als het gelukt is zou ik het zoiezo wel heeeeeel leuk vinden als je het nog wel ff bij ons komt vertellen.Heel veel geluk meid

Hallo dames

Nou zeg wat is er weer veel geschreven als je 3 weken weg bent. Ben gisteren weer begonnen met werken, dat valt altijd toch zo tegen na de vakantie.
Op vakantie hebben we flink geklusts.
Ik moest afgelopen woensdag eigenlijk ongesteld worden. Dit ben ik nog niet geworden.
Vanmiddag kwam ik op het werk en toen zei een collega tegen me, ben je soms zwanger???
Ik dacht wat zegt die nu, zij weet namelijk nergens van.
Ik gevraagd hoe ze dit bedoelde. Inmiddels had ik natuurlijk een vuurrood hoofd.
Ze had een bepaald gevoel en ze vond me zwanger kijken. Ik vond het zo grappig, want om zo iets te zeggen hoort helemaal niet bij die collega.
Ik heb haar uitgelegd dat ik vorige week woensdag ongesteld had moeten worden maar dit nog niet was. Ik al 1 test had gedaan, maar deze negatief was. Maar ja we wachten af.

Toen ik thuiskwam ging ik naar het toilet en had ik oud bloedverlies, een heel klein beetje. Daarna ben ik wel 10 keer naar de wc gegaan om te kijken of ik al ongesteld was. Dit komt normaal er direct achteraan. Nu niet. Na het eten nog een heel klein beetje oud bloedverlies en nu niets meer.
Ik weet niet wat dit nu zou kunnen zijn.
Ik durf ook niet te testen, want die zal toch wel weer negatief zijn.
Ik vind het met de maand maar zwaarder wegen als het weer negatief is. Ik heb het er even mee gehad.
Op vakantie heb ik het goed naast me neer kunnen leggen, maar nu ik thuis ben begint het toch weer.

Er is dan 1 positief iets, ik mag wel naar het wachtbankje, dus dat zal ik maar een snel gaan veranderen. Ik hoop dat ik daarna nog een rijtje omlaag mag!!!

Trouwens; bloemetje van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Geniet er lekker van en wat anderen er van denken moeten hun weten, jij en je vriend moeten er gelukkig mee worden. Dus denk aan jezelf en geniet.

Liefs Joyce

Augustus
leeftijd
ronde
kindje
NOD

an1974
34
3
2
3

j_m_v_20
22
3
2
19

Mama2006
27
3
2
23

Leeuwtje
25
4
1
24

Joyce
24
3
1
26

Breezegirl
23
3
1
27

Blondje83
25
3
1
29

Snoopy
35
4
1
28

September

MissDreamer
34
2
2
volgt?

knorretje        
27
4
1
5

Wachtenden

T.C.
29
3
2
5-7

Wen
24
2
2
27-7

Joyce
25
3
1
6-8

Zwanger !!!!!
leeftijd
Sinds ronde
hoeveelste kindje

uitgerekend
VK
Echo      

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

9-2-2009
2/9
22/9
(20wk)

Vlinder
24
1
1

5-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje
35
2
1

2-3-2009
4/7
4/7

Mooie dromen
31
1
1

5-3-2009
volgt
volgt

Rian
26
2
2

volgt
28/7
28/7

Schmetterling
23
2
3

8.3.2009
1/7
volgt

Jajo
29
1
2

10.3.2009
volgt
volgt

Willemijn
33
1
2

volgt
volgt
volgt

21052005
25
2
2

20.3.2009
13/8
volgt

mama van marijn        
35
2
3

29.3.2009
8/8  
13/8

wens voor drie
30        
3
3

05.04.2009
(ongeveer)
8/9
8/9

Ester
27
3
1

13-04-2009
volgt
volgt

Julia
31
2
1

volgt
volgt
volgt

Bloemetje

22

4

1

17.o4.2009

volgt

volgt

@Bloemetje, GEFELICITEERD!! Toch, als je het niet meer verwacht... Wat leuk! En samen met die pup, dat komt ook wel goed hoor. En dat ongi-gevoel, dat hoort er in het begin echt bij (bij mij vooral bij de 1e). Ik hoop dat de kwaaltjes gaan meevallen en jullie lekker kunnen genieten. En wat betreft te jong, mijn ouders vonden mij (toen 27 en netjes getrouwd...) ook te jong, dus pffff, laten lullen hoor. Kinderen krijgen blijft een persoonlijk keuze. Ik heb het trouwens meteen verteld aan directe familie en goede vrienden (toen was ik al wel 5,5 weken, door de 10 dagen overtijd...) omdat ik ook wilde dat zij het zouden weten als het mis mocht gaan.

@Mama van Marijn, balen dat jij nu ook zo ziek bent!! Ik weet hoe je je voelt... en dan ook nog met kids in huis, is erg zwaar. Heb helaas zelf sinds 2 dagen een flinke terugval, vandaag ook hele dag doodziek op bed doorgebracht. Ik denk, toch te weinig rust en slaap gehad de laatste week. Nou ja, ik ben in ieder geval blij met de goede dagen die ik wel heb gehad en hoop dat het snel weer tot rust komt. Heel veel beterschap, meid!

@Daan, ik begrijp het wel hoor! Inmiddels zijn er hier meer zwangeren dan wachtenden. Ik heb al vanaf het begin geroepen, als jullie het vervelend vinden mijn geklets, gewoon zeggen. Ik kan me voorstellen dat je behoefte hebt aan meiden met dezelfde onzekerheden e.d. Dus no hard feelings, veel succes! Laat wel even weten als het lukt!!

@Jmv, wat betreft ideeen kinderkamer, we zijn nu vooral bezig met nieuwe kamer van mijn zoontje en daar heleboel leuke ideeen over! De baby krijgt dan zijn 'oude' meubeltjes. De babykamer moet wel nog helemaal verbouwd worden en ik denk dat de ideeen pas concreet worden als we met de 20 wkn echo weten wat het wordt, ha ha!

Alle wachtenden spannend!!! Veel succes.

Hallo dames
Allereerts aan de zwangeren gefeliciteerd!!! Geniet er lekker van!

Ben lange tijd niet gewwest. Was nogal druk. En is er weer een boel gebeurd.
Onze hiond is 2 weken terug dood gegaan door een wespesteek in zijn keel. Ging erg snel allemaal.
En ben 2 keer tante geworden. Heb er weer 2 nichtjes bij 1 week! Er zijn nu (bij mijn mans kant)   6 meiden en maar 1 jongen. Lekkere meidenboel dus. Hoop dat de jongen versterking krijgt in maart, hahaha.

We hebben nu sinds afgelopen donderdag een nieuwe pup. Een zwarte labrador x australian shepherd van 10 weken oud. Ontzettend lief! De 1e nachten geblaft en gepiept, maar als ie nu alleen is (ook overdag) dan horen we haar al niet meer. Zo snel gewend. En zo lekker speels. De kinderen zijn helemaal gek van d'r. En ik ook natuurlijk!
Op commando zitten kan ze al, nu de rest nog.....

Ik heb mijn 3e (inwendige) gehad. En alles zit er al op en aan. En het bewoog al alle kanten op. Echt geweldig! Heb ook een foto meegekregen van onze kleine krummel. De volgende keer krijg ik een normale echo, want dan past het er niet meer op.
Verder ben ik lekker beroerd en erg moe. Moet voor 2 slapen, hahaha!

Zo dat was het weer van mijn kant. Ga zo maar weer een broodje naar binnen werken.

Liefs,

Hallo Karin,

Dank je wel voor je lieve woorden. Heb ze echt even nodig nu. Voel me zo belabberd. Ben de hele dag dood en doodziek. Misselijk, moe, kokhalzen, geen geurtjes kunnen verdragen. Gewoon algehele misére. Het was vanmorgen zo erg dat ik zelfs dacht: "Was ik maar niet zwanger." Ik vind het zo erg dat ik dat denk. Maar ik hang alleen maar boven de wc pot. Mijn kinderen zijn zo bezorgd. Die lieve schatten. Ik kan alleen maar janken als ik hen aankijk. Ik kan de hele dag niets met ze doen. Ze scharrelen maar een beetje door het huis heen. Voel me echt een slechte moeder nu. Lig alleen maar op de bank of op bed. Hou geen eten binnen, waardoor ik me heel erg gammel voel. VInd het zo zielig voor mijn lieve kereltjes. Zij kunnen er ook niets aan doen.
Vanmorgen was na een slechte nacht echt de druppel. Ik had net een crackertje naar binnengewerkt en het kwam er eigenlijk direct uit. Ik heb gewoon pijn aan mijn buik van het overgeven. Ik dacht echt: het is het niet waard. Laten we er maar mee stoppen deze zwangerschap. En direct erna dacht ik: ooh wat erg dat ik dit denk, als de baby het maar niet voelt.... zoals je begrijpt... een totale rotsituatie hier.
Ik heb morgen mijn eerste echo, ik hoop dat ik daar weer een beetje vertrouwen krijg en een positief gevoel over deze zwangerschap. Want dat is helaas even helemaal weg.

Het spijt me dat ik zo negatief doe, zeker voor iedereen die zo graag zwanger wilt worden. Maar ik voel me op dit moment echt zo. Ik hoop zo dat het snel overgaat. Ik ben echt geen type om te zeuren, maar ik heb dit nog nooit meegemaakt, dat ik me zo misselijk voel de hele dag.

nogmaals excuses voor mijn negatieve verhaal

mama van marijn

Terug
Bovenaan