@Bloemetje, GEFELICITEERD!! Toch, als je het niet meer verwacht... Wat leuk! En samen met die pup, dat komt ook wel goed hoor. En dat ongi-gevoel, dat hoort er in het begin echt bij (bij mij vooral bij de 1e). Ik hoop dat de kwaaltjes gaan meevallen en jullie lekker kunnen genieten. En wat betreft te jong, mijn ouders vonden mij (toen 27 en netjes getrouwd...) ook te jong, dus pffff, laten lullen hoor. Kinderen krijgen blijft een persoonlijk keuze. Ik heb het trouwens meteen verteld aan directe familie en goede vrienden (toen was ik al wel 5,5 weken, door de 10 dagen overtijd...) omdat ik ook wilde dat zij het zouden weten als het mis mocht gaan.
@Mama van Marijn, balen dat jij nu ook zo ziek bent!! Ik weet hoe je je voelt... en dan ook nog met kids in huis, is erg zwaar. Heb helaas zelf sinds 2 dagen een flinke terugval, vandaag ook hele dag doodziek op bed doorgebracht. Ik denk, toch te weinig rust en slaap gehad de laatste week. Nou ja, ik ben in ieder geval blij met de goede dagen die ik wel heb gehad en hoop dat het snel weer tot rust komt. Heel veel beterschap, meid!
@Daan, ik begrijp het wel hoor! Inmiddels zijn er hier meer zwangeren dan wachtenden. Ik heb al vanaf het begin geroepen, als jullie het vervelend vinden mijn geklets, gewoon zeggen. Ik kan me voorstellen dat je behoefte hebt aan meiden met dezelfde onzekerheden e.d. Dus no hard feelings, veel succes! Laat wel even weten als het lukt!!
@Jmv, wat betreft ideeen kinderkamer, we zijn nu vooral bezig met nieuwe kamer van mijn zoontje en daar heleboel leuke ideeen over! De baby krijgt dan zijn 'oude' meubeltjes. De babykamer moet wel nog helemaal verbouwd worden en ik denk dat de ideeen pas concreet worden als we met de 20 wkn echo weten wat het wordt, ha ha!
Alle wachtenden spannend!!! Veel succes.