A
Anoniem
Guest
hey meiden, zal ons even weer bovenaan de lijst zetten. Zijn alle zwangeren zo moe dat het zo rustig is?
eigenlijk ook wel jammer hoor, maar snap het best. Is natuurlijk ook niet verplicht he, sommige hebben al (meer dan) genoeg aan zichzelf nu, sterkte!
mama 2006:zondag zeker testje! kan nu al niet wachten! Verwacht ook zeker de RD's niet eerder dus het testje zal wel gebeuren....
ik heb sinds vandaag zo iets gek. Ik kreeg vanmorgen mijn broek maar amper dicht. Nu heb ik een holle rug en een buikje van mezelf (bekken beter kantelen doet wonderen maar dat zit er helaas nog niet genoeg in gebrand...)
Maar ik heb zeg maar vooral boven (maag tot navel) normaal een rolletje en onder valt het wel mee, maar nu is dat "randje" zeg maar weg. het is iets boller onder mijn navel. Nu zijn mijn darmen wel paar dagen al aan het rommelen maar ik zit niet meer zo erg verstopt dan anders weleens (sorry dames) dus dat kan het bijna niet zijn
Mijn broek zit echt strak en toen straks sprong zelfs een knoopje tijdens het lopen spontaan open. Met deze broek toch anders echt nooit last van.
Ben benieuwd of dat dus aan de periode van de maand ligt of toch iets anders......vanaf mijn eisprong tot NOD ben ik namelijk wat dikker / voller overal als vanaf OD tot eisprong heb ik gemerkt.
Ook heb ik wat minder trek in tussendoortjes, eet gewoon in mijn ritme verder (anders ga ik vast veel te veel snoepen) dus dat is juist wel goed. Kan nog wel een paar kilo missen (zeg maar zo'n 12..) Spannend!
Als het deze maand niet raak is toch maar de 1e 2 weken even op een streng dieet voor een paar snelle kilo's kwijt.....
julia, hopelijk vind je nog snel ergens een restje energie
en ja, een treintje van NOD'ers. hahaha. moeten toch minimaal een paar zwangeren bij zijn. liefst allemaal natuurlijk maar dat zal wel niet
bloemetje, moeilijk geval hoor. als je het vol kan houden zou ik dan wachten tot eind oktober. Je moet het even nakijken in de cao of op internet, maar als ze je contract niet (willen) verlengen maar de functie vervalt niet, moeten ze dit dacht ik uiterlijk 2 maanden voor afloop van je contract bekendmaken. (sommige dingen staan niet in je cao maar zijn wettelijk nu eenmaal zo geregeld en krijg je op internet vast wel teruggevonden)
En ik wil je zeker niet bang maken, want gelukkig gaat het bij heel veel bedrijven goed, maar je zei dat je dat gesprekje had (en schriftelijk bewijs) toen je er 2 maanden werkte. Ze krijgen als ze willen altijd wel iets gevonden waardoor ze je nu ineens niet meer geschikt vinden en helaas kan dat ook met een l*llige reden. Je bent nu toch al wat langer daar.
Mag inderdaad nooit wegens zwangerschap, maar dat zullen ze echt niet toegeven....
dat je bij de bond zit kan dus wel helpen als je er toch tegenaan loopt, want het lijkt me lastig het nog zo lang voor je te houden. Misschien is er een vergelijkbare situatie geweest op jou werk waardoor je wat te vergelijken hebt? Maak je niet te snel druk, want inderdaad, als je echt wil werken en niet te kieskeurig bent, is er altijd wel werk te vinden. Maar toch heel veel suc6
(en sorry dat ik zo direct ben, vind niet iedereen prettig, maar probeer zo eerlijk mogelijk te zijn...)
liefs leeuwtje