meistoppers deel 3 !!!

Hoi hoi,

Mama2006: wat balen joh, die stomme rode duivels! het is wel heel stom te zeggen: volgende ronde beter, maar hoop het echt voor je!

Kakkie: Wauw!!!!! van harte gefeliciteerd meid! geniet ervan... niet te erg misselijk?

Iemand vroeg pas wanneer je het kindje voor het eerst voelt: nou bij mij gisteren dus! (16+3 wkn) Wat een gevoel zeg! echt super, hoop dat jullie dit allemaal heel snel mee mogen maken!

Ik wilde op iedereen even reageren... maar nu weet ik er maar weer twee, dus ik ga nog even kijken!

Tot zo!
Liefs Sabina

Oh ja...

Bloemetje: lekker gegeten gisteren? en wij hebben ook maxi cosi (25 euro) van marktplaats en de kinderwagen (100 euro incl regenhoes, dekentje en paraplu) en heel mooi ding!

Karin: hopen meid dat de misselijkheid nu voorgoed bye bye zegt!

Wen: spannend meid, hoop echt op alsnog een positieve test voor je!

Nou van de week weer verder reageren hoor... ga nu even eten klaarmaken!

Kus Sabina

Vlinder wat geweldig, je babay voelen schoppen.
Ik weet ook nog goed hoe het voelde, in 1 woord geweldig!!
En lekker vroeg trouwens met bijna 17 week al.
Geniet ervan meid

Liefs mama2006

blondje
Hoe is het bij jou?Ik hoop dat je vriend gelijk heeft

kakkie GEFELICITEERD wat een super nieuws.
Hopelijk kan je er lekker van genieten zonder al te ziek en moe en andere vervelende klachten.

mama2006 Wat kut weer ondanks dat je het eigelijk al voelde dat het niet raak was
Is het toch niet leuk.Weer een teleurstelling.Nou meid zullen we met ze alle dan positief bombaderen in september ik hoop het.

bloemetje hoe gaat het nu met buddy heb je er ff niet over gehoord

vlinder wat super leuk en geweldig dat je de baby nu al voelt
dan heb je echt het gevoel dat je wat in je buik draagt.
geniet er maar lekker van.

hey meiden

Kakkie: GEFELICITEERD!!!!!!! hopelijk wordt je niet (snel) misselijk en kun je eerst genieten! Vergeet je niet heeeeeel veel glitters te strooien?! ze zijn nog steeds nodig!

Mama2006: balen zeg. Ja, je zei het al wel maar toch, jammer hoor..... we gaan samen naar september toe...
En inderdaad, het is een zeer vruchtbaar topic, dus zolang ons lijstje zwangeren blijft groeien en NOD'ers blijft krimpen, heb ik vertrouwen!

Jmv: beetje bijgekomen van het weekend? Veel klusplezier he! En als je je NOD 17 september verwacht, dan is rond 3 september toch je eisprong? Ik zou voor de zekerheid in ieder geval maar even doorklussen
(he wat vervelend nou!)

Vlinder: wat heerlijk dat je je kleintje hebt gevoeld zeg! Ow, als ik dat leest begint het helemaal te kriebelen. hopelijk mag ik dat ook ervaren over een tijdje!
Geniet er lekker van en hopelijk laat ie zich vaker voelen.

wen: ik blijf duimen! en wat een geduld heb jij zeg, al overtijd en nog wachten... (weet dat je al getest had, maar toch, knap hoor)
Jij moet gewoon wel zwanger zijn! Kakkie kan niet de enige uit het treintje zijn toch...
En ik dacht dat je niet te veel anijs mocht tijdens je zwangerschap? toch? maar gewoon warme melk drink ik ook best vaak hoor, zeker als mijn buik rommelt.

Bloemetje: tja weet je weinig te melden. Hoop dat je misselijkheid een beetje binnen de perken blijft en dat je kan genieten van buddy.

blondje, ik hoop dat je lichaam je niet voor de gek houd maar dat je echt voelt hoe het is.... suc6 en ik duim voor je!

Breezegril en snoopy: veel suc6, ik zal duimen!

julia, weet niet of ik nog schrijf en jij nog leest voor die tijd, dus alvast veel suc6 en plezier bij de VK! En wel blijven eten natuurlijk....
mooiedromen: mijn mannetje is netjes gras aan het maaien, dus wie weet doet al vast een beetje daglichtenergie op

karin, wat vreselijk meid. blijven je dagen al wat beter of is het de hele dag belabberd?
(=opkikkertje)

DUS: meiden uit het treintje, veel suc6, ik duim heel veel, want kakkie kan niet de enige zijn
En meiden in september: dit wordt onze maand!!!!! Stuur die mannen maar bij ieder zonnestraaltje naar buiten!

Wat mijn RD's betreft, ik bedacht me dat de vorige 2x ook 1 a 2 dagen vrij heftig waren. Nu wel erger hoor. Maar het bizarre is, dat het de 3e dag ineens heeeeel weinig is in verhouding. Ik verlies nu zeg maar de eerst 40 uur net zoveel als normaal (voorheen) de eerste 4 dagen.
Maar ben er dus ook veel sneller vanaf   Is nu al veeeeeel minder dus blijf hopen dat het snel weg is......
En mijn vriend doet een beetje raar. Van hem mag het nu ook wel zo snel mogelijk, want dat is volgend jaar met de zomervakantie makkelijker (bouwvak). Anders hebben we misschien wel een heeel kleintje en we zouden toch wel graag op vakantie willen.. dat is er de afgelopen jaren niet van gekomen (financieel) Tja, mannenlogica he....

En hij zij gisteren ineens, als het echt niet lukt, dan ben je toch zeker niet verdrietig..... Mijn mond viel spontaan open. Ik zei, begin je nu al terug te krabbelen..... Tuurlijk ben ik dan verdrietig!!!
Ach hij bedoelde geloof ik alleen maar dat we hoe dan ook wel gelukkig zullen worden en is niet zo snel ondersteboven.
Heb hem ook nog maar eens uitgelegd dat 6 tot 9 maanden heel normaal schijnt te zijn en dat we zowiezo pas na een jaar na de dokter kunnen (waarvan hij eigenlijk niet eens weet of hij dat wel wil, maar desnoods ga ik wel voor mezelf)
Dus hij zei al, dan hoeven we ons nog helemaal niet druk te maken. Ik zei nee, tuurlijk niet, nog lang niet. (en dat meende ik ook nog)
en hij zie ook, we hoeven niet te plannen want jou moeder, mijn moeder en mijn zussen hebben allemaal "ongelukjes" en dat zou wel heel toevallig zijn he, dus dat heeft daar niks mee te maken volgens mij.
haha, hij wil het niet snappen, maar zo is hij ook wel. Als hij relaxt blijft, werkt dat in ieder geval al wel in ons voordeel. Hij zegt nog heel makkelijk: "dat was vroeger ook niet, en toen kwamen er ook kindjes"
We klussen dus gewoon vrolijk verder en de planning houd ik wederom geheim, we zien eind september wel weer.

En voor het verdriet, tja, daarvoor heb ik gewoon een hele goede vriendin want ik ken mijn ventje ook al langer dan vandaag.

Zwangeren: geniet van je zwangerschap en hopelijk voelen jullie straks allemaal jullie kleintje (al zal dat bij sommige nog wel even duren)

liefs leeuwtje

Hey Leeuwtje

Die kerel van jouw lijkt ontzettend veel op die van mij!!!
Dat we voor een 2e kindje gaan vind ie geweldig, maar kom bij hem niet aan met ovulatietesten, eisprongen, of de ongi teleurstelling.
En daarvoor heb ik jullie, lieve meiden.
Hij weet de planning ook nooit, maar hij merkt altijd aan mij dat het zover is, tja de freqentie gaat dan wel een beetje omhoog hihi.
Ach ja kerels zijn kerels hé!!!

Liefs Mama2006

hoi meiden...
 hier ben ik dan eindelijk ook weer eens....

sorry allemaal dat ik zo lang foetsie ben geweest, maar ik was hondsmoe van het zwanger zijn, daar komt bij dat het hoogseizoen is in het dierenpension en ik dus extra hard moest werken ipv rustiger aan kon doen...
en ik was teveel bezig met het feit dat het weer mis zou gaan dus heb mezelf een beetje afgesloten van al het babygebeuren uit zelfbescherming...

gisteren dan toch eindelijk de echo..... ik was zo gespannen dat ik er bijna huilend heen ging, maar gelukkig was de stress voor niks, het hartje klopt en alles ziet er goed uit...
toen snikken van opluchting natuurlijk....
wel zat onze telling op 7 weken en de echo op 6 weken en 1 dag , dus ???
Maar ja..... dat schijnt vaker wat anders aan te geven.....
over 4 weken weer....pffff

nou meiden het is hier nog steeds gekkenhuis, maar ik ga me proberen zo langzamerhand weer in te lezen....

gefeliciteerd Julia en Kakkie!! En bloemetje natuurlijk ook, want dat had ik hier nog niet gedaan...

fijne dag allemaal!

Terug
Bovenaan