meistoppers deel 3 !!!

Hey leeuwtje

Einde klusperiode??? begin klusperiode zou je bedoelen!!hihi
Nee, heb nog geen positieve test gehad, ik verwacht hem maandag/woensdag.
Dus nog vol op aan de klus!!

Probeer vanavond wel verder te reageren!!moet weg.

Liefs Mama2006

Goedemorgen allemaal,

Hier zijn nog geen rd's gearriveerd. Wat voor mij héél goed nieuws is want ik heb al drie jaar een regelmatige cyclus.Heb zaterdag helaas wel negatief getest maar ik blijf moed houden zolang er geen rd's zijn. Wil eigenlijk morgen weer testen maar ik weet nog niet of ik me vanmiddag kan inhouden.(denk het niet) Mijn lijf voelt anders dan anders en meestal denk ik dat het gelukt is. Tot dat ik weer naar de wc moet en ik toch weer heel bang ben de rd's zijn gekomen. Stom hé als je op de rd's zit te wachten heb je iedere 10 minuten het gevoel dat je het voelt lopen, ja en dan ga je toch maar weer kijken. zodra ik meer weet laat ik het jullie weten.

liefs knorretje

karin
Ik hoop dat je je snel weer een beetje beter gaat voelen
duurt best lang bij je dat misselijk zijn ze zeggen dat het na 3 maanden weg is.
Oke dat is dan niet altijd zo want mijn moeder is de hele zwangerschap kots misselijk geweest.Hoop dat jij het niet gaat krijgen want lijkt me zo k*t .
succes meid.En het belangrijkste is geweest de vk bezoek en dat alles goed was.
en dan toch maar meer gaan drinken misschien helpt het echt tegen de misselijkheid.
Ik hoop het voor je.En hihi ja ik was de snotter meid haha maar dat is ook al helemaal weg gelukkig.

leeuwtje
dank je,en mijn klusperiode zit er weer op.niet dat we gestopt zijn met klussen haha.Nu is het maar in spanning weer afwachten.Ik hoop dat we deze maand met ze alle door naar de zwangere mogen.Blijven hopen en duimen voor elkaar.En ik weet wat je bedoel dat je geen kansen wil missen.Dat gevoel heb ik ook het zal maar net die ene dag zijn waardoor het niet gelukt zal zijn spookt er dan door je hoofd.Maar wat jezelf al zecht de kans is er gewoon nog wel aangezien je het die dag ervoor gewoon nog gedaan had.En of ik al enig idee heb uhmmm.Nee niet echt heb niet echt het gevoel dat er iets anders is.Alleen een ding heb ik wel dat heel raar is ik zit gigantisch onder de puisten en ook een beetje bij mijn schouderbladen.Heb gewoon een vete huid ineens.Maar ja dat wil nog niets zeggen dat kan alle kanten op want heb het wel vaak net voor dat ik ongi moet worden maar het rare is dat duurt nog ff.Maar goed wachten maar geduldig door.

An
Wat hou je het spannend.Ik duim heel hart hier voor je aan deze kant.succes met de lange wacht dagen.Weet je al wanneer je er weer een test tegen aan durft te gooien.En hoe voel je je verder

mama2006
hoe gaat het bij jou meis?Heb je al je eisprong gehad of nog niet.
ik duim voor je meid.

snoopy, hoe is het bij jou
al wat bekend?Wij zijn hier heel nieuwschierig

knorretje
spannend hoor meid.Hoop dat de rd's weg blijven
en dat je van de week een mooie positieve test heb
zou mooi zijn dat er nog twee naar de zwangere lijst zouden mogen gaan
waarvan jij er een bent en An natuurlijk ook.jullie houden het bijde erg spannend voor ons en voor jezelf.  

Hoi allemaal,

Ik heb al een tijdje niets van me laten horen. De afgelopen weken was ik heel moe en misselijk. Werken ging maar net of zelfs niet. Hoe zwanger kun je je voelen? Broeken willen niet meer dicht om mijn buik, mijn borsten zijn al een cupmaat gegroeid en megagevoelig. Heb hier wel meegelezen, maar nauwlijks geschreven, veel te moe.

Vandaag hadden we de termijnecho. We zouden 10 weken ver moeten zijn. Helaas, geen hartslag. Het vruchtje (voor mijn gevoel gewoon ons kindje) was ongeveer 8 weken oud.

Nu moeten we nadenken of het vanzelf willen laten komen of dat we een curretage willen. Ik weet het nog niet, ben nu vooral verdrietig.

Zwangeren: ik wens jullie allemaal een prachtige en vooral voorspoedige zwangerschap toe. Ik weet hoe mooi het is en kan zijn, want ik heb al twee prachtige kinderen. Maar ook deze derde was o zo welkom....

Voor alle nog niet-zwangeren: ik duim voor jullie!

Wens voor drie.
Meid, ik weet niet wat ik hier op moet zeggen. Dit lijkt me zo moeilijk.
Je probeert er rekening met te houden, maar denkt nooit dat het jezelf zal overkomen.
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit te verwerken.
Liefs van mij

Karin,
 geen dank hoor, als je je niet lekker voelt, moet je dat toch van je kunnen afschrijven?
En wat fijn dat echo goed was, en je nu wat rustiger bent geworden, fijn hoor.
Hoe gaat je man hier trouwens met om, dat je zo moe en ziek bent?
Helpt ie je goed?

Leeuwtje,
Van dat pindatje ben ik aan het genieten hoor, hihi. misselijkheid is gister en vandaag weer wat minder. zaterdag was het veel erger.
Met buddy gaat het nu ook goed, hij is de ochtenden stil, alleen plast en poept hij als we weg zijn wel in huis, maar ja, zijn vier uur lang weg. kan dat dan langs een kant wel begrijpen. hij is nog jong, en kan moeilijk ophouden.

An,
Wat spannend, ooh, hoop dat die buikpijn niet van een ongi is. hihi. hoop echt dat je zwanger bent. succes.

mama 2006,
succes deze klusperiode, veel plezier.

knorretje,
spannend. ik duim voor je, dit kan wel eens een heel goed teken zijn he. hihi.

Hier gaat het goed, nog steeds misselijk, erg moe, zere borsten, alles dus, haha.
vanmiddag naar verloskundige. Spannend.

Liefs

September

leeftijd

ronde
hoeveelste
kindje

datum

j_v_m_20
22
4
2
17

Leeuwtje
25
5
1
19

Mama2006
27
4
2
24

Breezergirl
23
4
1
24

Wen
24
4
2
25

Oktober

Missdreamer
34
3
2
6

Blondje 83
25        
4
1
11

Wachtenden

T.C.
29
3
2
5-7

Snoopy
35
4
1
28-8

Knorretje
27
4
1
5-9?

an1974
34
4
2
6-9

Zwanger!!!!!
leeftijd
sinds
ronde
hoeveelste
kindje

uitgerekend
VK
Echo

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

9-2-2009
2/9
22/9 (20wk)

Vlinder
24
1
1

5-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje
35
2
1

2-3-2009
4/7
4/7

Mooie dromen
31
1
1

5-3-2009
volgt
volgt

Rian
26
2
2

volgt
28/7
28/7

Schmetterling
23
2
3

8.3.2009
1/7
volgt

Jajo
29
1
2

10.3.2009
volgt
volgt

Willemijn
33
1
2

volgt
volgt
volgt

21052005
25
2
2

20.3.2009
13/8
volgt

mama van marijn        
35
2
3

29.3.2009
8/8  
13/8

wens voor drie
30        
3
3

05.04.2009
(ongeveer)
8/9
8/9

Ester
27
3
1

13-04-2009
volgt
volgt

Julia
31
2
1

volgt
volgt
volgt

Bloemetje
23
4
1

17.04.2007
21-10

25-09

Kakkie
24
3
1

24.04.2009
11.9
volgt

Joyce
25
3
1

volgt
volgt
volgt

Hoi dames,

Net bij de verloskundige geweest.
Heel veel info gehad, en bijna een uur binnengeweest, alles overlopen en dergelijke.
Dus wijzer geworden, haha.
Volgens de echo zou ik vandaag 7 weken en 5 dagen zwanger zijn, volgens verloskundige 8 weken en 3 dagen. haha, en moet dat van vk aanhouden, omdat mijn zwangerschapstest erg vroeg positief was, en een vroege echo wil vaak niets zeggen over lengte van zwangerschap. maar vooral voor het hartje. dus ik houdt mn 8 weken en 3 dagen aan, volgens haar zou het zelfs 8 weken en 5 dagen zijn, maar houdt de middelste maar aan, haha. heb nu 3 datums.

Moet 25 september voor termijnecho in het ziekenhuis.
Enkel gaat vk wel met gyn bellen, omdat ik medicijnen neem voor hartkloppingen. En vk erg twijfelt of dit wel mag. Dus moet even nagekeken worden, daar belt ze me morgen of woensdag over terug.

Liefs

@wens voor drie, wat erg voor jou en je gezin. lijkt me momenteel de ergste situatie in de zwangerschap. Heel veel sterkte met dit verlies en ook met de keuze voor de natuurlijke weg of curretage. Ik denk aan je!
@ bloemetje, spannend hoor zo'n eerste bezoek aan de VK. Weet dat nog goed van mijn 1e. Ik zat ruim een uur binnen. Bij mijn 1e bezoek nu stond ik na een kwartier weer buiten ... tja ....
@An, spannend voor je, weet je inmiddels meer?

Hier alles zijn gangetje. De misselijkheid is nu ECHT minder aan het worden. Overdag gaat het eigenlijk best prima. 's avonds niet, dan spuug ik nog wel dagelijks. Maar ik ben allang blij dat ik overdag een beetje mezelf ben. Mijn buik is al gigadik. Kan echt geen gewone broeken meer aan.
Morgenavond ga ik voor de 2e keer naar de vk toe. En volgende week maandag 15 sept heb ik mijn termijnsecho en ook de nekplooimeting. jaja we gaan weer spannende tijden tegemoet.

Nou lieve dames, fijne avond en tot snel schrijfs weer

mama van marijn

Terug
Bovenaan