Jahoe!! De wonderen zijn de wereld nog niet uit, vandaag (precies 18 weken) is mijn 1e (!) dag ZONDER misselijkheid sinds mijn NOD... Wow! Ik hoop dat het aanhoudt en dat mij steeds meer van dat soort dagen gegund zijn. Het was een goede dag, lekker gewerkt. Heb wel pijn in de rug nu, maar ach, dat is echt 10 x beter dan misselijkheid!
Wat mijn man betreft, hij helpt wel hoor, waar hij kan. Het grote probleem hier is dat hij lange werkdagen heeft en daardoor toch veel op mijn schouders komt. Ben soms zooooo blij dat het weekend is en ik dingen bij hem kan neerleggen! Verder begint hij de laatste weken toch ook aardig wat 'last' te krijgen, ik merk dat hij flink baalt dat allerlei leuke dingen niet kunnen, dat er weinig gezelligheid is, de sfeer heeft er wel flink onder te lijden. Hij probeert zo lief mogelijk te zijn, maar zo als hij zelf zegt leuk is echt anders. Ook voor hem.
@ Bloemetje: wat fijn dat jij ook een goede dag had! En wat raar eigenlijk dat ze niet van termijnecho uitging, maar van haar eigen berekening?? Waarom wordt zo'n echo dan nog gemaakt zou je zeggen. Met echo kunnen ze echt op 2-3 dagen nauwekeurig de leeftijd van het vruchtje zien, als ze het goed uitvoeren. Bij mij geldt de echo en duidelijk niet de berekening. Ik vind het dus maar raar, maar tja, daar kan jij natuurlijk weinig aan doen... Welke datum gaat ze nu handhaven? Das niet onbelangrijk natuurlijk op het einde. Laat je trouwens een nekplooimeting doen?
@ wens voor 3: meid, wat ontzettend verdrietig! Zo zwanger voelen en toch is het niet goed. Heel veel sterkte de komende tijd, ik vind het zo erg voor jullie.
@ mama van Marijn: wat fijn dat de misselijkheid beter is!! Houd die stijgende lijn vast. En spannend hoor, nekplooimeting! Hoop dat alles goed is.
@ an en knorretje: spannend!!! Ik duim voor jullie...