meistoppers deel 3 !!!

Hoi,

Mama van marijn,
jaaa, heerlijk, misselijkheid word minder. hier ook wat. nog wel hele dag aanwezig,maar minder heftig. ben ik ook wel blij om. maar is enkel vandaag, want weekend flink beroerd geweest.
Heb echt wisselende dagen.
Ja, haha, vanmiddag uur binnen gezeten, en die tijd vliegt zo voorbij dan. voelde me ook echt goed bij haar. ze is heel aardig. hihi.

liefs

hey meiden!

mama2006:veel klusplezier!

jmv: tja, lastig hoor. Vette huid wil nu inderdaad nog niet perse iets zeggen he. Ik merk ook nog niets hoor.
Normaal ben ik altijd al wat dikker (/ronder) van eisprong tot NOD dus dat verschil merk ik niet. Ook heb ik dan af en toe al wat pukkeltjes....
Ik blijf mee hopen en duimen voor iedereen! het blijft iedere maand toch wel weer spannend
en stoppen met klussen moet je zeker niet doen! dan zou je het alleen als "verplichting" doen en is het lang niet zo leuk. en het is beter voor het zaad als het minimaal iedere 5 dagen een keer eruit kan. Dus blijft je ventje goed in vorm toch?!

wensvoor3: vreselijk meid. ik kan me goed voorstellen dat je er helemaal van ondersteboven bent. Lijkt me een behoorlijke klap. En zoals bloemetje zei, je weet dat het iedereen kan gebeuren en toch ga je er niet helemaal vanuit dat het jezelf overkomt....Ik leef met je mee hoor. Je moet dit toch echt in je eigen tempo doen.
als je even vanalles kwijt wilt, gewoon doen, en als je even geen behoefte hebt aan het forum snap ik het ook wel....
en wat een moeilijke keuze he.. sterkte!

mamavanmarijn: fijn dat het weer wat beter gaat! spannend zeg, de termijnecho en nekplooimeting! krijg je dan meteen uitslag of hoe werkt dat? (dat willen wij namelijk ook laten doen)

bloemetje: Ik miste je al van de week. kan me voorstellen dat je af en toe wel gek wordt van de opmerkingen. Maar ze bedoelen het allemaal echt goed hoor!
is ook wel weer lief ergens toch. het wil zeggen dat ze met je mee leven. En wat fijn zo'n gesprek bij de vk. Heerlijk dat het beter gaat zo!
je pindatje is al een cashewnootje aan het worden! en wat een geruststelling dat het met buddy beter gaat zeg!

knorretje: voor jou is het ook echt spannend zeg! owwwwww ik hoop zo dat je deze ronde nog zwanger blijkt! (heb je al getest vanmiddag?!) en dat je iedere 10 minuten gaat kijken dat ken ik hoor! Hopelijk wordt je dus echt niet ongi!
an: voor jou ook hoor! weet je al meer?

Zou toch mooi zijn, weer 2 zwangeren erbij! ik kom voor jullie expres wat vaker kijken hoor!

met mij alles prima hier, wacht rustig nog bjina 2 weekjes af..... gelukkig druk de komende tijd dus de dagen vliegen voorbij.

Ik vind het alleen zo irritant dat ik de laatste dagen vergeet of ik wel mijn foliumzuur heb geslikt. Kan er moeilijk nog een nemen voor de zekerheid.....
nou ja, zal wel door de routine komen, had ik met de pil ook zo vaak, maar dat kon ik checken.
en afgelopen week is mijn vriend veel buiten geweest en heeft de zon geschenen, dus hopelijk heeft dat resultaat!
fijne avond!

liefs leeuwtje

Jahoe!! De wonderen zijn de wereld nog niet uit, vandaag (precies 18 weken) is mijn 1e (!) dag ZONDER misselijkheid sinds mijn NOD... Wow! Ik hoop dat het aanhoudt en dat mij steeds meer van dat soort dagen gegund zijn. Het was een goede dag, lekker gewerkt. Heb wel pijn in de rug nu, maar ach, dat is echt 10 x beter dan misselijkheid!

Wat mijn man betreft, hij helpt wel hoor, waar hij kan. Het grote probleem hier is dat hij lange werkdagen heeft en daardoor toch veel op mijn schouders komt. Ben soms zooooo blij dat het weekend is en ik dingen bij hem kan neerleggen! Verder begint hij de laatste weken toch ook aardig wat 'last' te krijgen, ik merk dat hij flink baalt dat allerlei leuke dingen niet kunnen, dat er weinig gezelligheid is, de sfeer heeft er wel flink onder te lijden. Hij probeert zo lief mogelijk te zijn, maar zo als hij zelf zegt leuk is echt anders. Ook voor hem.

@ Bloemetje: wat fijn dat jij ook een goede dag had! En wat raar eigenlijk dat ze niet van termijnecho uitging, maar van haar eigen berekening?? Waarom wordt zo'n echo dan nog gemaakt zou je zeggen. Met echo kunnen ze echt op 2-3 dagen nauwekeurig de leeftijd van het vruchtje zien, als ze het goed uitvoeren. Bij mij geldt de echo en duidelijk niet de berekening. Ik vind het dus maar raar, maar tja, daar kan jij natuurlijk weinig aan doen... Welke datum gaat ze nu handhaven? Das niet onbelangrijk natuurlijk op het einde. Laat je trouwens een nekplooimeting doen?

@   wens voor 3: meid, wat ontzettend verdrietig! Zo zwanger voelen en toch is het niet goed. Heel veel sterkte de komende tijd, ik vind het zo erg voor jullie.

@ mama van Marijn: wat fijn dat de misselijkheid beter is!! Houd die stijgende lijn vast. En spannend hoor, nekplooimeting! Hoop dat alles goed is.

@ an en knorretje: spannend!!! Ik duim voor jullie...

@wensvoordrie, wat een verschrikkelijk verhaal. Ik leef met je mee, veel succes in deze moeilijk tijd.

Ik ben nog steeds aan het wachten, en ik weet niet wat ik er van denken moet. Zo voel ik niets en als ik dan veel nadenk over dat ik mogelijk zwanger zou kunnen zijn dan krijg ik zo'n zeurend gevoel in mn onderbuik, en zeg ik steeds tegen manlief weet het nu zeker hoor ga echt ongi worden. Ik heb me eigen voorgenomen om woensdag ochtend te gaan testen. Was bij mn eerste zwangerschap ook pas bij 10 dagen overtijd positief getest. Verder voel ik me moe ben van de week al een paar keer een tukkie gaan doen tegelijk met dochter lief. 's nachts slaap ik heel onrustig ben veel wakker terwijl ik me moe voel(dit is iets waar ik ook in het begin veel last van heb gehad bij mn eerste zwangerschap) Jullie horen snel van wanneer er weer nieuws is

groetjes Annet

Hoi,

Karin,
Mijn verloskundige zei dat ik echo bij de gyn moet afwachten, en dus maar van mijn eigen berekening moet uitgaan.
Ze zei ook dat een echo met zeven weken geen volledige nauwkeurigheid geeft.
Ook zeiden ze bij echo bureau dat ik onregelmatige cyclus had.maar zat tussen 26 en 29 dagen met meestal ongi op 28 of 29 dagen.
Daarom lijkt het de vk erg sterk dat ik vijf dagen minder lang zwanger ben, en eerlijk gezegd mezelf lijkt het ook erg sterk.
Dus ben benieuwd wat die echo over twee weken laat zien. Hoop alleen niet dat het mis aan het gaan is, omdat ze er maar niet duidelijk over kunnen zijn hoever ik nu juist ben. Dat het misschien groeiachterstand heeft, maar zag vorige week wel duidelijk een hartje kloppen.

an,
spannend, ik blijf duimen.

leeuwtje,
ben inderdaad ook erg blij dat het met de hond beter gaat. heerlijk. hij is nu vaak een aangenaam dier, haha, af en toe kan het best een ettertje zijn hoor. maar ach ja, hij is jong he. hihi.

liefs

Hier nog geen nieuws, had vanmorgen weer een negatieve test maar geen bloed geeft moed zeggen ze. Anneke jouw verhaal geeft ook moed, vorige keer pas bij 10 dagen een positieve test??! Dan is er nog hoop. Hoeveel keer had je voor die positieve test al negatief gestest? op welke dagen bedoel ik. Hier gaan de testen als warme broodjes. mag er zowat wel een lening voor afsluiten  morgen ga ik echt niet testen (denk ik) maar donderdag pas weer. An ik hoop voor jou dat je deze keer eerder positief test, ik duim voor je.

liefs knorretje

Hoi,

knorretje,
spannend, hopelijk krijg je een positieve test, hoe voel je je?
en an, hoe is het bij jou?

liefs

Terug
Bovenaan