lief bloemetje,
wat een toestand zeg! Ik kan me voorstellen dat je helemaal gek wordt van onzekerheid.
Maar in dit geval is de VK de enige die iets voor je kan regelen.
Wellicht heb je het allang gedaan, maar ik zou de VK opnieuw bellen en aangeven dat je niet meer tegen het wachten kan en dat je er zo helemaal aan onderdoor gaat.
Hoeveel weken ben je nu? Als je meer dan 6 weken bent, kunnen ze al best veel zien op de echo.
En je weet van mijn verhaal dat een propje of slijm of hoe je het ook noemt, niet persé hoeft te betekenen dat het mis is. Ik heb met 6/7 weken stolsels verloren en ben nog steeds zwanger. Dus geef de moed nog niet op. Noodzaak nu is dat je een echo krijgt zodat je weet waar je aan toe bent. Want die onzekerheid en stress is ook niet bevorderlijk zullen we maar zeggen.
Ik kan daar heel boos om worden, waarom houdt die VK van je die echo tegen? Ik begrijp wel dat ze nu niets kan doen aan een dreigende miskraam, maar als jij er zo onzeker van wordt is dat al reden genoeg je tegemoet te komen.
Toch nog maar een keer bellen, hoop voor je dat ze meewerkt.
Ik weet dat een vriendin van me, al 5 jaar geleden ofzo, ook geen medewerking kreeg van haar VK. Zij is toen naar de eerste hulp gegaan met enorme buikkrampen, toen kreeg ze wel een echo. Toen bleek dat ze in verwachting was van een tweeling, maar dat er 1 vruchtje was afgestoten.
Ik weet niet of dit verstandig is om te doen, maar je ziet, nood breekt wetten bij mensen.
succes ermee
liefs mama van marijn