meistoppers deel 3 !!!

dusse Karin, jij hebt een echt Bengeltje! hihihi, tja hoort erbij hoor. hebben wij op het KDV ook regelmatig, zeker vanaf ongeveer 1,5 jaar! heel de dag bijna voorbeeldig of luisteren na 1 waarschuwing.....tot papa of mama binnen komt! (er zijn natuurlijk uitzonderingen, die kunnen bij ons ook echt stout zijn hihihi) ach, komt allemaal goed. alleen kan me voorstellen dat het nu wel erg veel van dat beetje energie wat je hebt vraagt.
maar wat lekker even naar de film om 6 jaar samen te "vieren". Wij hebben daar nu niets aan gedaan, vorig jaar met 5 jaar zijn we wel lekker uit eten geweest. deden we eerst regelmatig maar sinds we samen wonen minder snel. (Ja, wij waren 8 september 6 jaar samen, dus ongeveer even lang toevallig)

en die bruiloft is inderdaad mijn schoonbroer (tweelingbroer van mijn vriend). ik maak me daar ook absoluut niet druk om. En wij en zijn broer wonen in groningen, maar de bruiloft is in Brabant, waar zijn en onze familie woont, (zijn aanstaande vrouw komt wel uit groningen) Is ook allemaal al geregeld. en of die broer dat meteen begrijpt weet ik niet, maar ik weet zeker zijn vrouw / vriendin wel. die is ook helemaal gek op kinderen en zou hetzelfde gedaan hebben weet ik. en anders ga ik wel mee naar brabant en zie ik wel hoeveel van de dag ik vol houd toch, mocht het zover komen.... dan ben ik de rest van de dag gewoon bij mijn ouders.
hoop natuurlijk dat ik dan al een kleintje heb! Kunnen mijn ouders oppassen, zouden ze echt geweldig vinden! Neem zo'n kleintje echt niet heel de dag mee, heeft niemand iets aan. (daar neemt mijn moeder desnoods vrij voor dus, omdat we wat verder weg wonen)
liefs leeuwtje

Karin veel plezier morgen met je 20 weken echo, wil je ook weten wat het wordt???

Leeuwtje ik ga  niet meer testen niet eerder dan dat ik overtijd ben, ik weet altijd precies wanneer ik mijn eisprong heb en weet dus ook zeker wanneer ik ongi moet worden.
Moet dinsdag/woensdag ongi worden zo niet dan ga ik donderdag testen!!

Liefs Mama2006

Dames,

Hier ben ik weer, reageer nu niet op iedereen, zet enkel heel ego even mijn verhaal hier neer, reageren doe ik straks meiden, lukt me nu even niet.

Dames, ik word nu echt gestresst, en echt gek. Sorry voor volgende verhaal.
Vanmorgen
toen ik naar toilet ging lag er slijmpropje in toilet. ongeveer een
centimeter lang, en paar mm dik. Was rood met slijm rondom. Ik weet
echt niet wat dit was. Ben zo bang dat dat misschien mn vruchtje was.
Weet echt niet hoe dat eruit hoort te zien, gister heb ik wel buikpijn
gehad, vanmorgen niet, gister was ik ook ongelofelijk misselijk,
vandaag nog wel wat.
Heb ook rugpijn.
Ik weet het even
allemaal niet, ik word hier zo moe en verdrietig van. En zeker dat vk
niets wil doen. Misschien dat ik zo ha even probeer te bellen, die
heeft spreekuur om half 2.
Mn verhaal even bij hem uitleggen, en vragen of hij me eventueel voor spoedecho kan sturen.
Weten
jullie trouwens of ha ook bevallingen begeleiden? Me schoonmoeder zei
van wel, tegen een vergoeding, als dat zo is wil ik misschien dat ha
dat doet, ik voel me niet helemaal op mn plaats bij de vk. Ze kunnen me
echt niet geruststellen.

Nou dames, tot straks weer.

Hallo allemaal en mama van marijn

ik vind het altijd leuk om jullie berichten te lezen
Ben 24 jaar en ben ook heel hard bezig met het klussen maar het  lijkt niet te lukken.
maar ja het is en blijft hopen dat het wel lukt dit keer of hoewel voor het einde van dit jaar nog.

liefs Funky

mama2006: hoop dat je donderdag mag testen!!!

en lief bloemetje, ga maar snel naar de huisarts meid! laat hem/haar maar eens verder kijken en eis eventueel een spoedecho. die spanning is toch niet te dragen!!! Ik zou ook ontzettend verdrietig en in de war zijn hoor! zou denk ik niet eens in staat zijn dat nu hier neer te zetten...
vraag desnoods een andere gyn, voor een second opinion. en dat propje, klinkt akelig, maar weet echt niet. weet ook niet hoe groot je kindje is nu ongeveer. misschien kan je het meenemen? (of is het al weg? tja, denk je natuurlijk ook niet meteen aan)
nou meid, hele dikke knuffel en ik hoop echt dat het allemaal goed komt. maar kan me voorstellen dat je daar op dit moment anders over denkt.....

liefs en dikke knuffel leeuwtje

Hoi,

Huisarts is op vakantie, vervangend arts vind ik een kwal en verloskundige doet niets.
ik word hier zo kwaad van, dat ik zin heb om andere verloskundige te zoeken. Maar ja, ze zijn de enige hier in het dorp, en andere zitten 15km verderop.

Slijm is weg, was vanmorgen op werk, dus ja, kan je er moeilijk uit gaan vissen dan.
Heb het wel even bekeken, was geen vorm van kindje ofzo in te zien hoor, lijn donkerrood, met slijm er rond.

Belde net me vriend, in tranen op, maar er belde klant, hij hong op, hij heeft niet meer teruggebeld.

Dus ben zo blij dat ik hier even kan zeuren, en er iemand reageert.

Als ik me morgen nog zo voel bel ik vk weer.
Me verantwoordelijke zegt wel, hou je het in de gaten, jazeker doe ik dat, maar niemand luistert naar me.

Tot straks misschien dames.

xxx

bloemetje, hoop dat je vriend snel belt. en dat propje hoeft dan niets te betekenen natuurlijk, als het verder geen vormpje had ook niet.
en 15km lijkt heel ver, maar eventueel toch het proberen waard?
ik zou je best gerust willen stellen, maar dat kan ik helaas niet, ik weet er nu eenmaal ook niets van.....
ik leef met je mee hoor! heb gisteren zelf 6 kaarsjes gebrand, zal ik vanavond weer doen (ben nu aan het werk)
leeuwtje

Terug
Bovenaan