MEISTOPPERS deel 4!!!!

Dag dames!
Zo, daar ben ik weer!
Terug van vakantie.
Ik denk niet dat ik alles nog terug kan lezen, maar zie wel dat het lijstje zwangeren niet groter is geworden...
Hoe komt dat nou???? Het ging toen zo goed. Maar er komt vast weer een golf aan binnenkort.
Met mij gaat alles wel goed. Ben nu ong 12 weken zwanger. Volgende week een echo voor de nekplooimeting, is dus pas met 13 weken... Maar ging niet anders vanwege mijn vakantie.
Heb een beetje gemengde gevoelens over die echo, maar ben wel benieuwd of alles goed is... Ik heb nog wel klachtjes: misselijkheid bij een lege maag, zeurend gevoel in onderbuik en moe. Maar toch fijn om nog een keer een bevestiging te hebben. Wat zeur ik he...
Nou ga even alles proberen te lezen....
Gr Julia

goedemorgen lieve dames,

na een goede nachtrust heb ik vanmorgen eindelijk weer eens met mijn kereltjes kunnen ontbijten. Je kent dat wel op zondagochtend, tafel dekken, thee erbij, broodjes en keuvelen maar. heb ik niet kunnen doen de afgelopen weken. Maar vanmorgen rook het brood zelfs best lekker, dus ik heb gewoon een broodje genomen. En so far so good. Ben zo blij ..... ook al is het maar een klein dingetje. Alles telt toch?

En even op jouw vraag Karin als freelancer, ja als zelfstandig ondernemer betaal je zelf voor je ziektedagen. Maar eigenlijk is het zo, dat als je niet werkt, je klant niet betaalt, een dag niet gewerkt, is een dag geen omzet. Zo werkt dat als ondernemer. En je kunt je wel verzekeren, maar deze verzekeringen zijn belachelijk duur. Ongeveer 700 euro per maand, en je krijgt dan een soort minimum vergoeding. Ik kan je vertellen dat dit niet eens in de buurt komt van een normaal uurtarief. Dus tja.
Ik heb wel heel bewust gekozen 3 jaar geleden voor een eigen zaak. Omdat ik graag zelf werk en werktijden en uren wilde bepalen. Bij een werkgever ben je altijd afhankelijk van de mogelijkheden. Nu bepaal ik zelf die mogelijkheden. Dus de combinatie met een gezin werkt voor mij in deze constructie het best.
Mijn man heeft een goede baan, dus mocht ik tijdelijk geen opdrachten hebben, dan is er geen man overboord. Al is dat de afgelopen 3 jaar nog niet gebeurd. Werk genoeg in mijn branche. Ik heb een communicatieadvies bureau en daar is momenteel veel werk voor.

nou genoeg weer gekletst, ga weer verder playmobil spelen met de boys....

liefs mama van marijn

Goedemorgen dames,
Vanmorgen een test gedaan en helaas weer negatief. Ben nu 4 a 5 dagen overtijd en ik wordt er echt super onzeker van. Verder niet echt zwangerschapsverschijnselen. Alleen iets vollere borsten met af en toe wat steken. Verder niks. Maar weer afwachten..

nou breezergirl,

jouw geduld wordt flink op de proef gesteld zeg.
Maar ik heb wel eens gelezen bij één van de andere meiden dat ze pas na een dikke week positief testen.
Dus wie weet, moet je gewoon nog even wachten.
sterkte ermee, wachten is nooit leuk, maar zolang je niet ongi wordt is er hoop!

mama van marijn

Hier weer netjes op tijd de ongesteldheid.
Pfff ben er echt helemaal klaar mee. Mijn vriend telt dus al vanaf mei dus op naar ronde 6 dan maar....
Iedere keer echt weer een teleurstelling als blijkt dat het weer niet raak is, had niet verwacht dat ik dat zo erg zou vinden zeg!
Maar ja het is niet anders dus volgende maand gewoon maar weer elke dag klussen, misschien helpt dat! Van mijn eerste was het ongepland raak en nog door de pil heen ook, dus had nooit verwacht dat het zo lang zou duren...
Ach er zijn mensen bij wie het nog 10 keer zo lang duurt of waarbij het helemaal niet lukt dus ik moet eigenlijk niet zo zeuren maar ik moest het gewoon even kwijt!

Sorry voor mijn ego / zeurberichtje!

Hier weer netjes op tijd de ongesteldheid.
Pfff ben er echt helemaal klaar mee. Mijn vriend telt dus al vanaf mei dus op naar ronde 6 dan maar....
Iedere keer echt weer een teleurstelling als blijkt dat het weer niet raak is, had niet verwacht dat ik dat zo erg zou vinden zeg!
Maar ja het is niet anders dus volgende maand gewoon maar weer elke dag klussen, misschien helpt dat! Van mijn eerste was het ongepland raak en nog door de pil heen ook, dus had nooit verwacht dat het zo lang zou duren...
Ach er zijn mensen bij wie het nog 10 keer zo lang duurt of waarbij het helemaal niet lukt dus ik moet eigenlijk niet zo zeuren maar ik moest het gewoon even kwijt!

Sorry voor mijn ego / zeurberichtje!

September

leeftijd

ronde
hoeveelste
kindje

datum

21052007
25
1
2*
22

Oktober

Missdreamer
34
3
2
6

Knorretje
27
5
1
10

Blondje 83
25        
4
1
11

Wensvoordrie
30
1 na mk
3
15

an1974
34
5
2
15

Leeuwtje
25
6
1
16

j_m_v_20
22
5
2
18

Mama2006
28
5
2
23

Wen84
24        
6
2
24

Wachtenden

Breezergirl
23
4
1
24-9

T.C.
29
3
2
5-7

Snoopy
35
4
1
28-8

Zwanger!!!!!
leeftijd
sinds
ronde
hoeveelste
kindje

uitgerekend
VK
Echo

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

9-2-2009
2/9
22/9 (20wk)

Vlinder
24
1
1

5-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje
35
2
1

2-3-2009
4/7
4/7

Mooie dromen
31
1
1

5-3-2009
volgt
volgt

Rian
26
2
2

volgt
28/7
28/7

Schmetterling
23
2
3

8.3.2009
1/7
volgt

Jajo
29
1
2

6.3.2009
25-09-08
26-08-08

Willemijn
33
1
2

volgt
volgt
volgt

mama van marijn        
36
2
3

27.3.2009
5 okt
20 wk echo

Ester
27
3
1

13-04-2009
volgt
volgt

Julia
31
2
1

volgt
volgt
volgt

Bloemetje
23
4
1

17.04.2007
21-10
25-09

Kakkie
24
3
1

24.04.2009
11.9
volgt

Joyce
25
3
1

volgt
volgt
volgt

Ik hoop dat ik m zo goed gedaan heb, ben niet zo handig!

Hoi meiden

Zo deel 4 alweer (en nog niet zwanger, bah!!).

Breezergirl wat kl.. van je negatieve test, of de rd's moeten komen of een positieve test, want hier wordt je kierewiet van!!

Bloemetje wat geweldig dat je echo goed was, en nu gaan genieten hé meid.

Karin ook bij jouw alles goed, gelukkig maar!!

Wen ook weer ongi geworden.
Wat jij hebt geschreven komt precies overeen met mijn gevoel. ( behalve dat elke dag klussen, dat gaat hier niet lukken hihi ).

Mama van marijn inderdaad een goede nachtrust kan wonderen doen, lekker zo'n zondagochtend!

Julia dus je hebt de vakantie er weer opzitten. Nee je zeurt niet, het is altijd lekker om bevestiging te krijgen of alles goed is met je uk.
Lekker hoor alweer 12 week, wat gaat de tijd snel.

Karin maagzuur wat vervelend. Ik had het gelukkig bij mijn vorige zwangerschap alleen op het laatst. Ik kon het gelukkig doen met rennie's.

Mooiedromen mooie spulletjes gekocht. Quinny buzz zo toe  maar hihi.
Vond het ook altijd zo geweldig om spulletjes te kopen toen ik zwanger was.

Blondje geeft niks hoor, de ene x heb je meer tijd dan de andere.

Wensvoordrie wat vervelend dat het nog niet schoon is, hoe was de uitslag van je bloed??
Succes morgen met werken, hoop dat het meevalt!!

Leeuwtje ik heb dat deze maand ook voor het eerst, ik ben 1,5 dag gewoon ongi geweest en de dagen erna verloor ik donker oud bloed ( heb ik nog nooit gehad)
Ik ben trouwens wel altijd maar kort ongi, de eerste 2 dagen gewoon en dan ongeveer 3 dagen een heel klein beetje ( inlegkruisje ).
Dus voor mij is het normaal ( ja behalve het oude bloed dan ).

Heb het idee dat bij mij daar ( baarmoeder )  nog niet helemaal in orde is!!
Sorry voor het negatieve maar heb echt het idee dat dit voor mij nog wel eens een lang verhaal kan worden ( maar ja dat heeft iedereen wel eens)

Liefs Mama2006

Terug
Bovenaan